Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Φυσικά και συζήτηση κάνουμε καθένας έχει την γνώμη το να συμφωνούμε όλοι θα ήταν βαρετό άλλοι θεωρούν καλές τις θέσεις των IVECO επειδή δεν συγκεντρώνουν βρωμιά ενώ άλλοι θεωρούν των volvo αλλά και citaro επειδή είναι βολικές ως προς την μέση.

Αν όμως τα b9l κατασκευάζονταν στην Σουηδία ή από τον Σαρακάκη τουλάχιστον θα ήταν ασύγκριτα αδικούνται λόγω ΕΛΒΟ

Είχα δει b9l στο Ωραιοκάστρο πριν μερικούς μήνες σαν 99 όταν το είχαν φέρει το 127 στην Σταυρούπολη και την ανηφόρα καλά την αναίβηκε σαν τα b7r καλά οχήματα είναι όχι κατά την γνώμη μου σαν τα cityclass

Τα σκάνια και οι αλέκοι θα αποσυρθούν μόλις συμπληρώσουν 18 έτη
Μην πειράζετε τα Citaro από το 56, αλλιώς  Whip
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ:  Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
(16-01-2013, 06:57 PM)GiannisB Έγραψε: Είχα δει b9l στο Ωραιοκάστρο πριν μερικούς μήνες σαν 99 όταν το είχαν φέρει το 127 στην Σταυρούπολη και την ανηφόρα καλά την αναίβηκε σαν τα b7r καλά οχήματα είναι όχι κατά την γνώμη μου σαν τα cityclass

Τα σκάνια και οι αλέκοι θα αποσυρθούν μόλις συμπληρώσουν 18 έτη

Πλάκα κάνεις τώρα!!!!!!!! Πότε και γιατί φέρανε το 127 στην Σταυρούπολη??? Τάμα θα κάνω αν το βάλουν έστω και για ένα δρομολόγιο στο 25 που χρησιμοποιώ!!!! Dance

Πότε συμπληρώνουν 18 έτη? Γιατί για να αποσυρθούν θα πρέπει να αντικατασταθούν από καινούρια, λίγο δύσκολο όμως με την τωρινή οικονομική κατάσταση του οργανισμού αλλά και της Ελλάδας... :/ Την ανακοίνωση ματαίωσης του προηγούμενου διαγωνισμού ακόμα αναρτημένη στο site την έχουν.
Νομίζω πέρυσι τον Ιανουάριο από λάθος του οδηγού ή ελιγμοδηγού κάτι τέτοιο το είχαμε πει εδώ στο σίτε

στο 25 πως και την παλεύεις με τα b7l;

Το 2015 οι αλέκοι και κάπια σκάνια και το 2016 τα κάποια άλλα σκάνια γιατί τα σκάνια είναι 1997-1998

Εγώ πάντως όταν το είδα έπαθα πλάκα
Μην πειράζετε τα Citaro από το 56, αλλιώς  Whip
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ:  Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
Τρίτη + 13 θα ήταν, δεν εξηγείται αλλιώς!! Tongue

Τα B7L μου αρέσουν πολύ σαν οχήματα, ξέρω ότι εσύ τα απαιχθάνεσαι στο 56 που μπαίνουν, αλλά και μόνο που δεν έχουν σκαλοπάτια να σκαρφαλώνεις όπως στα B7R...! + στα B7R η μηχανή ακούγεται σαν τρακτέρ (οκ, όχι σε όλα), και επίσης πρέπει να είσαι χόμπιτ για να πιαστείς κανονικά και να μην πέσεις αν είσαι στη μέση του λεωφορείου (και για να μην ακουμπάει το κεφάλι σου στο ταβάνι σε περίπτωση που είσαι στο πίσω μέρος). Και αν είναι βράδυ, άντε να βγάλεις άκρη τί λέει η προμετωπίδα με τόση σκόνη που έχει εκεί μέσα!! Βέβαια και τα B7L υστερούν λίγο στον κλιματισμό (μόνο τα μικρά, όχι τα μεγάλα B7LA), αλλά γενικότερα είναι πιο φιλικά προς τους απλούς επιβάτες.
Για μένα τα B7R είναι μεγάλες μούφες. Σαν ένα αποτυχημένο πάντρεμα B7L και scania: απέξω φαίνονται ωραία πολύχρωμα όπως όλα τα καινούρια, και μέσα η εικόνα είναι σαν τα παλιά scania με επένδυση στα καθίσματα. Από μηχανικής άποψης, δεν ξέρω τι παίζει, αν και εμένα τον απλό επιβάτη δεν με πολυαπασχολεί η μηχανή του, αρκεί να με φτάσει στον προορισμό μου.
Τα b7l κατά την δική μου άποψη δεν έχουν καθόλου καλό κλιματισμό,μηχανικά είναι μείον αφού όλο μένουνε στον δρόμο χειμώνα καλοκαίρι, την ανηφόρα δεν την βγάζουν γρήγορα σε σχέση με cityclass,citelis,b9l,b7r από τα b7l καλό κλιματισμό έχουνε τα 200αρια. Επισης πολλές φορές μένουνε από αβαρίες ειδικά σε 56,57,58 ακόμα και στο 20 και σε σχέση με άλλα λεωφορεία μένουνε συχνά και μακάρι να τα βγάλουνε από το 56 και να βάλουνε cityclass 200αρια δεν αντέχω άλλο πραγματικά.

Όσο για b7r καλά οχήματα είναι το μειον τους είναι το σκαλοπάτι αλλά από άποψη κατασκεύης είναι πιο γερά κατά την γνώμη μου
Μην πειράζετε τα Citaro από το 56, αλλιώς  Whip
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ:  Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
γεια σας..θα ηθελα να σας καταθεσω την αποψη μου και τη γνωμη μου για κυριως τα σαραβαλα της ελβο σαν καθημερινος χρηστης των λεοφωρειων της πολης...δεν θα αναφερθω στα μηχανικα μερη που δεν ειμαι ειδικος αλλα στα εξωτερικα θα αναφερθω..δεν ξερω αν θα αποφασισει στο μελλον να κοψει τη συνεργασια επιτελους ο οασθ με την ελβο....1)σχεδιαστικα.τι να πω τα μεν b7l ειναι σχεδιασης 1980..ασε που απο δυναμη επιταχυνση χελωνα....τα μεν b9l σχεδιαση 1990..καμμια σχεση με τα αντιστοιχα αμαξωματα της Volvo που υπαρχουν φωτογραφιες στο εξωτερικο...2)εσωτερικα εως ποτε η ελβο θα βαζει αυτο το αθλιο πατωμα το γκρι που μια ζωη μοιαζει λερωμενο και δεν μπορει να βαλει κατι αντιστοιχο με την Mercedes η την iribus με λιγο μπλε ωραιο και καθαρο?? συνεχεια μοιαζει ασχετα αν τα καθαριζουν φιλοτιμα οι υπαλληλοι του οασθ φαινονται μεσα στη μπιχλα3)τοσο δυσκολο ειναι να βαλουν κανα ωραιο τζαμι στις πορτες αντι αυτων των αθλιων πλακετων με κατι βιδες στις πορτες που τις περισσοτερες φορες ειναι ξεβιδωμενες και τριζουν σαν γνησια ελληνικα σαραβαλα που εγιναν και με θορυβο σαν να βρισκεσαι σε εργοστασιο.. παλιοδουλειες του ποδαριου της ελβο.μετα αυτα τα αθλια παραθυρα που ειδικα στα b7l πρεπει να πηγαινεις στα γυμναστηρια για να τα ανοιγεις??πως ειχαν την φαεινη ιδεα της ελβο για αυτα?4)τα καλυματα στις οροφες των b9l που ειναι εκει οι αεραγωγοι(τα μπεζ λεω) στα περισσοτερα ειναι ξεβιδωμενα στις πορτες να κρεμονται σαν γνησια ελληνικα εξαρτηματα!...ασε που πολλα ειναι τσαλακωμενα αφου ειναι σαν χαρτι..5)αυτοι οι αθλιοι προφυλακτηρες στο γκρι..μα που τους ειδαν?υπαρχουν αυτα στα οχηματα τα πραγματικα της Volvo??ακαλαισθητα...εντελως...να μην μιλησω για τα μπουρια των εξατμισεων των b9l που βγαινουν σαν σομπες σε σπιτι σε χωριο...6)στα ταμπλο του οδηγου...μα τοση προχειροτητα να φαινονται απο κατω κρεμασμενα τα ματσο καλωδια πιασμενα με κολητικες ταινιες??....εν τελει τα οχηματα ειναι κατι ακαλαισθητα κουτια...ελλαδικης προχειροτητας και προχειροδουλειας...καμμια σχεση με τα εισαγωγης οχηματα...συγκρινετε τα οχηματα...τα οχηματα της ελβο 2007 μοιαζουν για 1997..τα b9l του 2010 μοιζουν για πανω απο 5ετιας...και γενικα μπαινεις σε ενα ελβο και μπορεις να καταλαβεις της ελλαδα της χρεωκοπιας του κομματικου κρατους..γιατι???δεν εχει παρα να δει κανεις την ιστορια της ελβο μετα το μαγικο σοσιαλιστικο παραδεισο της ελλαδας του αντρεα!προσωπικες αποψεις ειναι αλλα δεν θελει και πολυ φαια ουσια για να καταλαβει κανεις τη προχειροδουλεια και κακουγουστια...πραγματικα δεν ξερω με πιανει αηδια μπαινοντας σε ενα ελβο μετα ειδικα απο εενα citaro...δεν θελω να μπω σε καμμια αντιπαραθεση με κανεναν μια αποψη εγραψα και μονο.να στε καλα ολοι εδω μεσα!
ronald καλος ήρθες στο site πρώτα-πρώτα για τα b9l θα διαφωνήσω είναι καλά οχήματα είναι γρήγορα σύγχρονα αλλά έχουνε και κάποια θεματάκια. Όμως για τα b7l είναι ότι χειρότερο κυκλοφορούν στην Ελλάδα μην σου πω παγκοσμίως ειδικά με τα από βροχή ή στην βροχή τα πατόματα σε όλα τα λεωφορεία βρέχονται από τους επιβάτες αλλά ανάβουν στα αλλά τα λεωφορεία με τον ζεστό αέρα για να στεγνώσουν και στεγνώνουν γρήγορα ειδικά στα cityclass και citaro ενώ στα b7l καθόλου. Επίσης μένουνε τα b7l συχνά από αβαρίες χειμώνα καλοκαίρι ειδικά αυτά τα οχήματα του 56, δεν αντιβαίνουν την ανηφόρα καλά ειδικά το καλοκαίρι στην ανηφόρα με ανοιχτό τον κλιματισμό και πάει όταν γίνεται αυτό πιο αργά από γαίδούρι και πρέπει να τον κλείσει για να τον ανοίξει. Επίσης κάποια οχήματα ανηφορικών γραμμών b7l τα δίνουν σε 20 και 21 και σε άλλες που έχουν πιο πολλές ευθείες 1 το 659 του 56 από το Καλοκαίρι του 2011 το έδιναν σε 45 και 37 μετά για λίγο ήθρε μετά αρχές του 2012 σε 20 και 21 το καλοκαίρι πίσω μετά ξανά σε 20 και 21 το 689 του 58 σε 45 μόλις πήρε citelis σε 20,21 και 667,669 σε 20,21 το 653 το έδιναν σε 20 και 21 αλλά το κάνανε γενική επισκευή του κινητήρα και 657 το ολόκληρο το καλοκαίρι του 2011 σε 45.

Γνώμη μου είναι αυτά τα οχήματα να πάνε στο 9

Από τα ΕΛΒΟ τα μόνα που αξίζουν είναι τα o405 πολύ καλά οχήματα και τα b9l για τα σκάνια και b7l δεν μιλάω
Μην πειράζετε τα Citaro από το 56, αλλιώς  Whip
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ:  Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
(18-01-2013, 12:08 AM)GiannisB Έγραψε: ronald καλος ήρθες στο site πρώτα-πρώτα για τα b9l θα διαφωνήσω είναι καλά οχήματα είναι γρήγορα σύγχρονα αλλά έχουνε και κάποια θεματάκια. Όμως για τα b7l είναι ότι χειρότερο κυκλοφορούν στην Ελλάδα μην σου πω παγκοσμίως ειδικά με τα από βροχή ή στην βροχή τα πατόματα σε όλα τα λεωφορεία βρέχονται από τους επιβάτες αλλά ανάβουν στα αλλά τα λεωφορεία με τον ζεστό αέρα για να στεγνώσουν και στεγνώνουν γρήγορα ειδικά στα cityclass και citaro ενώ στα b7l καθόλου. Επίσης μένουνε τα b7l συχνά από αβαρίες χειμώνα καλοκαίρι ειδικά αυτά τα οχήματα του 56, δεν αντιβαίνουν την ανηφόρα καλά ειδικά το καλοκαίρι στην ανηφόρα με ανοιχτό τον κλιματισμό και πάει όταν γίνεται αυτό πιο αργά από γαίδούρι και πρέπει να τον κλείσει για να τον ανοίξει. Επίσης κάποια οχήματα ανηφορικών γραμμών b7l τα δίνουν σε 20 και 21 και σε άλλες που έχουν πιο πολλές ευθείες 1 το 659 του 56 από το Καλοκαίρι του 2011 το έδιναν σε 45 και 37 μετά για λίγο ήθρε μετά αρχές του 2012 σε 20 και 21 το καλοκαίρι πίσω μετά ξανά σε 20 και 21 το 689 του 58 σε 45 μόλις πήρε citelis σε 20,21 και 667,669 σε 20,21 το 653 το έδιναν σε 20 και 21 αλλά το κάνανε γενική επισκευή του κινητήρα και 657 το ολόκληρο το καλοκαίρι του 2011 σε 45.

Γνώμη μου είναι αυτά τα οχήματα να πάνε στο 9

Από τα ΕΛΒΟ τα μόνα που αξίζουν είναι τα o405 πολύ καλά οχήματα και τα b9l για τα σκάνια και b7l δεν μιλάω
σευχαριστω πολυ φιλε...αυτη την αποψη εχω καιρο και ηθελα απλα να την μοιραστω γιατι καθε μερα αλλαζω λεωφορεια λογω δουλειας και τα βλεπω τα "ωραια" της ελβο...παντως απο τον οασθ προσωπικα εγω δεν εχω παραπονο..οι ανθρωποι κανουν οτι μπορουν.να ναι καλα να συνεχισουν..
(18-01-2013, 12:20 AM)ronald Έγραψε: σευχαριστω πολυ φιλε...αυτη την αποψη εχω καιρο και ηθελα απλα να την μοιραστω γιατι καθε μερα αλλαζω λεωφορεια λογω δουλειας και τα βλεπω τα "ωραια" της ελβο...παντως απο τον οασθ προσωπικα εγω δεν εχω παραπονο..οι ανθρωποι κανουν οτι μπορουν.να ναι καλα να συνεχισουν..

σε ευχαριστουμε για τα καλα λογια που λες για τους οδηγους του οασθ.τα εχουμε αναγκη γιατι οι πιο πολλοι μας υποτιμαν.
(17-01-2013, 01:32 AM)damin26 Έγραψε: Τρίτη + 13 θα ήταν, δεν εξηγείται αλλιώς!! Tongue

Τα B7L μου αρέσουν πολύ σαν οχήματα, ξέρω ότι εσύ τα απαιχθάνεσαι στο 56 που μπαίνουν, αλλά και μόνο που δεν έχουν σκαλοπάτια να σκαρφαλώνεις όπως στα B7R...! + στα B7R η μηχανή ακούγεται σαν τρακτέρ (οκ, όχι σε όλα), και επίσης πρέπει να είσαι χόμπιτ για να πιαστείς κανονικά και να μην πέσεις αν είσαι στη μέση του λεωφορείου (και για να μην ακουμπάει το κεφάλι σου στο ταβάνι σε περίπτωση που είσαι στο πίσω μέρος). Και αν είναι βράδυ, άντε να βγάλεις άκρη τί λέει η προμετωπίδα με τόση σκόνη που έχει εκεί μέσα!! Βέβαια και τα B7L υστερούν λίγο στον κλιματισμό (μόνο τα μικρά, όχι τα μεγάλα B7LA), αλλά γενικότερα είναι πιο φιλικά προς τους απλούς επιβάτες.
Για μένα τα B7R είναι μεγάλες μούφες. Σαν ένα αποτυχημένο πάντρεμα B7L και scania: απέξω φαίνονται ωραία πολύχρωμα όπως όλα τα καινούρια, και μέσα η εικόνα είναι σαν τα παλιά scania με επένδυση στα καθίσματα. Από μηχανικής άποψης, δεν ξέρω τι παίζει, αν και εμένα τον απλό επιβάτη δεν με πολυαπασχολεί η μηχανή του, αρκεί να με φτάσει στον προορισμό μου.
τα b7r κανονικα ειναι ημιαστικα λεωφορεια...δηλαδη κανονικα η κατασκευη τους ειναι με δυο πορτες(ασχετα αν ο οασθ ειχε την φαινη ιδεα να ζητησει να βαλουν και τριτη πορτα)...Αντικειμενικα τα b7r δουλευουν σε γραμμες με λιγο κοσμο...οπως 18,84,88,87,69...Προβλημα υπαρχει με την γραμμη 35 μονο...αν και καθε μερα το 35 παιρνει η cityclass η b7l...Ειναι πιο γερα οχηματα παντως γιατι δεν εχουν φαει μεγαλο ζορι...Ενω τα οχηματα του 56,57,58 τρωνε μεγαλο ζορι γιατι ανεβαινουν ανηφορες με φουλ κοσμο...Πολλα b7l που τρωνε ζορι καταντανε να ειναι επι μηνες μεσα στα συνεργεια και να δοκιμαζονται παλι επι μηνες σε γραμμες σχεδον ισιες και με ανηφορες για να καλημπραριστουν...Το 689 παλι δοκιμαζεται σε αλλες γραμμες εκτος του 58...

(17-01-2013, 11:10 PM)ronald Έγραψε: γεια σας..θα ηθελα να σας καταθεσω την αποψη μου και τη γνωμη μου για κυριως τα σαραβαλα της ελβο σαν καθημερινος χρηστης των λεοφωρειων της πολης...δεν θα αναφερθω στα μηχανικα μερη που δεν ειμαι ειδικος αλλα στα εξωτερικα θα αναφερθω..δεν ξερω αν θα αποφασισει στο μελλον να κοψει τη συνεργασια επιτελους ο οασθ με την ελβο....1)σχεδιαστικα.τι να πω τα μεν b7l ειναι σχεδιασης 1980..ασε που απο δυναμη επιταχυνση χελωνα....τα μεν b9l σχεδιαση 1990..καμμια σχεση με τα αντιστοιχα αμαξωματα της Volvo που υπαρχουν φωτογραφιες στο εξωτερικο...2)εσωτερικα εως ποτε η ελβο θα βαζει αυτο το αθλιο πατωμα το γκρι που μια ζωη μοιαζει λερωμενο και δεν μπορει να βαλει κατι αντιστοιχο με την Mercedes η την iribus με λιγο μπλε ωραιο και καθαρο?? συνεχεια μοιαζει ασχετα αν τα καθαριζουν φιλοτιμα οι υπαλληλοι του οασθ φαινονται μεσα στη μπιχλα3)τοσο δυσκολο ειναι να βαλουν κανα ωραιο τζαμι στις πορτες αντι αυτων των αθλιων πλακετων με κατι βιδες στις πορτες που τις περισσοτερες φορες ειναι ξεβιδωμενες και τριζουν σαν γνησια ελληνικα σαραβαλα που εγιναν και με θορυβο σαν να βρισκεσαι σε εργοστασιο.. παλιοδουλειες του ποδαριου της ελβο.μετα αυτα τα αθλια παραθυρα που ειδικα στα b7l πρεπει να πηγαινεις στα γυμναστηρια για να τα ανοιγεις??πως ειχαν την φαεινη ιδεα της ελβο για αυτα?4)τα καλυματα στις οροφες των b9l που ειναι εκει οι αεραγωγοι(τα μπεζ λεω) στα περισσοτερα ειναι ξεβιδωμενα στις πορτες να κρεμονται σαν γνησια ελληνικα εξαρτηματα!...ασε που πολλα ειναι τσαλακωμενα αφου ειναι σαν χαρτι..5)αυτοι οι αθλιοι προφυλακτηρες στο γκρι..μα που τους ειδαν?υπαρχουν αυτα στα οχηματα τα πραγματικα της Volvo??ακαλαισθητα...εντελως...να μην μιλησω για τα μπουρια των εξατμισεων των b9l που βγαινουν σαν σομπες σε σπιτι σε χωριο...6)στα ταμπλο του οδηγου...μα τοση προχειροτητα να φαινονται απο κατω κρεμασμενα τα ματσο καλωδια πιασμενα με κολητικες ταινιες??....εν τελει τα οχηματα ειναι κατι ακαλαισθητα κουτια...ελλαδικης προχειροτητας και προχειροδουλειας...καμμια σχεση με τα εισαγωγης οχηματα...συγκρινετε τα οχηματα...τα οχηματα της ελβο 2007 μοιαζουν για 1997..τα b9l του 2010 μοιζουν για πανω απο 5ετιας...και γενικα μπαινεις σε ενα ελβο και μπορεις να καταλαβεις της ελλαδα της χρεωκοπιας του κομματικου κρατους..γιατι???δεν εχει παρα να δει κανεις την ιστορια της ελβο μετα το μαγικο σοσιαλιστικο παραδεισο της ελλαδας του αντρεα!προσωπικες αποψεις ειναι αλλα δεν θελει και πολυ φαια ουσια για να καταλαβει κανεις τη προχειροδουλεια και κακουγουστια...πραγματικα δεν ξερω με πιανει αηδια μπαινοντας σε ενα ελβο μετα ειδικα απο εενα citaro...δεν θελω να μπω σε καμμια αντιπαραθεση με κανεναν μια αποψη εγραψα και μονο.να στε καλα ολοι εδω μεσα!
Συμφωνω σε ολα φιλε μου...Και εγω θα περιμενα καποια στιγμη να φερουν volvo σουηδικα...αλλα πιστευω οτι θα εχουν κακη καταληξη γιατι δεν θα αντεξουν και τοσο στους καταπληκτικους δρομους της θεσσαλονικης....βλεπε εθνικης αντιστασεως,βασιλλισης ολγας,τσιμισκη...μεσα στις λακουβες...

(18-01-2013, 01:47 AM)Giannis B10M Έγραψε: σε ευχαριστουμε για τα καλα λογια που λες για τους οδηγους του οασθ.τα εχουμε αναγκη γιατι οι πιο πολλοι μας υποτιμαν.
Γιαννη σας στηριζουμε εμεις που ασχολουμαστε κατι παραπανω απο τους κοινους επιβατες...Γιατι ξερουμε οτι εχετε δυσκολο εργο...Δουλευετε 8 ωρες,και εχετε στο κεφαλι σας να αντιμετωπισετε ολες τις φασαριες που γινονται εντος οχηματος,και τις φασαριες που γινονται εκτος...Οπως πορειες,και κινηση...Και αν ξεφευγετε μερικες φορες πιστευω ειναι λογω αγχους...και οχι μονο αυτο αλλα ειχατε ενα ακομα αγχος γιατι δουλευατε υπο σκληρες συνθηκες και ησασταν και απληρωτοι...Και καμια φορα ο επιβατης πρεπει να καταλαβει οτι οταν χαλαει ενα οχημα,δεν ευθυνεται ο οδηγος,η οταν αργει το λεωφορειο δεν ευθυνεται παλι ο οδηγος αν καπου βρηκε κινηση η δεν μπορουσε να περασει λογω παρκαρισμενων αυτοκινητων...


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 17 Επισκέπτης (ες)