Αξιολόγηση Θέματος:
  • 17 Ψήφοι - 2 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροχαίο υλικό ΣΤΑΣΥ
#11
(04-12-2013, 02:09 AM)notis Έγραψε: Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα δεν επέτρεψε την εγκατάσταση καμερών στο εσωτερικό των συρμών του μετρό, ενώ αντίθετα επέτρεψε την εγκατάστασή τους στις εξωτερικές πλευρές των συρμών.

Για να λέμε τη μαύρη αλήθεια, ήταν κάτι παραπάνω από αναμενόμενη (εν μέρει και λογική) η απόφαση. Άλλωστε η εγκατάσταση κλειστού κυκλώματος στο εσωτερικό, που θα ήταν και υπό την επιτήρηση του οδηγού, θα μπορούσε να θέσει και ζήτημα ασφάλειας των δρομολογίων. Γιατί μια μικρή απόσπαση της προσοχής του οδηγού, μπορεί να έχει οδυνηρά αποτελέσματα.
Απάντηση
#12
Στα δοκιμαστικά που έκαναν οι σύρμοι και είδα στο YOUTUBE οι κάμερες μπορούσαν να τις βλέπει ο οδηγός όταν σταμάταγε και άνοιγαν οι πόρτες.
Απάντηση
#13
(04-12-2013, 11:27 PM)chris747 Έγραψε: Στα δοκιμαστικά που έκαναν οι σύρμοι και είδα στο YOUTUBE οι κάμερες μπορούσαν να τις βλέπει ο οδηγός όταν σταμάταγε και άνοιγαν οι πόρτες.

Με τις εξωτερικές ναι. Έτσι κι αλλιώς μέσα στη σήραγγα δεν υπάρχει λόγος να εποπτεύουν τις θύρες. Τις εσωτερικές, όμως, ποιος θα τις επόπτευε;

Κι έχω την αίσθηση ότι προ μηνών, όταν είχε πρωτοανοίξει η κουβέντα για τις κάμερες, υπήρχαν αντιδράσεις ως προς το ότι οι εσωτερικές θα αποσπούσαν την προσοχή του οδηγού. Θα προσπαθήσω να βρω σχετικά δημοσιεύματα.
Απάντηση
#14
Η μόνιμη άρνηση των ανεξάρτητων αρχών και οι αλλοπρόσαλλες αποφάσεις τους (βλ. πρόστιμα ΕΣΡ) είναι γνωστά. Με την εν λόγω υπόθεση, θα μπορούσε η ΑΠΔΠΧ να δώσει το οκ. Τώρα ως προς το αν θα πρέπει ή όχι ο οδηγός να εποπτεύει το εσωτερικό κύκλωμα, εγώ προσωπικά διαφωνώ. Να μπορεί να έχει πρόσβαση μεν, κατά την αναμονή του συρμού σε σταθμό, αλλά με το κλείσιμο των θυρών να απενεργοποιείται η οθόνη.

Η ύπαρξη κλειστού κυκλώματος και εντός του συρμού, μπορεί σίγουρα να καλύψει και τα όποια κενά υπάρχουν από το αντίστοιχο κλειστό κύκλωμα εντός του σταθμού. Λειτουργεί -ως ένα βαθμό- αποτρεπτικά σε κλέφτες, αλλά και βάνδαλους, που προκαλούν φθορές με γκράφιτι στο συρμό.

ΥΓ: Πληροφοριακά, δεν έχουν μόνο τα Solaris κάμερες. Αλλά και κάποιες γκαζιέρες. Wink
Απάντηση
#15
Εγώ δεν έκανα καλή διατύπωση.Εχει τρείς οθόνες για όλες τις κάμερες.Οταν άνοιγαν οι πόρτες ενεργοποιούνταν και όταν έκλειναν απενεργοποιούνταν.Επίσης η ΑΠΔΠΧ αναφέρει οτι μπορούν να εφαρμοστούν ηπιότερα μέτρα π.χ. περιφρούρηση απο προσωπικό.
Απάντηση
#16
(06-12-2013, 12:34 AM)chris747 Έγραψε: Επίσης η ΑΠΔΠΧ αναφέρει οτι μπορούν να εφαρμοστούν ηπιότερα μέτρα π.χ. περιφρούρηση απο προσωπικό.

Άρα θα πρέπει να γίνουμε όλοι αστυνομικοί; Γιατί 25-30 συρμοί που κυκλοφορούν στην αιχμή, επί 6 βαγόνια ο καθένας, μας κάνει 180 άτομα μόνο για μία βάρδια. Δηλαδή, ημερησίως, κοντά στους 300 σεκιούριτι (1 σε κάθε βαγόνι). Και αν υπολογίσουμε ότι μπορούν να δουλεύουν μόνο 5ημερο, τότε εβδομαδιαίως μπορεί να φτάνουν και τα 400 τα άτομα.

Το ημερομίσθιο όλων αυτών θα το αναλάβει η ΑΠΔΠΧ; Γιατί η ΣΤΑΣΥ δε νομίζω πως είναι σε καλύψει τα έξοδα αυτά.

Μήπως και στους σταθμούς θα πρέπει να αφαιρεθούν οι κάμερες και να μπει κι εκεί προσωπικό; Γιατί στο τέλος, με βάση την απόφαση της εν λόγω Αρχής, θα πρέπει να ιδρυθούν Αστυνομικά Τμήματα για κάθε σταθμό.
Απάντηση
#17
(05-12-2013, 05:06 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Η μόνιμη άρνηση των ανεξάρτητων αρχών και οι αλλοπρόσαλλες αποφάσεις τους (βλ. πρόστιμα ΕΣΡ) είναι γνωστά. Με την εν λόγω υπόθεση, θα μπορούσε η ΑΠΔΠΧ να δώσει το οκ. Τώρα ως προς το αν θα πρέπει ή όχι ο οδηγός να εποπτεύει το εσωτερικό κύκλωμα, εγώ προσωπικά διαφωνώ. Να μπορεί να έχει πρόσβαση μεν, κατά την αναμονή του συρμού σε σταθμό, αλλά με το κλείσιμο των θυρών να απενεργοποιείται η οθόνη.

Η ύπαρξη κλειστού κυκλώματος και εντός του συρμού, μπορεί σίγουρα να καλύψει και τα όποια κενά υπάρχουν από το αντίστοιχο κλειστό κύκλωμα εντός του σταθμού. Λειτουργεί -ως ένα βαθμό- αποτρεπτικά σε κλέφτες, αλλά και βάνδαλους, που προκαλούν φθορές με γκράφιτι στο συρμό.

ΥΓ: Πληροφοριακά, δεν έχουν μόνο τα Solaris κάμερες. Αλλά και κάποιες γκαζιέρες. Wink
Κάμερες και ΜΜΜ... Ένα θέμα που έχει συγκεντρώσει πλείστες αναφορές στη συγκεκριμένη σελίδα σε διάφορες θεματικές ενότητες και που καταλήγει πάντοτε λίγο πολύ στο εξής: Σίγουρα χρήσιμες αλλά κάποια "κακιά" ΑΠΔΠΧ με τις "αλλοπρόσαλλες αποφάσεις" της (Μάριε χρησιμοποιώ τον δικό σου χαρακτηρισμό ενδεικτικά, οι περισσότεροι κάτι τέτοιο έχουν στο μυαλό τους - ίσως χειρότερο) δεν το επιτρέπει. Μύθος!!! Μάλιστα αυτό συμβαίνει παρά τα διαρκή αιτήματα των συγκοινωνιακών παρόχων προς αυτή! Μύθος δεύτερος!!! Υπάρχει βέβαια και ένας τρίτος αλλά δεν αφορά την Αρχή, αυτός είναι της συγχυσής των καμερών των λεωφορείων για την παρακολούθηση της θυρών αυτών με τα κυκλώματα CCTV. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν να τους καταρρίπτουμε έναν ένα και ας τους πάρουμε από το τέλος προς την αρχή...

Όλα τα σύχρονα λεωφορεία για να πάρουν έγκριση τύπου από την Ε.Ε. υποχρεούνται να έχουν κάμερες στις πόρτες εφόσον αυτές βρίσκονται από μια χ απόσταση και πάνω από τον οδηγό (μου διαφεύγει ακριβώς αλλά αν θέλετε να το ψάξω), ειδικά δε για τα αρθρωτά στην κάθε περίπτωση που η πόρτα είναι πίσω από τη φυσούνα (για προφανείς λόγους). Αυτές είναι μάλιστα οι ελάχιστες απαιτήσεις, θα μπορούσαν να έχουν ακόμη και στην μπροστινή πόρτα χωρίς πρόβλημα όσο κι αν όλοι μάλλον συμφωνούμε ότι θα ήταν μάλλον ανόητο. Ενεργοποιούνται με το άνοιγμα της πόρτας στην οποία βρίσκονται και απενεργοποιούνται λίγα δευτερόλεπτα μετά το κλείσιμο και ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΕΙΚΟΝΑ! Το κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης από την άλλη καταγράφει διαρκώς τον επιτηρούμενο χώρο αποθηκεύοντας τα δεδομένα εικόνας και ήχου σε κάποια κατάλληλη μονάδα (συνήθως σκληρός δίσκος) η οποία βρίσκεται σε σφραγισμένο χώρο. Ταυτόχρονα είναι πιθανό (και σχεδόν ο κανόνας όπου εφαρμόζεται) να έχει και δυνατότητα αποστολής των δεδομένων αυτών και σε πραγματικό χρόνο. Γίνεται άμεσα αντιληπτό λοιπόν ότι ενώ για τα CCTV είναι απαραίτητη η έγκριση της ΑΠΔΠΧ δεν ισχύει κάτι τέτοιο για τις "θυροκάμερες" για τις οποίες εκτός του ότι είναι αναρμόδια είναι υποχρεωμένο να τις φέρει το κάθε όχημα προκειμένου να ταξινομηθεί. Οι διάφορες φήμες λοιπόν λόγια του αέρα διαφόρων τα οποία και αναπαράγονται χωρίς να μπει κανείς στον κόπο να αναρωτηθεί αν ευσταθούν. Πάει λοιπόν ο ένας και συνεχίζουμε...

Με βάση τα όσα έχουμε ακούσει όλοι αλλά και πολλοί αναπαράγουμε οι εταιρίες που διαχειρίζονται τα ΜΜΜ υποβάλλουν διαρκώς αιτήματα για τοποθέτηση CCTV και αυτά απορρίπτονται απο την "ανάλγητη" Αρχή. Είναι όμως έτσι; Μάλλον θα είναι θα πει κάποιος αφού με όποιον το έχουμε συζητήσει και "γνωρίζει" σχετικά έτσι μας έχει πει, ενώ ακόμη και ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ στο πρόσφατο περιστατικό της Περαίας αυτό δήλωσε όπως μπορούμε να δούμε εδώ https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=7841
Όμως η ΑΠΔΠΧ δεν είναι "φάντασμα" ούτε κάτι το σκοτεινό και το απροσδιόριστο που ορίζει τις τύχες μας αλλά τις αποφάσεις της τις δημοσιεύει και μπορεί να τις βρει όποιος θέλει στην ιστοσελίδα της.
http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33...ema=PORTAL
Μια έρευνα στο αρχείο των αποφάσεων λύνει τις απορίες όλων όσων θέλουν να ψάξουν λίγο σε βάθος το τι ακριβώς συμβαίνει με το ζήτημα, ποιοι είναι οι συγκοινωνιακοί φορείς που ασχολήθηκαν και ποιες οι αποφάσεις. Με την εξαίρεση των ΣΤΑΣΥ τώρα τελευταία υπάρχει μόνο μια σχετική ανάρτηση η οποία και δεν είναι ούτε από τις ΟΣΥ (ή τους προγόνους των) αλλά ούτε και τον ΟΑΣΘ, είναι από το ΑΚΤΕΛ Κατερίνης!!! Είναι πράγματι γεγονός ότι απορρίφθηκε το αίτημα αλλά διαβάζοντας την απόφαση (Απ.46/2008) είναι μάλλον "γραμμένο στο πόδι" με γενικότητες και χωρίς την περιγραφή του τρόπου λειτουργίας του συστήματος. Πάει λοιπόν και ο μύθος των διαρκών αιτημάτων και της απόρριψής τους - δεν μπορεί να απορριφθεί ένα αίτημα που δεν έχει γίνει.
Και ερχόμαστε και στο τρέχον θέμα τώρα. Η σχετική απόφαση περί του αιτήματος των ΣΤΑΣΥ είναι η Απ.137/2013 την οποία και το δημοσίευμα παρερμηνεύει μερικώς. Το γιατί εγκρίνει τις εξωτερικές κάμερες μπορεί να το διαβάσει όποιος θέλει στην απόφαση αυτή. Το γιατί απορρίπτει όμως τις εσωτερικές αξίζει να αναδημοσιευθεί:
Αναφορικά με τις κάμερες στο εσωτερικό των συρμών, παρόλο που ο αποτρεπτικός ρόλος τους είναι αδιαμφισβήτητος, η αποτελεσματικότητά τους στην καταστολή και αντιμετώπιση σε πραγματικό χρόνο τυχόν περιστατικών ασφαλείας δεν έχει επαρκώς
τεκμηριωθεί, ενώ η ΣΤΑΣΥ δεν εξέτασε αν είναι εφικτή η πραγματοποίηση του επιδιωκόμενου σκοπού επεξεργασίας με τη χρήση μέσων λιγότερων επαχθών. Πιο συγκεκριμένα, τα ηπιότερα μέσα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν συνίστανται, μεταξύ άλλων, στην επιτήρηση των εσωτερικών χώρων των συρμών από προσωπικό ασφαλείας ή στην περαιτέρω αξιοποίηση των δυνατοτήτων των ήδη εγκατεστημένων
καμερών ασφαλείας στους σταθμούς και στις αποβάθρες του μετρό.

(συνεπώς)
Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω και όλα τα στοιχεία του φακέλου για τις κάμερες στο εσωτερικό των συρμών, η ΣΤΑΣΥ δεν απέδειξε την αναγκαιότητα της εγκατάστασής τους. Συνεπώς, δεδομένης ιδίως της ύπαρξης ηπιότερων μέσων για την επίτευξη του εν λόγω σκοπού των εσωτερικών καμερών, όπως αυτά αναλύονται στην σκέψη 9 της παρούσας και η εφαρμογή των οποίων δεν έχει εξεταστεί από τον υπεύθυνο επεξεργασίας, κρίνεται, τουλάχιστον προς το παρόν, ότι δεν συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις εγκατάστασης και λειτουργίας του συστήματος βιντεοεπιτήρησης στο εσωτερικό των συρμών του μετρό.

Η φράση κλειδί είναι με τα bold, αναφέρεται μεν στο δημοσίευμα αλλά σκόπιμα προς το τέλος του εν μέσω άλλων, με πιο απλά λόγια, "ας μας αποδείξουν οι ΣΤΑΣΥ ότι είναι πράγματι χρήσιμη και αναγκαία η τοποθέτηση τους σε αντιδιαστολή με τα ηπιότερα μέτρα και εδώ είμαστε να το ξανασυζητήσουμε και να επανεξετάσουμε την απόφασή μας.
Απάντηση
#18
Δοκιμαστικό Συρμού τρίτης γενιάς Hyundai-Rotem της ΑΜΕΛ (ΣΤΑ.ΣΥ)

[Εικόνα: 1660826_10153041513744625_177966806_n.jpg]

Εδώ το βλέπετε σε δοκιμή με επιβάτες η κυκλοφορία τους αναμένεται σε λίγες μέρες.

Πηγή φωτογραφίας: Πάνος Νακούδης, facebook
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#19
Ένας από τους συρμούς 3ης γενιάς του Μετρό δρομολογήθηκε νωρίτερα σήμερα στη γραμμή 2. Ο συρμός εντοπίστηκε γύρω στις 21:15 στο Στ. Λαρίσης, με κατεύθυνση προς Ελληνικό, εκτελώντας επιβατικό δρομολόγιο.
Απάντηση
#20
(27-03-2014, 02:06 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ένας από τους συρμούς 3ης γενιάς του Μετρό δρομολογήθηκε νωρίτερα σήμερα στη γραμμή 2. Ο συρμός εντοπίστηκε γύρω στις 21:15 στο Στ. Λαρίσης, με κατεύθυνση προς Ελληνικό, εκτελώντας επιβατικό δρομολόγιο.

Τωωωωρα? Μεχρι και βίντεο στο youtube κυκλοφορούν! Tongue

http://www.youtube.com/watch?v=pstPqBIROuA
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)