Αξιολόγηση Θέματος:
  • 37 Ψήφοι - 2.68 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Πατρών
#61
Σύναψη:
MANDREKAS
Το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι τα καθίσματα αλλά η υπηρεσιακή ταχύτητα . Με την εγκατάσταση της τηλεματικής έχει ξεκαθαρισθεί πρός όλους τούς οδηγούς οτι όποιος συληφθεί να τρέχει με 20 ΜΑΩ , δεν θα ξαναδεί ...μεροκάματο και μερικο΄ί ήδη το έχουν γευθεί !!!!

Με αφορμη το παραπανω σχολιο του MANDREKAS που εγινε στη gallery θα ηθελα να σχολιασω ενα αλλο''περιεργο''που μου ειχε μεταφερει φιλος ενα χρονο περιπου πριν.Καλοκαιρι του 2010 συγκεκριμενα με κουφοβραση οδηγος της ΕΑΛΠ δεχθηκε''καμπανα''απο τον προισταμενο λογω του οτι ειχε...αναμμενο το air condition εχοντας μεσα μονο 3 επιβατες!!!Το παρπριζ του λεωφορειου δεν το αναφερω για ευνοητους λογους..Δικαιολογια της διοιηκησης ηταν οτι χρησιμοποιοντας το κλιματιστικο κουραζονται οι μηχανες των οχηματων και ετσι εχουν δωσει εντολη να τα ανοιγοτν μονο οταν εχουν πανω απο 10 ορθιους..Confused
Απάντηση
#62
Τσαντίρι το έχουν καταντήσει...
Απάντηση
#63
Επιτελους!!!Και το Αστικο Κτελ Πατρας απεκτησε αισιως site το οποιο περα απο ολα τα δρομολογια παρουσιαζει και καποιες..ενδιαφερουσες φωτογραφιες απο το λεωφορειακο παρελθον της πολης.

http://www.astikopatras.gr/page6.php
Απάντηση
#64
Ομολογώ πως έχω πάθει πλάκα! Μπράβο! Κοίτα τι κάνει ο ανταγωνισμός...! Ωραία η σελίδα και πολύ χρήσιμη! Και τελευταίο δρομολόγιο του 2 στις 12 το βράδυ!!! Αυτό κι αν είναι πρόοδος! Και πάλι μπράβο! Καιρός να συνεργαστεί το αστικό κτελ με τον προαστιακό προς όφελος του ιδίου αλλά και των πολιτών...
Απάντηση
#65
Γενικά φαίνεται πολύ καλή η σελίδα τους. Και κάτι παλιές φώτο που έχει μέσα είναι συλλεκτικές. Μπράβο στους ανθρώπους που την έφτιαξαν Smile
Απάντηση
#66
(26-11-2011, 09:58 PM)gekanell Έγραψε: Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά απόσο έχω ακούσει το αστικό κτελ είχε αρνηθεί αυτή τη συνεργασία και μάλιστα είχε κάνει και ασφαλιστικά μέτρα για αυτο το λεωφορείο. Πάντως η αγορά αστικών από τον οσε για αυτή τη διαδρομή είναι θετική.

Επειδη τυγχαινει να γνωριζω προσωπα και καταστασεις εκει στην Πατρα,η αγωγη απο το κτελ εγινε διοτι ο ΟΣΕ συνεχιζε την μεταφορα των επιβατων με τα γνωστα πουλμαν του αρνουμενος την προτεινομενη συνεργασια.
Ουσιαστικα το ΑΚΤΕΛ ειχε στοχο οποιος επιβατης ηθελε να παει απο το Πανεπιστημιο και το Νοσοκομειο στο κεντρο να τους μετεφερε με μειωμενο αντιτιμο απο τις παραπανω υπηρεσιες στο σταθμο του Οσε στο Ριο καταργοντας την απευθειας λεωφορειακη γραμμη Πατρα-Ριο.
Πιστευω οτι θα ηταν καλο να γινοταν με ανταποκρισεις ολη αυτη η διαδρομη απο καθε αποψη.
Οσο για το οτι ο Οσε αγορασε αστικου τυπου λεωφορεια σιγουρα ειναι κατι πολυ θετικο μιας και τα πουλμαν δεν ηταν δυνατον να ανταπεξελθουν ουτε στην αυξημενη επιβατικη κινηση,ουτε στους δρομους τηε περιοχης.
Απάντηση
#67
Γενικά το αστικό κτελ Πάτρας φημίζεται για τις κάκιστες υπηρεσίες που προσφέρει στους επιβάτες του, και πολύ περισσότερο σε αυτούς της γραμμής 6. Οπότε μάλλον ο προαστιακός του χάλασε την δουλειά γιατί οι φοιτητές βρήκαν καλύτερες συνθήκες να μετακινηθούν με πολυ μικρότερο κόστος μάλιστα. Αν το κτελ είχε από πρίν προσφέρει σωστές υπηρεσίες δεν θα έχανε πελατεία, αλλά το τρένο ήρθε και κάλυψε αυτό το κενό. Θα ήταν πολύ σωστό να συνεργαζόταν το κτελ με τον οσε. Ωστόσο δεν πρέπει να καταργηθεί η γραμμή 6. Πως θα εξυπηρετηθεί μετά όλος ο κόσμος που εξυπηρετείται σήμερα από αυτήν? Είναι και αυτό δείγμα της κακής νοοτροπίας και αντίληψης που επικρατεί στο ακτελ Πάτρας για τις συγκοινωνίες.
Απάντηση
#68
Αν ίσχυαν και τα δρομολόγια της γραμμή Νο5 καλά θα ήταν!!!
Απάντηση
#69
Δηλαδή? είναι πιο αραιά?
Απάντηση
#70
Δεν υπάρχουν τα 20λεπτα μετά τις 14:00..Ιδιαίτερα εκείνο το 14:20 να του κάνουμε μνημόσυνο πλησιάζει τα 3 χρόνια.....
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)