Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
μεχρι 833 εχω δει για σταυρουπολη! ... μαλιστα σημερα ειναι στο 14 αν ειδα καλα .. 834 δεν εχω συναντησει. μεχρι 831 ειναι στο 34 νομιζω 832 833 μπαινουν πιο συχνα στο 14. 835 836 στο 72 παντα σχεδον. παντως βγαζουν εξαιρετικο ηχο οταν τα ακους στην ανηφορα να τα δινουν ολα το ευχαριστιεσαι για τα b7l λεω. και μια διορθωσουλα για την προηγουμενη σου δημοσιευση ηταν το 728 στα φαναρια που ειχε σκασει η τουρμπινα.. και κατι αναλογο ειχε γινει και στο 731 νομιζω.
Μπορεί να είναι σε ακινησία αυτήν την περίοδο... Τα 835-836 του Φοίνικα είναι εφεδρικά και μπαίνουν παντού, εκτός από το 72 θα τα δεις στο 5 και το 10, ακόμη και στο 3. Οι τουρμπίνες στα B7L/LA είναι σχεδόν αναλώσιμα εξαρτήματα πλέον, σχεδόν όλα έχουν σκάσει τουλάχιστον μία...
(02-11-2014, 12:06 AM)garvanitis Έγραψε: Μπορεί να είναι σε ακινησία αυτήν την περίοδο... Τα 835-836 του Φοίνικα είναι εφεδρικά και μπαίνουν παντού, εκτός από το 72 θα τα δεις στο 5 και το 10, ακόμη και στο 3. Οι τουρμπίνες στα B7L/LA είναι σχεδόν αναλώσιμα εξαρτήματα πλέον, σχεδόν όλα έχουν σκάσει τουλάχιστον μία...


ειδικα στο 52 που δουλευει μεγαλο χρονικο διαστημα σε υψηλη ταχυτητα και στροφες στο τερμα.. σωστα?
831-834 δουλεουν για το 14...Το 834 εχει πρόβλημα...Δεν ξερω ακριβως τι, αλλα ειναι πολυ καιρό μέσα...
835-836 ανηκουν στον φοινικα...garvanitis μηπως κανεις λαθος για αυτα τα δυο οχήματα;;; αυτα συνήθως δουλεουν για το 72...σπανια μπαινουν σε αλλη γραμμη του φοίνικα...
Το 882 ανηκει στο 10 αλλα δρομολογειται στο 72 απο πέρυσι....
Για το 659 άκουσα οτι βγήκε απο συνεργείο το απόγευμα της Παρασκευής και πηγε στο 52 για να το παρακολουθησουν...
Τελευταίο δρομολόγιο στο 25 γιατί οι οδηγοί δεν αλλαζουν την ταμπελα σε 25Α;; ; Υπάρχει στο προγραμμα το 25Α αλλα οι οδηγοί ποτε δεν το αλλαζουν..
Είναι εφεδρικά τα 835-836 Γιώργο... Πράγματι συνήθως είναι στο 72 αλλά τον τελευταίο καιρό τα συναντάω πολύ συχνά μέσα στην πόλη. Τα 833-834 επίσης είναι εφεδρικά. Τα 831-832 είναι ενισχυτικά του 14. Βέβαια έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα πλέον μη δίνετε και πολλή βάση στην αυτοδρομολόγηση, τα πάντα πηγαίνουν παντού.

Το 659 με ποια λογική το έστειλαν στο 52; Να παρακολουθήσουν τι; Πόσο γρήγορα σπάει μοτέρ. Τα 600αρια έχουν τελική σχέση διαφορικού ίδια με τα 700αρια και τα 200αρια, στα 80 δουλεύει στις 3000 στροφές, βαθιά μέσα στα κόκκινα...

Το 25Α ουσιαστικά δεν σημαίνει τίποτα περισσότερο από το ότι το λεωφορείο θα σχολάσει στην Βενιζέλου. Ο κόσμος το ξέρει και είναι μάλλον άσκοπο να αλλάξουν την προμετωπίδα.

Δημήτρη ακριβώς αυτό που αναφέρεις συμβαίνει... Αν συνυπολογίσεις και τα συχνότατα overboost που κάνουν στις εκκινήσεις και κάποιες φορές στο kick down δεν θέλει και πολύ...
Και το 818 παραμενει εφεδρικο;;;Γιατι αυτο πηγαινε παλια στο 31,μετα το βαλαν στο 34,και τωρα το βαζουν καθημερινα στο 27...Οσο για το 882 που ειχα αναφερει παραπανω ακουσα οτι θα το χρεωσουν μονιμα στο 72..δεν ξερω τι θα γινει τελικα,η αν θα το χρεωσουν σε συγκεκριμενο οδηγο.υποπτευομαι ειναι χρεωμενο στο 10,αλλα δρομολογειται λογω αναγκης στο 72
Για το 659 ετσι με ειπαν.οτι βγηκε απο βλαβη και ηθελαν να το παρακολουθησουν στο 52...Παντως βλεπω σημερα οτι το ενσωματωσαν ξανα στο 56...
Νομιζω οτι και στο προγραμμα των οδηγων λεει οτι το τελευταιο δρομολογιο του 25,πρεπει να μπει πληκτρολογηση σαν 25Α..251 νομιζω οτι ειναι κωδικος αν ειδα καλα...
Αναφορικά με το 25Α που είναι το τελευταίο δρομολόγιο από Νεάπολη και σχολάει στη Βενιζέλου, ισχύει το ίδιο και στο 19Α? Ξεκινάει δηλαδή από σταθμό και τερματίζει στο Κορδελιό χωρίς επιστροφή? Επειδή αν δεν κάνω λάθος, το 19 είναι "τύπου κυκλικό δρομολόγιο" από τη στιγμή που δεν έχει χώρο να σταματήσει στην άκρη του δρόμου στο Κορδελιό, κάτι ανάλογο του 7 με τέρμα το συντριβάνι.
(02-11-2014, 05:20 PM)damin26 Έγραψε: Αναφορικά με το 25Α που είναι το τελευταίο δρομολόγιο από Νεάπολη και σχολάει στη Βενιζέλου, ισχύει το ίδιο και στο 19Α? Ξεκινάει δηλαδή από σταθμό και τερματίζει στο Κορδελιό χωρίς επιστροφή? Επειδή αν δεν κάνω λάθος, το 19 είναι "τύπου κυκλικό δρομολόγιο" από τη στιγμή που δεν έχει χώρο να σταματήσει στην άκρη του δρόμου στο Κορδελιό, κάτι ανάλογο του 7 με τέρμα το συντριβάνι.
Το 19Α φτανει μεχρι την σταση Τ.Σ.Κορδελιο...Μετα γινετε 992 και φευγει για αμαξοστασιο...Ο οδηγος αν βλεπει κοσμο στην σταση ανοιγει την πρωτη πορτα λεγοντας οτι το οχημα δεν θα επιστρεψει στον σταθμο...Εχει τυχει να χρησιμοποιησω πολλες φορες το 19Α και δεν εχει παρατηρηθει καποιο παρατραγουδο απο το κοσμο,οπου ειναι ενημερωμενος...
Όντως κυκλικο ειναι το δρομολογιο αλλα στην περιπτωση του 19Α,ολοι οι επιβατες θα πρεπει να κατεβουν στην τελευταια σταση Τ.Σ.Κορδελιο...
Για aquasonic
Έχεις δίκιο γιατί αν πας και στείλεις σκάνια του ΟΑΣΘ στην Ρωσία Αγ.Πετρούπολη πχ μια χαρά θα την βγάλουν την ανηφόρα. Αν πάλι φέρεις λεωφορείο κατάλληλο στην Αφρική στην Ελλάδα, θα έχει θερμοκρασία κάτω από το επιτρεπτό όριο και από την μια ή θα πρέπει να το ζεστάνεις για να ανέβει ή θερμοκρασία ή στην προκειμένη περίπτωση δεν θα παίρνει καθόλου μπροστά.

Οι ταχύτητες ναι είναι προγραμματισμένες στην ανηφόρα, αλλά το πως σέρνεται. Είπα πιο σέρνεται πιο καλά, πιο έχει καλό κλιματισμό, αναγνώρισα μερικά σημεία καλά σε αυτά τα λεωφορεία που δεν με αρέσουν. Στην ώρα τους, τις περισσότερες φορές δεν έρχονται με αποτέλεσμα να επικρατεί το χάος. ειδικά άμα χαλάσουν δυο τρια καθημερινά σε γραμμή με 50% πληρότητα, δεν μπορεί να εξυπηρετήσει την περιοχή με συχνότητα με συχνότητα 45 λεπτών, όταν χαλάνε. Έχουν περάσει σχεδόν όλοι οι οδηγοί όλοι της γραμμής και από τους δυο τύπους, το λέω επειδή ο τύπος λεωφορείων που λέω ότι είναι καλά, ήταν μια περίοδο στην γραμμή που χρησιμοποιώ συχνά, ανά δυο λεωφορεία και περνούσαν όλοι οι οδηγοί της γραμμής. Παράδειγμα ζώνη ώρα 9 η ώρα το βράδυ καθημερινή με cityclass από τον Σταθμό μέχρι την Διγενή Ακρίτα ακρίτα 20 λεπτά ενώ με b7L στην ίδια ώρα και με τους ίδιους επιβάτες και οδηγό 30 λεπτά. Και κλείνω το θέμα εδώ με τις ανηφόρες, αυτή εδώ είναι η άποψη μου.

Για garvanitis
Πάμε στα ο405 που έμπαζαν νερά δεν το ήξερα, διότι δεν το έχω παρατηρήσει. Πάντα μπροστά καθόμουν στις τρεις θέσεις την πρώτη ειδικά , γιατί με άρεσε να βλέπω τον οδηγό. Πάντως από unicar στα σκάνια, έχω δει να μπάζουν νερά

Στο τιμόνι σύγκριση B7LA και citaro. Μπορεί να έχεις δίκιο και εμένα σαν να με φαίνεται, ότι στο citaro για να το στρίψεις πιο πολύ δύναμη χρειάζεται από τι στα b7LA. Έχω και για τον τζόγο μια ερώτηση. Τζόγος δεν είναι όταν στρίβεις το τιμόνι δυο φορές και η ρόδα στρίβει μια φορά; Πάντως τα citaro στρίβουν πιο καλά από τα irisbus. Α και για το kickdown μόλις εξήγησες τον λόγο, που δεν αρέσει στον οργανισμό να το κάνεις σε b7L/LA.

Για το 725 δεν λέω για το γνωστό βίντεο αλλά για φέτος το καλοκαίρι στο 71.

Για το επικίνδυνο λεωφορείο, θεωρώ το ασυντήρητο αν δεν έχει φρένα δεν είναι είτε λεωφορείο είτε οποιοδήποτε όχημα; Τα ατυχήματα με τα βαρέα οχήματα έχουν πολλαπλασιαστεί φέτος.

Για την νομοθεσία μου την είχε πει ένας οδηγός, έχοντας συζήτηση για τις κατασκευές των Ελληνικών λεωφορείων. Με είχε βάλει κιόλας να δω ότι το υλικό δίπλα από το τιμόνι κιόλας, σαν τα χτυπάς πόρτα στο b7rle στο μαύρο και με λέει δεν κατασκευάστηκε σωστά και ούτε οι βίδες πρέπει να φαίνονται, έπρεπε να μπει υλικό που να τις καλύπτει. Ύστερα τον είχα πει για το 2005 τις παραλαβές τουλάχιστον έπρεπε να γίνει πιο αργά ο διαγωνισμός, για να πάρουν citaro2 και με λέει απαγορεύεται βάσει νόμου πρέπει να έχεις πάνω από τρεις μάρκες, γιατί αν πας και πάρεις 600 λεωφορεία από την mercedes θα παρθούν μίζες και έτσι φοβούνται.

Για το 381 σε οποιοδήποτε είδος, οποιοδήποτε πράγμα και να πάρεις κάποιο θα βγει ελαττώματα, δεν σημαίνει το ότι όλο το σύνολο πάει για πέταμα. Και δόξα τον Θεό να με λέμε που ήταν μέσα στην εγγύηση.

Για mitsos_neopoli σαφώς και δεν μπορούμε όλοι μεταξύ μας, να συμφωνούμε. Εξάλλου το να συμφωνούμε όλοι μεταξύ μας, θα ήταν βαρετό και για το forum. Και έχεις δίκιο οποίο λεωφορείο και να στείλεις σε μια γραμμή τον ίδιο κόσμο θα πάρει, αλλά να τον πάρει ομοιόμορφα είναι το θέμα και πολλοί άλλοι παράγοντες.Και για να πολλαπλασιαστεί ο κόσμος δεν εξαρτάται από το αν στείλεις citelis,b7L κτλ. αλλά από την ανάπτυξη μιας περιοχής.

Πάμε τώρα στα γενικά

Ποιος ο σκοπός να υπάρχει άμα είναι σαν το 19Α; Αφού μπορεί να τους κατεβάσει τους επιβάτες, εκεί που σταματάει το 6, και να πληκτρολογήσει 992.

Για 72 και b9LA. Βλέπω έναν οδηγό στην γραμμή αυτή ο οποίος συνέχεια παίρνει b9LA και το 882 όταν είναι το έχω δει να το έχει ή όποιο άλλο είναι b9LA στην γραμμή.

Για την γενική επισκευή το λεωφορείο για να στρώσει πρέπει να είναι φυσικά ευθεία αλλά με σταματήματα όπως 20,21 ή χωρίς όπως 52,81,86;
(02-11-2014, 09:13 PM)GiannisB Έγραψε: Έχω και για τον τζόγο μια ερώτηση. Τζόγος δεν είναι όταν στρίβεις το τιμόνι δυο φορές και η ρόδα στρίβει μια φορά;

οχι..είναι η μικρή διαδρομή που κάνει το τιμόνι παίζοντας το ελαφρως αριστερά-δεξιά χωρίς να στρίψουν οι τροχοί, με το τιμόνι να βρίσκεται στο κέντρο και οι τροχοί σε ευθεια


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)