Αξιολόγηση Θέματος:
  • 7 Ψήφοι - 3.57 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB Citaro III
#31
καλως σε βρηκα!!οχι Ντισελντερφ και στην ευριτερη περιοχη του Μετμαν ειμουν το Πασχα

Οσον αφορα τον εναεριο ειναι εκτος απο ενα αξιοθεατο,και πολυ καλο μεσο μαζικης μεταφορας.
http://www.schwebebahn.de/..μονο αυτην βρηκα που θα σε κατατοπισει καπως.Αλλιως θα πρεπει να ψαχτω ως προς το τεχνικο κομματι
http://neue-schwebebahn.de/...και μια εικονα για τα νεα βαγονια που θα κλιθουν να αντικαταστησουν τα σημερινα
Οσον αφορα τα citaro...πολυ πιο ολοκληρωμενη εικονα εχω απο τα καλοριφερ καθως εδω ειχαμε αρκετα βαρυ χειμωνα φετος
Οσο για την WSW ειναι οντως δημοτικη και εχει αναθεσει σε 2 εταιριες οσον αφορα το θεμα των οδηγων(πληρωμες,ασφαλιση κ.α) για λογους κοστους και να αποφευγουν μαγκιες τυπου κρανκ(ελευθεροι γιατρου) καθως μπαινεις με ολιγομενα φεστ.
Κατα τα αλλα το συστημα και η οργανωση των μεσων μαζικης μεταφορας ειναι υποδειγματικη



σορρυ για το οφ τοπικ
Smile
Απάντηση
#32
Ευχαριστώ Θωμά. Διόρθωσε αν θέλεις λίγο τα λινκ γιατί έχεις συμπεριλάβει και κάποιες λέξεις από το κείμενο και δεν τα εμφανίζει.
Απάντηση
#33
http://neue-schwebebahn.de/

και

http://www.schwebebahn.de/

ελπιζω να σε κατατοπισουν
θα ψαξω και αλλες σελιδες μηπως και πετυχω τιποτα περισσοτερα
Απάντηση
#34
Επίσης στα citaro 3ης γενιάς περιλαμβάνεται στον standar εξοπλισμό το σύστημα το EBS (ηλεκτρικό σύστημα πέδησης) (στο citaro 2 ήταν προαιρετικό) που έχει πολλά πλεονεκτήματα από το κλασικό σύστημα πέδησης πεπιεσμένου αέρα. Κατά την διάρκεια της πέδησης σε πρώτη φάση ενεργοποιείτε το retarder και σε περίπτωση που χρειάζεται μεγαλύτερη επιβράδυνση ο εγκέφαλος του οχήματος υπολογίζει την ιδανική πίεση πέδησης κάθε άξονα . Με το ηλεκτρικό σύστημα πέδησης εξασφαλίζεται μικρότερη φθορά των φρένων στα Τακάκια λόγω της περιορισμένης χρήσης των φρένων σε συγκεκριμένες συνθήκες


Στο citaro 3 έχουμε ακόμα και το ΕSP(πρόγραμμα ηλεκτρονικής ευστάθειας)που δεν υπήρχε στον προαιρετικό εξοπλισμό του citaro 2 και συμβάλει στη μείωση των τάσεων ολίσθησης στις στροφές και σε περίπτωση απότομων ελιγμών
Απάντηση
#35
ESP ΕΧΟΥΝ τα 900αρια του ΟΑΣΘ κατά 99% και σίγουρα τα νεοπαραληφθέντα Citaro2 του Αμβούργου.
Απάντηση
#36
Δεν ξέρω τι λέτε, αλλά ψηφίζω Citaro 3. Και η δευτερη γενιά καλή είναι, αλλά σαν το περπάτημα της τελευταίας γενιάς δεν υπάρχει. Τα 100χλμ/ωρα δε όταν κατεβαίνω Γενεύη απολαυστικό και να μπαίνει με 60-70χλμ στα roundabout. H καλύτερη ηχομόνωση που έχει.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#37
(25-08-2013, 02:41 AM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Δεν ξέρω τι λέτε, αλλά ψηφίζω Citaro 3. Και η δευτερη γενιά καλή είναι, αλλά σαν το περπάτημα της τελευταίας γενιάς δεν υπάρχει. Τα 100χλμ/ωρα δε όταν κατεβαίνω Γενεύη απολαυστικό και να μπαίνει με 60-70χλμ στα roundabout. H καλύτερη ηχομόνωση που έχει.

Αν γίνει ο πολύ αναμενόμενος διαγωνισμός του ΟΑΣΘ και βγει η EVOBUS έχοντας εξαντληθεί το citaro 2 θα το διαπιστώσουμε και εμείς που δεν μπορούμε να βγούμε έξω από την χώρα. Sorry λίγο για το of από το citaro 2 δεν έχω κανένα πρόβλημα πάντως
Απάντηση
#38
Προσωπικά για Ελλάδα ΕΛΒΟ και πολύ είναι Big Grin , οδηγοί και επιβάτες δεν είναι εξοικιωμένοι με καλά οχήματα, όπως και τα συνεργεία... .
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#39
(25-08-2013, 03:27 AM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Προσωπικά για Ελλάδα ΕΛΒΟ και πολύ είναι Big Grin , οδηγοί και επιβάτες δεν είναι εξοικιωμένοι με καλά οχήματα, όπως και τα συνεργεία... .

Για όλα υπάρχει πρώτη φορά Big Grin

To citaro 3 με κινητήρα euro 6 διαθέσιμο θα γίνει μετά το 2014 σύμφωνα με το site της mercedes
Απάντηση
#40
Εδω όσα έχουμε είναι EEV
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)