Αξιολόγηση Θέματος:
  • 12 Ψήφοι - 3.17 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Κατάλληλα οχήματα για ΚΤΕΛ
#21
Με τα FIAT 370 κάτι πήγε να γίνει το 1978-1980. Κυκλοφόρησαν αρκετά και έβγαλαν τα λεφτά τους με το παραπάνω. Απο εκεί και πέρα υπήρξε η πλήρης σχεδόν απουσία τους. Η τότε αντιπροσωπεία έκλεισε, έμειναν για χρόνια χωρίς αντιπροσωπία και ο Κοντέλλης που την πήρε μετά ασχολείται με τα αστικά και τα φορτηγά.

Για το noge (μια χαρά αμάξι κατά τη άποψή μου, λαμβάνοντας απόψη και την τιμή του - κάτω από 200 χιλ.) ξέχασες και τη Γαλλική υπόστασή του μιας και είχε κινητήτρα Renault (τον εξαιρετικό dci11 με 431hp). 3 σε 1 λοιπόν, πώς να το εμπιστευτείς μετά.

Κατά τα άλλα, συμφωνώ μαζί σου. Και στη θεοποίηση των Mercedes και σε αυτό με τα ιταλικά ΙΧ που όντως έπαιξε το ρόλο του. Αν και το θεωρώ παράλογο να παίρνουν φωτιά τα Uno και να μας φταίνε τα Euroclass π.χ.

Όσο για τους Αλβανούς, τα έχω δει. Και Magelys έχουν και Domino (ένα μάλιστα είναι στη gallery). Κρίμα που δεν τα έχουμε εμείς. Μόνο και μόνο γιατί μια παραπάνω επιλογή θα έκανε καλό. Πόσο μάλλον τόσο ποιοτική...
Απάντηση
#22
Το noge με προβλημάτισε κυρίως λόγω των αυστηρών προδιαγραφών τριάστερου που ακολουθούσε. Στενό δηλαδή και στο φάρδος και στο μήκος για τον επιβάτη. Κατά τα άλλα, ναι, πολύ καλό και στιβαρό μιας και δεν μου τράβηξε κάτι την προσοχή στο ταξίδι (κάτι να τρίζει ή να παίζει, όπως πχ στα 415gt-hd που σε κάθε λακούβα λυπόμουν την οροφή), ικανοποιητικό έως γρήγορο στο δρόμο και ο κινητήρας θα έλεγα γλυκός στο άκουσμα (περί ορέξεως, βέβαια..).

Πολύ καλή επιλογή σαν καρότσα ήταν και τα beulas τα οποία μάλλον αποδεικνύουν την αξία τους στην Θεσσαλονίκη. Απλά και στα 460 πολύ δυνατά λεωφορεία. Τουλάχιστον προσωπικά τα θεωρώ ένα κλικ καλύτερα από τα irizar, που στο εσωτερικό τους υστερούν πολύ στη σχεδίαση (μα ήθελα να ήξερα ποιός σχεδίασε τα ακροφύσια των αεραγωγών..). Αν τα beulas είχαν πλάισιο Volvo (πιό στρωτοί στη λειτουργία κινητήρες, σε σχέση με τους MAN που ακόμα και σε καράβι να τους έβαζες, θα το διέλυαν από τους κραδασμούς), πιστεύω θα ήταν υπερανταγωνιστικά των Futura..

Για να είμαι ειλικρινής, μάλλον τα διάσημα γερμανικά neoplan με τις καινοτομίες που εισήγαγαν κατά καιρούς κέρδισαν ένα κοινό το οποίο δεν ξέρω αν είναι τελικά και τόσο ευχαριστημένο. Θεωρώ οτι το euroliner ήταν η κορυφή της εταιρίας και πως τα μοντέλα πριν από αυτό αλλά και μετά τη συγχώνευση ήθελαν λίγη δουλειά πριν βγουν. Στα πριν φαίνεται άλλωστε ακόμα και από την εξωτερική κατάσταση των περισσότερων από αυτών που κυκλοφορούν (πχ δε φτάνει παρά κάποιος να δει ένα transliner λίγο διεξοδικά), στα δε αυτά που βγήκαν μετά, τα ηλεκτρονικά τους πρόδωσαν νωρίς.

Ιστορικά, (πριν τη δεκαετία του 90) δεν έχω εικόνα για τις "εναλλακτικές" μάρκες, όπως πχ τα renault berliet που έχω ακούσει κατά καιρούς διάφορα καλά και κακά λόγια. Βέβαια μην ξεχνάμε πως κάποτε οι ιδιοκτήτες πειραματίστηκαν με καρότσες και μάρκες τύπου Ατλας..
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)