Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 1.83 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ
(03-04-2011, 08:04 PM)O530lover Έγραψε: Τι Conecto και αηδίες, δώστε Citaro στο λαό ρε! Πάντως βασικά κι εγώ πιστεύω ότι θα τα χαρεί το 72. Όσο για τους ιταλικούς κουβάδες, να προσευχόμαστε να μη διαλυθούν...

Δεν νομίζω ότι τα Conecto είναι αηδίες, είναι αξιοπρεπή λεωφορεία και αυτά.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
Πιστεύω ότι αν τα mercedes δεν πάνε στο 72 πιθανόν να πάνε ή στο 3, ή στο 8 , ή στο 12 ή στο 32.

Τα irisbus θα πάνε πιθανόν σε όλες τις τοπικές γραμμές που έχουν scania του 1995 ή αλλιώς αν δεν πάνε εκεί θα πάνε σε 1,11,40,69
Απάντηση
Θυμάμαι τα τελευταία πορτοκαλί αρθρωτά ήταν στο 12 πάντως, πρίν αντικατασταθούν από τους Αλέκους.
Απάντηση
(23-03-2011, 09:24 PM)GiannisB Έγραψε: Στην αριθμ. 6/10.3.2011 συνεδρίασή του το Δ.Σ. του Ο.Α.Σ.Θ. κατακύρωσε:
α. Την προμήθεια των 18 καινουργών αστικών πετρελαιοκίνητων λεωφορείων (Α-100) στην εταιρεία IRISBUS ITALIA SpA.
β. Την προμήθεια των 15 αρθρωτών αστικών πετρελαιοκίνητων λεωφορείων (Α-ΑΡ) στην εταιρεία EVOBUS HELLAS Α.Ε.Β.Ε..

Προκειται για 18 Citelis 12 και 15 O530G. Αναμενομενη επιλογη δεδομενου οτι το μικρο μεγεθος της παραγγελιας θελει και συμβατοτητα με τον υπολοιπο στολο..

Τωρα για το που θα πανε ειναι ακομα νωρις. Στο 72 παντως ακουστηκε οτι θα πανε τα 700αρια του 6.
(23-03-2011, 11:40 PM)Konstantinos MercedesBenz Έγραψε: Πιστευω οτι τα irisbus ειναι υπεραρκετα για την Θεσ/νικη οπως και στην Αθηνα, επρεπε στο παιχνιδι να ειχε μπει και η Solaris.

Γιατι?
(03-04-2011, 08:02 PM)miltos xania Έγραψε: Τα capacity αποκλειονται εκ των προτερων διοτι 1)δεν ειναι 18μετρα αλλα 19+κατι και 2)για να κυκλοφορησουν χρειαζονται ειδικη αδεια που στην Ελλαδα δεν δινεται.Οποτε αυτα αποκλειονται.Για λογους ομοιομορφιας πιστευω οτι θα ειναι και παλι citaro ii..Ελπιζω μονο οι Γερμανοι να μην βγαλουν πανω τους ολο το αχτι που μας εχουν τελευταια!χαχα!

Ταξινομουνται ανετα τα Capacity.
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...
Απάντηση
(09-04-2011, 01:23 PM)dimitris84 Έγραψε: Προκειται για 18 Citelis 12 και 15 O530G. Αναμενομενη επιλογη δεδομενου οτι το μικρο μεγεθος της παραγγελιας θελει και συμβατοτητα με τον υπολοιπο στολο..

Πως ξέρεις ότι τα μονά θα είναι citelis και δεν θα είναι τα καινούργια cityclass και πως ξέρεις ότι θα είναι τα 15 αρθρωτά citaro και δεν θα είναι τίποτα άλλο

(09-04-2011, 01:23 PM)dimitris84 Έγραψε: Τωρα για το που θα πανε ειναι ακομα νωρις. Στο 72 παντως ακουστηκε οτι θα πανε τα 700αρια του 6.

Αν πάρει ο ΟΑΣΘ citaro δεν θα τα βάλλει στο 6 επειδή είχε μπει παλιά ένα citaro και δεν μπορούσε να στρίψει κάπου μέσα στην Καλαμαριά επειδή δεν χορούσαν οι καθρεύτες του.

(09-04-2011, 01:23 PM)dimitris84 Έγραψε: Γιατι?
Τα irisbus όντως είναι υπεραρκετά για την Θεσσαλονίκη. Aφού να σκεφτείς ότι ο περισσότερος στόλος του ΟΑΣΘ αποτελείται από irisbus και volvo.

Απάντηση
(10-04-2011, 11:52 AM)GiannisB Έγραψε: Πως ξέρεις ότι τα μονά θα είναι citelis και δεν θα είναι τα καινούργια cityclass και πως ξέρεις ότι θα είναι τα 15 αρθρωτά citaro και δεν θα είναι τίποτα άλλο

Δεν υπαρχει καινουργιο cityclass.

Αυτο που εβαλες ειναι hispano.
Απάντηση
(09-04-2011, 01:23 PM)dimitris84 Έγραψε: Ταξινομουνται ανετα τα Capacity.

Σε πιανω αδιαβαστο...το capacity ειναι 19.50 μετρα μηκος και ο νομος του ΥΜΕ δεν εχει αναθεωρηθει ως προς το ανωτατο επιτρεπομενο μηκος για την χορηγηση αδειας κυκλοφοριας αστικου λεωφορειου που ειναι τα 18 μετρα...Αυτο βεβαια δεν ισχυει μονο στην Ελλαδα καθως στις περισσοτερες χωρες,ακομα και σε κρατιδια της Γερμανιας,ακομα δεν εχει ξεκαθαρισει πληρως το τοπιο.Γι αυτο το λογο και το συγκεκριμενο μοντελο εχει πουλησει λιγες μοναδες και αυτες ειναι κυριως σε Τουρκια(Κων/πολη)και πολυ λιγα σε Γερμανια-Γαλλια...

Αλλα για να μην ξεφευγουμε τοσο πολυ απ το θεμα μας(ΟΑΣΘ)η ιδια η προκυρηξη ηταν σαφεστατη και μιλουσε για 18μετρα λεωφορεια συνεπως ουδεις λογος να το σκαλιζουμε περαιτερω..
Απάντηση
Λοιπον απ'οτι ξερω τα καινουργια που θα ερθουν θα πανε στο 32 η στο 8...πριν απο ενα χρονο ειχαν πει οτι η σειρα αντικαταστασης θα ειναι πρωτα το 12 μετα το 32 η το 8 και τελευταιο το 72...Μαλλον στο 32 θα ερθουν τα καινουργια διπλα λεωφορεια...Πρωτα απ'ολα το 32 εχει προτεραιοτητα λογω της παλαιοτητας των λεωφορειων που ειχε(967-982) και εχει(607-626),καθως και οτι μονο τις κυριακες παιρνει κανα volvo...Το 8 ομως εχει τα λεωφορεια(627-641) δυο volvo Β7(835-836)καθως και τα απογευματα παιρνει και citaro καθως και B9L...αρα λογικα προτεραιοτητα θα δωθει στο 32...Ομως κανεις δεν ξερει μεχρι τοτε...Οσο για τα irisbus που θα ερθουν απ'ότι ακουσα θα πανε στις γραμμες της επεκτασης του λαγκαδα...Το 2012 θα προκυρηχθει και αλλος διαγωνισμος προκειμενου να αντικαταστησουν και αυτα που θα απομεινουν..δηλαδη θα φερουν γυρω στα 65 λεωφορεια περιπου
Απάντηση
Η πληροφορηση μου λεει οτι τα Citelis πραγματι πηγαινουν στον Λαγκαδα, αλλα τα Citaro λεγεται οτι καταληγουν στο 10. Στο 32 ουτως ή αλλως δεν υπηρχε περιπτωση να πανε δεδομενου οτι θα εδρευουν στον Φοινικα. Λογικοτερο βεβαια κατα την προσωπικη μου εκτιμηση θα ηταν να δρομολογουνταν στο 8.

Η παλαιοτητα των λεωφορειων δεν παιζει κανεναν απολυτως ρολο στο τι θα δρομολογηθει στην καθε γραμμη.

Διαγωνισμος για προμηθεια λεωφορειων αν δεν τρεχει ηδη θα τρεξει συντομα και αφορα τα τελευταια 45 αρθρωτα και 45 κανονικα (Volvo B10MA-55 και Scania L113CLL αντιστοιχα)
Απάντηση
Εγω παντως ξερω οτι το 32 η το 8 θα αντικατασταθει...Και αν ερθουν τα citaro στο 10 που θα πανε τα volvo??στο 8??δεν νομιζω...η στο 32 η στο 8 θα μπουν πιθανοτατα...Και σκεψου οτι το αμαξοστασιο του φοινικα ειναι μικρο...μπορει να τα φερουν στην σταυρουπολη...Βεβαια ας μην προτρεχουμε μεχρι εκεινη την μερα...Οταν θα ερθουν θα δουμε που θα μπουν..Παντως εγω πιστευω οτι στο 32 η στο 8 θα μπουν...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)