Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(26-06-2014, 01:09 AM)damin26 Έγραψε: Όπως έγραψα και πιο πάνω, οι αντικαταστάσεις οχημάτων ίσως γίνονται με αυτό τον τρόπο για να διατηρηθεί όσο το δυνατόν περισσότερο η ομοιομορφία της γραμμής.

Για το 72 δεν ξέρω αν σταμάτησαν τα κρούσματα ή όχι, μάλλον ναι γιατί αρκετά παίζει με B9LA του 5 και του 10. Στο 32 όμως όσες φορές έχω μπει, τυχαίνει και βλέπω άτομα νεαρής ηλικίας κατά κύριο λόγο είτε να τραβούν απότομα τις πόρτες, είτε να κάθονται στα λεπτά πλαστικά που είναι μετά τη φισούνα πριν ακριβώς από την τρίτη πόρτα στα 800άρια B9LA του 14, είτε να στριφογυρίζουν με μανία κρατώντας τις χειρολαβές, γενικά τέτοια ανήσυχα άτομα. Αν τέτοιες συμπεριφορές δεν είναι προκλητικές τότε τι είναι? Ναι, θα μου πεις ότι δεν είναι καθημερινό φαινόμενο και θα συμφωνήσω, αλλά τις 4 από τις 6 φορές που μπήκα στο 32 τον τελευταίο χρόνο συνάντησα τέτοιες συμπεριφορές.

Το 604 το ξέρω ότι δεν δουλεύει, νομίζω αναφέρθηκε κάποτε ότι έχει καταστραφεί ολοσχερώς από κάποια φωτιά ίσως..?

Θυμάσαι ποιο ακριβώς 900άρι ήταν που πήγε στο 69 και πότε??

Καλοκαίρι του 2012 πρέπει να ήταν,νούμερο ακριβώς δεν θυμάμαι. Για την ομοιομορφία δεν συμφωνώ,πρέπει όλα τα λεωφορεία να δοκιμάζονται σε όλες τις γραμμές,γιατί μια μέρα τα υπάρχοντα θα φύγουν. Αν συμβαίνει αυτό που λες, που αποκλείεται να συμβαίνει,θα σου πω καλά κάνουν που δεν στέλνουν καινούργια, αλλά δεν συμβαίνει για να στο πω. Όσες φορές έχω πάρει το 32 αυτό το φαινόμενο με αλέκους δεν το έχω δει
(26-06-2014, 01:24 AM)GiannisB Έγραψε: Καλοκαίρι του 2012 πρέπει να ήταν,νούμερο ακριβώς δεν θυμάμαι. Για την ομοιομορφία δεν συμφωνώ,πρέπει όλα τα λεωφορεία να δοκιμάζονται σε όλες τις γραμμές,γιατί μια μέρα τα υπάρχοντα θα φύγουν. Αν συμβαίνει αυτό που λες, που αποκλείεται να συμβαίνει,θα σου πω καλά κάνουν που δεν στέλνουν καινούργια, αλλά δεν συμβαίνει για να στο πω. Όσες φορές έχω πάρει το 32 αυτό το φαινόμενο με αλέκους δεν το έχω δει

Για ένα περίεργο λόγο αυτή η μανία τους πιάνει μόνο όταν μπαίνουν τα B9LA του 14 στο 32. Δεν ξέρω τι παθαίνουν, μάλλον ενδιαφέρονται στον βανδαλισμό μόνο των καινούριων λεωφορείων, τα παλιά είναι ήδη σε κακή κατάσταση Tongue
(26-06-2014, 01:34 AM)damin26 Έγραψε: Για ένα περίεργο λόγο αυτή η μανία τους πιάνει μόνο όταν μπαίνουν τα B9LA του 14 στο 32. Δεν ξέρω τι παθαίνουν, μάλλον ενδιαφέρονται στον βανδαλισμό μόνο των καινούριων λεωφορείων, τα παλιά είναι ήδη σε κακή κατάσταση Tongue

Τι να πω τώρα δεν ξέρω, όταν μπω σε b9LA στο 32 μπορεί να τα δω και εγώ αλλά και το αντίθετο.

Για τον κλιματισμό για την συντήρηση που λέγαμε που πέρισυ τέτοιον καιρό όλα είχανε, να προσθέσω το ότι κόπηκε ένα λεωφορείο σε κάθε γραμμή. Έτσι με είπε ένας οδηγός,όταν τον ρώτησα γιατί αργούν. Άρα υπάρχουν περισσότερα διαθέσιμα λεωφορεία στα αμαξοστάσια, για να τα συντηρήσουν 'η και για αντικατάστασης βλάβης. Μάλλον πρέπει η συντήρηση να είναι θέμα ρευστού
Κάποιοι δεν έχουν καταλάβει φαίνεται ορισμένα πράγματα και συνεχίζουν τον γνωστό τους χαβά...

Δεν πειράζει, από σήμερα θα παρακαλάνε να περάσει ένας Αλέκος ή ένα Scania να τους πάει στον προορισμό τους...
Αυτα τα περιστατικα που αναφεροντε πιο πανω,συμβαινουν σε αρκετες γραμμες,αλλα δεν ξερω γιατι δεν αναφερονται..Σκοπιμα δεν αναφερονται η οχι;;;
Δεν πειραζει θα δωσω μερικα παραδειγματα...
Γραμμη 34...3 περιπτωσεις.
1)στο τερμα της νικοπολης μπηκαν ατομα μεσα στο οχημα οταν ξεκινησε και καναν γυμναστικη με τις χειρολαβες....
2)Γραψιμο θεσεων με συνθηματα αλλων χωρων...
3)προσπαθεια αφαιρεσης χειρολαβων με μαχαιρι και ψαλιδι

Γραμμη 6..2 περιπτωσεις
1)Συνθηματα οπαδικης ομαδας στις θεσεις
2)Χτυπημα εκδοτηριου με κλοτσιες και μπουνιες επειδη πετουσε τα κερματα εξω...Φυσικα οι μπουνιες και οι κλοτσιες δεν ηταν και τοσο βιαιες,απλα για θεμα μαγκιας.

Γραμμη 54...
Σε μερικα citelis οι θεσεις ειναι γραμμενες με συνθηματα αλλων χωρων...

Γραμμη 19...2 περιπτωσεις
1)Προσπαθεια για κλοπη χειρολαβων,προφανως για χρησιμοποιηση ως "κρεμαστο'' σε μαθητικες τσαντες...
2)Διαφορες φασαριες εντος οχηματος απο ατομα που ανεβαινουν συνηθως απο την σταση εβαμ(οποιος καταλαβε)

Γραμμη 5..1 περιπτωση
Χτυπημα καμερων των 2 τελευταιων πορτων...Οχι για συγκεκριμενο λογο..Μαλλον λογο ηλικιας των ατομων

Γραμμη 8 και οχημα 935
Αφαιρεση καποιων πλαστικων εξαστηματων οπου συγκρατουν τα κουρτινακια...

Οποτε βανδαλισμοι παντου υπαρχουν....Μην λετε μονο αυτα που θελετε...

Φυσικα επειδη ξερω οτι πολλοι θα γελασετε με ολα αυτα,για μερικες περιπτωσεις υπαρχουν και φωτογραφιες οι οποιες δεν δημοσιευονται δημοσιως...

Τι να κανουμε ομως;;εμεις οντως θα παρακαλαμε για κανα scania η b10m...Tην ευλογια των b9l την εχουν αλλες γραμμες...Την ευλογια των citaro την εχουν επισης αλλες γραμμες....
στα 900αρια τα citaro δεν υπαρχουν κουρτινακια
Ασ' το ρε συ Γιάννη, εδώ του λες ότι αύριο μεθαύριο ενδέχεται να μην κυκλοφορεί απολύτως τίποτα και αυτός ψάχνει να δει πού και σε ποιες γραμμές πηγαίνει το κάθε λεωφορείο... Είναι ορισμένοι άνθρωποι που δεν πρόκειται ποτέ να απαλλαγούν από τα διάφορα συμπλέγματα κατωτερότητας... Ο καθένας τον χαβά του...
Έτσι το λέμε σύμπλεγμα κατωτερότητας, σύμφωνα με την θεωρίες ορισμένων ανθρώπων να αποκαλεί μια μερίδα πελατών του ΟΑΣΘ επειδή δεν είναι ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες που τους παρέχονται. Καλώς ή κακώς ο ΟΑΣΘ έχει και τα αρνητικά στοιχειά, τα οποία πρέπει να αναφέρονται ώστε, να υπάρχει μια ισορροπία με τα λεωφορεία και όχι να ευνοούνται ξανά και ξανά οι ίδιες γραμμές με αποτέλεσμα ξανά και ξανά να αδικούνται οι ίδιες γραμμές. Εώς πότε θα γίνεται αυτό το πράγμα,εως πότε θα υποφέρουν ξανά και ξανά οι ίδιοι πελάτες του ΟΑΣΘ όχι μόνο στα καινούργια παλαιά λεωφορεία αλλά και σε άλλους τομείς;

1.Διαθεσιμότητα λεωφορείων πχ υπάρχει citelis διαθέσιμο στο αμαξοστάσιο και βγαίνει σε βλάβη b7l των γραμμών 56,57,58 και από cityclass του 64. Προτίμηση του ΟΑΣΘ προτιμάν να μην στείλουν καθόλου λεωφορείο σε αντικατάσταση βλάβης, των γραμμών που ανέφερα γιατί για να μην τα ζορίσουν στις ανηφόρες. Μόνο κομμένα citelis για 56 και 64. Και αυτό όταν δεν υπάρχει διαθέσιμο καλά-καλά για το 23. Εδώ βλέπουμε τον ρατσισμό του ΟΑΣΘ απέναντι στους κατοίκους του Ωραιοκάστρου,Ρετζίκι,Ασβεστοχώρι,Πανοράματος και Φιλύρου. Παρόμοια περίπτωση με κομμένα citelis στο 56,64 γίνεται και στο 72 με citaro

Πως μπορούμε να καταλάβουμε τον ΟΑΣΘ όταν αυτός δεν καταλαβαίνει τους πελάτες του, στο τι θέλουν; Όταν πάει και αγοράζει λεωφορεία της κακιάς ώρας τα περισσότερα. Σε αυτό το σημείο συμφωνώ με τον ronald όπου πρέπει να αλλάξουν οι όροι στους διαγωνισμούς, πρέπει να ανεβούν τα στάνταρ

2.Πάμε τώρα στην αδικία του 32 και του 72

2.1. Το 32 από το 1998 αν δεν κάνω λάθω πήρε αλέκους 900αριδες,ύστερα 600αριδες αλέκους το 2007. Πως πήρε τους αλέκους του 600αριδες; είναι απλό, το 5 πριν τα b9LA είχε b7LA από το 2005 εώς το 2007, πήρε Μάιο του 2007 b9LA, τα b7LA του 5 στο 52 και οι αλέκοι του 52 στο 32. Με ποιο δικαίωμα βάζεις σε μια γραμμή καινούργια λεωφορεία την στιγμή που έχει ήδη καινούργια λεωφορεία;

2.2 Το 72 πριν από το 2007 είχε 900αριδες αλέκους. Από το 2007-2010 είχε τους 100αριδες αλέκους που είχε το 10 και από το 2010-2012 τους αλέκους του 12 και από το 2012 εώς και σήμερα τους αλέκους του 8.Το 10 έπρεπε λίγο πιο μετά από το 14 να πάρει καινούργια λεωφορεία,συνεπώς η κατανομή θα έπρεπε να είχαν πάει τα b9LA το 2007 σε 32,72,14. Δεν έγινε.

Αφού κακώς που έγιναν τα παραπάνω θα μου πείτε ότι έγινε-έγινε και θα συμφωνήσω, τουλάχιστον τα 900αρια citaro που ήρθαν εντάξει στο 8 καλά κάναν και τα βάλανε, είχε αδικηθεί και αυτό αλλά αποκαταστάθηκε.Ναι αλλά τα 942-945 γιατί να μπουν στο 2 που έχει ήδη citaro και όχι στο 32 και 72 να τα μοιράσουν, σαν μια προσωρινή λύση εώς το 2016,μέχρι να έρθουν οι αντικαταστάτες των αλέκων; Γιατί να μην βαφτούν και να αναβαθμιστούν οι αλέκοι του 32 και 72 και να βαφτούν τα scania του Φοίνικα;

Το 2016 θα αγωνιστώ, με κάθε δυνατή προσπάθεια να μπουν τα καινούργια 18μ σε 32,72, το μόνο σίγουρο είναι θα μείνουν και καινούργια αρθρωτά από αυτά που θα έρθουν και αν έρθουν το 2016, εφεδρικά τα οποία σίγουρα έτσι δεν θα τα αφήσουν, θα τα βάλλουν στο 78. Αυτό δεν πειράζει, φτάνει να αποκατασταθεί η αδικία. Και για τα 12μ. το ίδιο θα κάνω, να μπουν εκεί που πρέπει 26,56,57,58,64.

Α και ξέχασα κάτι ακόμα,αν κινδυνεύει ο ΟΑΣΘ λόγω πετρελαίου να μην κυκλοφορεί λεωφορεία, τότε η ευθύνη δεν πάει στους πολίτες επειδή ζητάνε και καλά κάνουν, ένα καλύτερο επίπεδο υπηρεσιών αλλά στον ΟΑΣΘ που δεν το προσφέρει. Αν οι μισθοί των πολιτών ήταν όπως πριν την κρίση της χώρας, δεν θα έλεγα ότι ήταν ακριβό το εισιτήριο.Ναι αλλά όταν οι μισθοί των πολιτών πέφτουν το θεωρώ ακριβό και δίκαια μάλιστα
(25-06-2014, 08:31 PM)GiannisB Έγραψε: Τα cityclass τα 200αρια τα τελευταία δυο χρόνια, με έχουν απογοητεύσει με τον κλιματισμό, ειδικά τα οχήματα του 81-89 και 38, είναι θέμα συντήρησης;

Το 464 σήμερα στο 56, εμφάνισε πρόβλημα με τον κλιματισμό. Αν κατάλαβα καλά, ο αέρας πήγαινε μπροστά όλος στον οδηγό, ακουγόταν άσχημα λες και ξεφούσκωνε λάστιχο, και η εκκίνηση ήταν αργή με αποτέλεσμα να μην σταματάει ο οδηγός σε όλες τις στάσεις και τους κατέβαζε συνέχεια στην επόμενη, και όταν τον έλεγες στάση δεν άκουγε.Μάλλον εξαιτίας του θορύβου.

Σήμερα πολλές καραμπόλες. Έχουμε και gest εμφανίσεις αρθρωτών σε γραμμές με 12μ στο 69.

119,544,631,793:69 το τελευταίο κομμένο 100% από το 2
882:3
611,802,828:12 [
582:21
601 και κάποιο 900αρι b9LA:27
222:32
401:43
277:45
423,464:56
361:64

Όσον αφορά το 69 το πρωί είχα δει το 601.
Το 27 έχει επιπλέον τα 672 και 473.
Το 423 στο 28.
Το 361 στο 86 είναι από το πρωί.
Επίσης στο 32 είναι το 398 και στο 34 τα 460, 488, 476 και άλλα.
Το 828 είναι στο 34.
Τώρα πως εσύ τα είδες σε άλλες γραμμές απορίας άξιο...
(26-06-2014, 03:06 PM)K.S. Έγραψε: Όσον αφορά το 69 το πρωί είχα δει το 601.
Το 27 έχει επιπλέον τα 672 και 473.
Το 423 στο 28.
Το 361 στο 86 είναι από το πρωί.
Επίσης στο 32 είναι το 398 και στο 34 τα 460, 488, 476 και άλλα.
Το 828 είναι στο 34.
Τώρα πως εσύ τα είδες σε άλλες γραμμές απορίας άξιο...

Μόνο που αυτά είναι για χθες 25/06/2014. Το 828 το απόγευμα ήταν στο 12,το 361 το είδα για Φίλυρο στον σταθμό, το 423 το είδα σαν 56 να κατεβαίνει από Ωραιόκαστρο.Στο 601 μπήκα κιόλας στο 27.


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)