Αξιολόγηση Θέματος:
  • 12 Ψήφοι - 3.17 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Κατάλληλα οχήματα για ΚΤΕΛ
#1
Αφορμη για αυτο το θεμα ειναι https://www.leoforeia.gr/photos2/display...?pos=-2646 τα σχολια που γραφτηκαν εδω περα. Και ερωτω γιατι να εχουμε σαν χωρα στο στολο των Κτελ οχηματα VIP π.χ. Travego-Top Class Setra ενω ειναι καταλληλα μονο για τουρισμο και να μην εχουμε οχηματα του στυλ Temsa Safari-VDL Bova Magiq-VDL Berkhof-ELBO Scania Poseidon και αλλα πολλα, που ειναι πολυ καλα Value for money? Οι αποψεις σας για να κανουμε μια ωραια πολιτισμενη συζητηση που πιστευω πως θα βγαλουμε πολλα συμπερασματαSmile

Υ.Σ.: Η φωτογραφια ειναι ενα παραδειγμα για τη συζητηση.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#2
Κοίτα το πρόβλημα δεν είναι μόνο το Value for Money. Ο κάθε ιδιοκτήτης σκέφτεται διάφορους παράγοντες εκτος του άμεσου κέρδους. Ας πούμε την Mercedes και την Setra την εμπιστεύονται στα τοπ μοντέλα διοτι αγοράζουν θηρία μεν τα οποία όμως βγάζουν πολύ λίγα μηχανικά, σχετικά με την ιπποδύναμη τους είναι όσο οικονομικά και τα υπόλοιπα και γενικά είναι η λογική που κυριαρχεί να δώσεις κάτι παραπάνω για να μην ξαναδώσεις μέσα σε μια 10ετία που θα κρατήσεις το όχημα άλλα τόσα σε συνεργεία κλπ. Έπειτα είναι η αισθητική. Μπορεί μηχανικά να μην διαφέρουν πολύ αλλά ένας ιδιοκτήτης-οδηγός που ζει μαζί με το λεωφορείο του λαμβάνοντας υπόψη και τα προηγούμενα αν εχει την δυνατότητα επιλογής θα προτιμήσει ένα Travego από ένα Temsa Safari. Εδώ θα πείτε για δεν πέρνει Tourismo? Γιατί πολύ απλά γιατί να πάρει Tourismo και όχι Travego όπως άλλοι συνάδελφοι του στο ΚΤΕΛ... Στην Ελλάδα ζούμε και γενικά κατλαμβανόμαστε απο μία καταναλωτική μανία...

Οπότε μια καλή λύση του προβλήματος θα ήταν να διορθωθεί η πραγματικά εξευτελιστική τιμή των εισητηρίων σε όλα τα ΚΤΕΛ ανα την Ελλάδα έτσι ώστε να υπάρξουν και κάποια έσοδα τώρα που δεν υπάρχουν πλέον επιδοτήσεις να ανανεωθούν τα παλιά λεωφορεία που παρατηρώ να γίνονται μια ανακύκλωση από το ένα ΚΤΕΛ στο άλλο. π.χ. Το Σάββατοκύριακο που πέρασε έκανα με φίλους την διαδρομή Ηράκλειο-Αγιος Νικόλαος (60χλμ) με το Κτελ Ηρακλείου-Λασιθίου που είναι από τα ακριβότερα στην Ελλάδα και δεν υπάρχει λεωφορείο που να είναι παλιό. Με φοιτητική έκπτωση 25% πλήρωσα 9,80 ευρώ και παρ'ολα αυτά ταξίδεψα με Travego II και με Neoplan Euroliner. Το θεωρώ πραγματικά πολύ φθηνό ειδικά τώρα που με τους νέους φόρους τα πετρέλαια ανεβαίνουν. (Βέβαια ο οδηγός του Travego πραγματικά επαγγελματίας. Παρα τις τόσες στροφές δεν άγγιξε το φρένο σχεδόν καθόλου απλά έπαιζε με τις σκάλες του Retarder.)
Απάντηση
#3
Να θέσω ένα ερώτημα, όντας ολίγον εώς πολύ άσχετος με τον τομέα των ΚΤΕΛ. Τα ΚΤΕΛ είναι πλέον οργανωμένα σε μορφή Α.Ε., ορθόν? Δε θα ήταν πιο συμφέρον οικονομικά να γίνεται η παραγγελία λεωφορείων μαζικά, στο όνομα της Α.Ε, από το να αγοράζει κάθε ιδιοκτήτης-μέτοχος ξεχωριστά?
Απάντηση
#4
Ορθόν. Σωστό σκέψη γιατί τότε θα υπήρχε και ομοιομορφία στον στόλο, στα σχέδια των λεωφορείων κλπ. Μερικοί το έχουν κάνει, δηλαδή πήγαν 4-5 ιδιοκτήτες στον έμπορο
Απάντηση
#5
Νεοπλαν(tourliner),Setra 315 GT-hD,VDL....τελος...τα καταληλοτερα....οχι απο πλευρας μ,αλλα απο πλευρας λεωφορειουχων-οδηγων
Απάντηση
#6
Τωρα για S315 GT-HD ειναι λιγο δυσκολο μιας και υπαρχει το S415 GT-HD TongueTongue
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#7
εννοω σε μεταχειρισμενο,και πιο ευκολο να αποκτησει καποιος τωρα......και φυσικα οχι με τον ν8
Οι αντικαταστασεις τελειωσανε,και δυσκολα θα δεις καποιον να παιρνει το 415.
Αλλα ανεφερερα αυτα γιατι τα εχω ταξιδεψει,τα ξερω..ενω ξερω και ανθρωπους που τα ξερουν.Οσο για το 415,θα δειξει σε 3-4 χρονια τι πουλια πιανει,και αν ειναι καλο η οχι.....και προσωπικα δεν το ξερω
Απάντηση
#8
Γιατι οχι με τον V8?
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#9
γιατι δεν αποδειχτηκε καλος...τουλαχιστον στην Ελλαδα..
Απάντηση
#10
(15-02-2010, 10:24 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Να θέσω ένα ερώτημα, όντας ολίγον εώς πολύ άσχετος με τον τομέα των ΚΤΕΛ. Τα ΚΤΕΛ είναι πλέον οργανωμένα σε μορφή Α.Ε., ορθόν? Δε θα ήταν πιο συμφέρον οικονομικά να γίνεται η παραγγελία λεωφορείων μαζικά, στο όνομα της Α.Ε, από το να αγοράζει κάθε ιδιοκτήτης-μέτοχος ξεχωριστά?

Φιλε 420 τα ΚΤΕΛ της Ελλαδας πραγματικα μου θυμιζουν καταστασεις τριτου κοσμου...
Δε μπορω να καταλαβω γιατι ο οδηγος να ειναι παραλληλα και ιδιοκτητης του λεωφορειου? Μετα, ο στολος ειναι οοολος ενας τζερτζελος, ο καθε ιδιοκτητης βαφει με τα δικα του ''γουστα'' το οχημα (κριμα καινουργια οχηματα να ειναι κιτς). Ο εσωτερικος διακοσμος ειναι κατατι χειροτερος. Εχω δει σε πιλοτηρια να κρεμονται κασκολ ομαδας, παναγιες, αγιοι, φωτογραφιες απο οικογενεια, σεμεδακια, κομπολογια... με απλα λογια λατερνα... Οι τιμες βεβαια ειναι προσιτες! Dodgy (πχ ΚΤΕΛ Αττικης Αθηνα-Βιλια 4,20€...απαραδεκτο...)
Ολα αυτα τα λεω γιατι θεωρω πως πρεπει καποτε να αλλαξουν και οι υπεραστικες συγκοινωνιες. Αντι για το φαινομενο του οδηγου-ιδιοκτητη να περασουμε στις ιδιωτικες εταιριες. Οι εταιριες αυτες να ειναι κατι σαν τις αεροπορικες! Με συγκεκριμενο και ομοιομορφο στολο, επιλεγμενους προορισμους, σωστο πληρωμα, ανταγωνιστικες τιμες! Τουλαχιστον αυτο γινεται σε αλλες χωρες!
Τωρα οσον αφορα τις επιδοτουμενες αγονες, αυτες μπορουν να δινονται με διαγωνισμο στις εταιριες υπεραστικων λεοφορειων (οπως γινεται και στη αεροπορια)

Ουφ! Τα ειπα και ξελαφρωσα! Smile
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)