Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Σύστημα Flintstones!

Σοβαρά τώρα, τι δεν καταλαβαίνεις; Τα Pegaso ήταν τα τελευταία ατμοσφαιρικά και οι Αλέκοι τα πρώτα με turbo και intercooler... Τα ενδιάμεσα λοιπόν τι μπορεί να ήταν; Και μάλιστα όχι τα πρώτα, είχαν προηγηθεί και άλλα με αυτό το "σύστημα" από το 1976, ίσως (δεν είμαι απόλυτα σίγουρος για τον κινητήρα λόγω Σ) από το 1968. Τι λες, να το πάρει το ποτάμι ή μήπως θέλεις να το προσπαθήσεις λίγο ακόμη;

Υ.Γ: Υπάρχει έστω και ένας άλλος που δεν κατάλαβε τι έγραψα παραπάνω;

Να προσθέσω πως το link που παραθέτεις αφορά intercooler βενζινοκινητήρα. Αυτό που έχουν τα λεωφορεία περιγράφεται ως Charge air cooler στο σύνδεσμο που παρέθεσα. Μη βαριέσαι να διαβάσεις.
Ναι δικό μου το λάθος για το λινκ.

Σύστημα flintstones για μερικούς δεινόσαυρους μετά πήγασους ΜΑΝ 400αρια, volvo 700αρια, ο405 800άρια και ΜΑΝ σφακιανάκιδες 200αρια σωστά;
Μην πειράζετε τα Citaro από το 56, αλλιώς  Whip
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ:  Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
Δεν πειράζει για το link...

Χαίρομαι που κατάλαβες... Οι Flintstones είναι παλιό τηλεοπτικό cartoon που υποτίθεται ότι εξελίσσεται την προϊστορική εποχή. Δεν είναι σύστημα.

Αυτά που αναφέρεις ήταν όλα υπερτροφοδοτούμενα (turbo) χωρίς intercooler... Καθώς και κάποια ακόμη.
Πια είναι τα κάποια ακόμη με υπερττοφοδοτούμενα με μόνο turbo;
Μην πειράζετε τα Citaro από το 56, αλλιώς  Whip
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ:  Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
καλησπέρα σας,
γνωρίζει καποιος την ιστορία των δυο λεωφορείων ΜΑΝ που είναι παρατημένα σε ενα χωράφι πίσω απο τη Νομαρχία; αν δεν κάνω λάθος ανήκει στην Τροχαία ο χώρος. το ενα απο τα δυο γράφει ''54'' στην πίσω προμετωπίδα..τα εχω τραβήξει και φωτογραφίες αλλα δεν ξέρω αν επιτρέπεται να τις ανεβάσω δημοσίως εδώ.
και που δούλεψε το καθένα και εγώ θα ήθελα την ιστορία τους
Μην πειράζετε τα Citaro από το 56, αλλιώς  Whip
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ:  Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
(15-05-2013, 01:35 PM)bill_thes Έγραψε: καλησπέρα σας,
γνωρίζει καποιος την ιστορία των δυο λεωφορείων ΜΑΝ που είναι παρατημένα σε ενα χωράφι πίσω απο τη Νομαρχία; αν δεν κάνω λάθος ανήκει στην Τροχαία ο χώρος. το ενα απο τα δυο γράφει ''54'' στην πίσω προμετωπίδα..τα εχω τραβήξει και φωτογραφίες αλλα δεν ξέρω αν επιτρέπεται να τις ανεβάσω δημοσίως εδώ.

Χρησιμοποιήθηκαν για την εκπαίδευση αστυνομικών σε διαχείρηση περιστατικών λεωφορειοπειρατείας, σύμφωνα με τις πληροφορίες μου. Το 419 δείχνει να έχει σημάδια από ρίψη οπλοπολυβόλου.

Αναφορικά τώρα με τις φωτογραφίες με δεδομένη την ιδιοκτησία του οικοπέδου αλλά και τη γειτνίαση με την ΕΥΠ νομίζω πως ούτε να τις τραβήξεις επιτρέπεται...
(15-05-2013, 07:50 PM)garvanitis Έγραψε: Αναφορικά τώρα με τις φωτογραφίες με δεδομένη την ιδιοκτησία του οικοπέδου αλλά και τη γειτνίαση με την ΕΥΠ νομίζω πως ούτε να τις τραβήξεις επιτρέπεται...

μόλις μου έλυσες και την απορία τι ειναι αυτο το κτίριο απέναντι απο το τένις λοιπόν, μιας και δεν εχει καμία επιγραφή εξωτερικά..αρα ειμαι τυχερός που ειμαι σπίτι μου τώρα και οχι στο κρατητήριοTongue

περα απο την πλάκα, τις φωτογραφίες τις τράβηξα απο το πεζοδρόμιο ασε που ηταν αδύνατο να πλησιάσω λογω βλάστησηςSmile

ευχαριστώ για την απάντηση, αλήθεια όμως γιατι δεν επέστρεψαν ποτέ σε κάποιο αμαξοστάσιο και τα παράτησαν εκει; εκτος αν έγιναν πραγματικά σουρωτήρι και δεν έμεινε ουτε ενα εξάρτημα όρθιο εστω για ανταλλακτικά.
Παιδια εχω μια απορια...Τα B10M εχουν καλυτερη μηχανη απο τα b7l??
Σε ονομαστική ισχύ μικροδιαφορές, το μπλοκ είναι αρκετά μεγαλύτερο όμως...


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)