Αξιολόγηση Θέματος:
  • 3 Ψήφοι - 4.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δήμος Περιστερίου
#1
Ο δημος Περιστεριου ειναι ο 4ος μεγαλυτερος μητροπολιτικος δημος της χωρας με ενα ευρυ δικτυο δημοτικης συγκοινωνιας.

Το 1994 ξεκινησε με κοινοτικα και εθνικα κονδυλια η συσταση ενος τοπικου δικτυου συγκοινωνιας που καλυπτε οσο το δυνατον περισσοτερες συνοικιες της πολης του Περιστεριου.

Ο Δημος Περιστεριου για τις αναγκες της μεταφορας των δημοτων του με την δημοτικη συγκοινωνια εχει στην διαθεση του 7 λεωφορεια εκ των οποιων 5 MAN SFAKIANAKIS S S400L οπου δρομολογουνται αποκλειστικα στις γραμμες 100 και 400, και 2 Ikarus E91 οπου δρομολογουνται αποκλειστικα στην γραμμη 700.

[Εικόνα: hpim0530s.jpg]
Το ενα απο τα 5 MAN S S400L το δημου στην αφετηρια των γραμμων 100 και 400 στην Ξυλοτεχνια, γραμμη 100.

Ο στολος των λεωφορειων ειναι αρκετα παλιος και τα σημαδια του χρονου φαινονται χαρακτηριστικα σε καθε οχημα.

[Εικόνα: hpim0529.jpg]
Μετα απο προσφατο τρακαρισμα.

Παρολο που εχουν πολλα χιλιομετρα στην πλατη τους στα συγκεκριμενα λεωφορεια υπαρχει συστηματικη συντηριση και καθαριοτητα απο τους υπαλληλους του δημου οπως μου ειπε ενας φιλος και συναδελφος απο το της δημοτικης συγκοινωνιας του εν λογο δημου.

[Εικόνα: hpim0533.jpg]
Το εσωτερικο του λεωφορειου.

Οπως ανεφερα πιο πριν οι γραμμες που καλυπτουν την δημοτικη συγκοινωνια ειναι 3:

Γραμμη 100: Καλυπτει το κεντρικο και βορειοανατολικο κομματι του δημου με αφετηρια την περιοχη Ξυλοτεχνια περνωντας απο πλατεια Μπουρναζιου, Β' ΔΟΥ Περιστεριου συνεχιζοντας προς σταθμο μετρο Αγιου Αντωνιου (ανταποκριση της γραμμης 2 Αγιος Αντωνιος-Αγιος Δημητριος, Αλεξανδρος Παναγουλης) φτανοντας στα ορια του δημου στην λεωφορο Κηφισου μεχρι το υψος των ΚΤΕΛ συνεχιζοντας προς Φιλικων Τζον Κενεντυ και γηπεδο Ατρομητου, λεωφορο Θηβων, Παναγη Τσαλδαρη και φτανοντας στο τερμα της διαδρομης στην Ξυλοτεχνια.

Γραμμη 400: Καλυπτει το κεντρικο και βορειοδυτικο κομματι του δημου με αφετηρια την περιοχη Ξυλοτεχνια περνωντας απο τις εργατικες κατοικιες συνεχιζοντας προς Παναγη Τσαλδαρη, Σαρανταπορου, Τζον Κενεντυ, Α' ΔΟΥ Περιστεριου, Αγιας Τριαδος, Αγιο Ιεροθεο, Κηπουπολη, Ανθουπολη, Κωνσταντινουπολεως και φτανοντας στο τερμα της διαδρομης στην Ξυλοτεχνια.

Γραμμη 700: Καλυπτει το κεντρικο και νοτιοδυτικο κομματι του δημου με αφετηρια την περιοχη της Αγιας Αναστασιας συνεχιζοντας προς Τζον Κενεντυ, λεωφορο Θηβων, Πελασγιας, ΙΚΑ Περιστεριου, Βασιλεως Αλεξανδρου, σταθμο μετρο Αγιου Αντωνιου, Παναγη Τσαλδαρη, Ανθουπολη και φτανοντας στο τερμα της διαδρομης στην περιοχη της Αγιας Αναστασιας.

Οι παραπανω διαδρομες ειναι και αποτελεσμα δυο επεκτασεων που εγιναν μετα απο απαιτηση των δημοτων που η πρωτη εγινε τον Ιουνιο του 2009 και η δευτερη τον Σεπεμβριο του 2010.

Ενα μειονεκτημα της δημοτικης συγκοινωνιας Περιστεριου ειναι οι μεγαλοι χρονοι αναμονης στις στασεις και στις αφετηριες που σε ορισμενες περιπτωσεις φτανουν εως και τα 40' λεπτα παρολο που στις γραμμες 100 και 400 που ειναι ο κυριος κορμος δρομολογουνται καθημερινα 4 λεωφορεια.
Στην γραμμη 700 δρομολογειται καθημερινα 1 λεωφορειο.

Τα δρομολογια της δημοτικης συγκοινωνιας απο Δευτερα εως το Σαββατο την Κυριακη και εορτες δεν λειτουργει:

[Εικόνα: hpim0531a.jpg]

[Εικόνα: hpim0532.jpg]

Οταν αρχισε να λειτουργει η δημοτικη συγκοινωνια αρχικα μπηκαν οι απλες συμβατικες στασεις λιγα χρονια αργοτερα και συγκεκριμενα το 1998 εφοδιαστηκε με συστημα τηλεματικης οπου την θεση των συμβατικων στασεων πηραν οι τοτε ''νεες εξυπνες στασεις'' που ενημερωνουν τους επιβατες για τον χρονο αφιξης του λεωφορειου, επισεις και στα λεωφορεια οπου ενημερωνουν ποια ειναι η επομενη σταση.

Σημερα το συστημα τηλεματικης υπολειτουργει.

[Εικόνα: hpim0521b.jpg]
Παλαιου τυπου σταση.

[Εικόνα: hpim0524.jpg]
Νεου τυπου σταση τηλεματικης.

Σε καθε λεωφορειο υπαρχει ενας πινακας που ενημερωνει το επιβατικο κοινο και τους δημοτες για την χρηματοδοτηση του εργου:

[Εικόνα: hpim0534k.jpg]

Το site του Δημου Περιστεριου: http://www.google.gr/url?sa=t&source=web...3P0v7SYFvA

Τελος να ευχαριστησω τον φιλο και συναδελφο Νικο για τις πληροφοριες που μου εδωσε και οσο αφορα για την φωτογραφια του Ικαρου επιφυλασομαι για το μελλον γιατι στην αφετηρια του στην γραμμη 700 οταν πηγα ελειπε σε δρομολογιο.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#2
Από την Διαύγεια φαίνεται ότι στις 15/10/12 το ΔΣ του ΟΑΣΑ ανέβαλλε την έγκριση της λειτουργίας νέας γραμμής και τροποποίησης διαδρομής υφιστάμενων γραμμών της Δημοτικής Συγκοινωνίας Δήμου Περιστερίου και Μετονομασίας νέας δημοτικής συγκοινωνιακής γραμμής 700.
Απάντηση
#3
Πάνε αυτά. Από αυτή τη παρουσίαση έχουν περάσει 2 χρόνια και δυστυχώς πλέον η δημοτική συγκοινωνία του Περιστερίου είναι ένα απερίγραπτο χάλι.
Πλέον και στις 3 γραμμές, (100, 200, 400) υπάρχει μόνο ένα λεωφορείο στη κάθε μία με αποτέλεσμα να περνάει κάθε μία ώρα και μέσα να μπαίνουν μόνο ηλικιωμένοι που ξέρουν τις ώρες στο περίπου. Δεν ξέρω πόσα MAN ήταν αρχικά άλλα πλέον λειτουργεί μόνο ένα από αυτά το οποίο είναι σε θλιβερά τρισάθλια κατάσταση και μπαίνει στο 100. Τα Ikarus δουλεύουν και τα 2 και μπαίνουν στις άλλες δύο γραμμές και αυτό είναι. Η βρωμιά μέσα ειδικά στα MAN είναι απίθανη και βρωμάει απαίσια ενώ τσίχλες, γκράφιτι, ξεραμένες τροφές υπάρχουν παντού. Κρίμα που ο δήμαρχος (που σε άλλους τομείς τα πήγε καλά) άφησε τη δημοτική συγκοινωνία να καταντήσει έτσι.
Απάντηση
#4
Πόσο δύσκολο είναι να γράψουν κάπου στην ιστοσελίδα του δήμου ποια είναι το δρομολόγια της δημοτικής συγκοινωνίας? Εκτός κι αν εγώ δεν μπορώ να τα βρω!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)