Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Καλησπέρα! Πιστεύω πως μετά από όλα αυτά που βλέπουμε, το μόνο που έχει απομείνει να δούμε είναι το 799 δρομολογημένο σε γραμμή εκτός της 50.
Χαχαχα όντως, το 799 και τα 101,102,103
Στο 775 στο 3 τα δυο πρώτα ακυρωτικά ήταν σαν και αυτά που είχαν τα B7LA της Σταυρούπολης και citelis. Η τα πήραν από αυτά που πήγαν Φοίνικα τα B7LA ή αγόρασαν και άλλα
Μην πειράζετε τα Citaro από το 56, αλλιώς  Whip
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ:  Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
το 799 κάποτε, στη αρχή της καριέρας του θυμάμαι, όταν μας είχαν πάει με το σχολείο μας (Δημοτικό), ήταν καλυμμένο εξ ολοκλήρου με αυτοκόλλητα, ακόμα και στα τζάμια (εκείνο το αυτοκόλλητο που απ' έξω δεν βλέπεις κι από μέσα βλέπεις). Μετά από κάποιον καιρό, άλλαξαν τα αυτοκόλλητα και τώρα είναι λιγότερα, και κάνουν να φαίνεται το άσπρο από μέσα (να φανταστώ είναι όλο άσπρο κανονικά). Αυτή η αλλαγή ξέρετε γιατί έγινε;
Αν ψάξετε στο διαδίκτυο θα βρείτε διάφορες φωτογραφίες για να καταλάβετε τι εννοώ
Θελω να μου πειτε γιατι συνεχεια μικραινουν την γραμματοσειρες απο τις πλαινες πρωμετοπιδες;;...Στα 900αρια citaro εμφανιζοντουσαν με μεγαλα γραμματα...Πλεον τα εχουν κανει ψειρες και δυσκολα διαβαζονται απο μεγαλους ανθρωπους (Πραγμα που σχολιαζαν ανθρωποι μεγαλυτερης ηλικιας)... Υποπτευομαι οτι μικρυναν επειδη περασαν νεες διαδρομες στο κοντρολ της ameli...

Το 230 σε πολυ ασχημη εξωτερικη κατασταση...Γρατσουνισμενο σε ολη την αριστερη εξωτερικη πλευρα μεχρι ακομα και τα τζαμια...Να σημειωσω οτι τα 228-232 ανηκουν πλεον στην γραμμη 30!! Στην θεση τους στο 21 βγαινουν τα 271-275
06 665
08 704 742 822
12 936 938
14 778
19 485 659 670 691
25 117
27 915 916 917 919
28 112 114 121 402
31 745 773 935
32 234 271 940
51 863
52 770
64 285
78 941
83 385

(10-12-2017, 11:39 PM)george-oasth Έγραψε: Θελω να μου πειτε γιατι συνεχεια μικραινουν την γραμματοσειρες απο τις πλαινες πρωμετοπιδες;;...Στα 900αρια citaro εμφανιζοντουσαν με μεγαλα γραμματα...Πλεον τα εχουν κανει ψειρες και δυσκολα διαβαζονται απο μεγαλους ανθρωπους (Πραγμα που σχολιαζαν ανθρωποι μεγαλυτερης ηλικιας)... Υποπτευομαι οτι μικρυναν επειδη περασαν νεες διαδρομες στο κοντρολ της ameli...

Το 230 σε πολυ ασχημη εξωτερικη κατασταση...Γρατσουνισμενο σε ολη την αριστερη εξωτερικη πλευρα μεχρι ακομα και τα τζαμια...Να σημειωσω οτι τα 228-232 ανηκουν πλεον στην γραμμη 30!! Στην θεση τους στο 21 βγαινουν τα 271-275

Μόνο το 940 τα έχει με μικρά... Τα άλλα ακόμα με μεγάλα είναι...
¨ΟΛΟΙ θέλουν να αλλάξει ο κόσμος αλλά ΚΑΝΕΙΣ δεν κοιτάει να αλλάξει τον εαυτό του...¨.

¨ EVERYONE wants to change the world but NOBODY is not looking to change himself ... ¨.
(10-12-2017, 11:39 PM)george-oasth Έγραψε: Θελω να μου πειτε γιατι συνεχεια μικραινουν την γραμματοσειρες απο τις πλαινες πρωμετοπιδες;;...Στα 900αρια citaro εμφανιζοντουσαν με μεγαλα γραμματα...Πλεον τα εχουν κανει ψειρες και δυσκολα διαβαζονται απο μεγαλους ανθρωπους (Πραγμα που σχολιαζαν ανθρωποι μεγαλυτερης ηλικιας)... Υποπτευομαι οτι μικρυναν επειδη περασαν νεες διαδρομες στο κοντρολ της ameli...

Το 230 σε πολυ ασχημη εξωτερικη κατασταση...Γρατσουνισμενο σε ολη την αριστερη εξωτερικη πλευρα μεχρι ακομα και τα τζαμια...Να σημειωσω οτι τα 228-232 ανηκουν πλεον στην γραμμη 30!! Στην θεση τους στο 21 βγαινουν τα 271-275

(11-12-2017, 04:17 PM)K.S. Έγραψε: Μόνο το 940 τα έχει με μικρά... Τα άλλα ακόμα με μεγάλα είναι...
Για τα 900αρια citaro το είχαν αλλάξει για μια περίοδο αλλά στα 942-945 με μικρά γραμματάκια. Για το 940 σήμερα στο 32 θα μας πει ο Γιώργος για το αν τα εμφανίζει με μικρά

(11-12-2017, 04:17 PM)K.S. Έγραψε: 06 665
52 770


Τώρα όμως είναι στο 32 λογικά το πρωϊ θα ήταν. Για το 6 λίγο περίεργο μου φαίνεται αν και το είδα από την τηλεματική γιατί άραγε 12μ;
Μην πειράζετε τα Citaro από το 56, αλλιώς  Whip
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ:  Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
(11-12-2017, 05:46 PM)GiannisB Έγραψε: Για τα 900αρια citaro το είχαν αλλάξει για μια περίοδο αλλά στα 942-945 με μικρά γραμματάκια. Για το 940 σήμερα στο 32 θα μας πει ο Γιώργος για το αν τα εμφανίζει με μικρά

Αυτό με τα μεγάλα - μικρά γράμματα παρατηρείται και στα Cityclass όπου τα Euro 4 στην πλαϊνή έχουν μικρότερη γραμματοσειρά και τα Euro 3 μεγαλύτερη (εκτός των άλλων διαφορών τους, όπως η διαφορετική εσωτερική διαρρύθμιση των 2πορτων, η θέση των κουμπιών αίτησης στάσης στους ορθοστάτες, πιο ψηλά στα Euro 3 και τέλος το έξτρα αυτοκόλλητο Euro 4 στο πλάι, πίσω από την μπροστά πόρτα, κάτω από το Cursor

[Υγ. 376 στο 81-89]
(11-12-2017, 10:13 PM)vard_57 Έγραψε: Αυτό με τα μεγάλα - μικρά γράμματα παρατηρείται και στα Cityclass όπου τα Euro 4 στην πλαϊνή έχουν μικρότερη γραμματοσειρά και τα Euro 3 μεγαλύτερη (εκτός των άλλων διαφορών τους, όπως η διαφορετική εσωτερική διαρρύθμιση των 2πορτων, η θέση των κουμπιών αίτησης στάσης στους ορθοστάτες, πιο ψηλά στα Euro 3 και τέλος το έξτρα αυτοκόλλητο Euro 4 στο πλάι, πίσω από την μπροστά πόρτα, κάτω από το Cursor

[Υγ. 376 στο 81-89]

Σαφώς. Τώρα που είπες με τα cityclass είχαν ρυθμίσει το 2012 με 2013 να δείχνει μεγάλα γράμματα στα 201-241 και σε όλα τα citelis αλλά τελικά το ξανά επανέφεραν στα μικρά.Έχουν και άλλες διαφορές τα cityclass μεταξύ τους, από αυτές που μπορείς να δεις είναι το τιμόνι στου 2007 έχει το σηματάκι της iveco ενώ στου 2004 iveco με γράμματα. Και για το τέλος πολλές μηχανικές

Για το 220 θα επισκευαστεί. Το 220 όταν ανήκε στο 11 δεν είχε ξανά εμπλακεί σε τροχαίο;
Μην πειράζετε τα Citaro από το 56, αλλιώς  Whip
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ:  Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
ποιο λογότυπο της Iveco; Σε αυτά που το έχω παρατηρήσει, απλά έχει ξεκολλήσει και έχει ένα βαθούλωμα. Μήπως είναι το λογότυπο της Irisbus (το δελφινάκι);


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 21 Επισκέπτης (ες)