Αξιολόγηση Θέματος:
  • 12 Ψήφοι - 3.17 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Κατάλληλα οχήματα για ΚΤΕΛ
#11
Ετσι ειναι ομως και με αυτο το ετσι θα πορευοντε μεχρι νεοτερας
Απάντηση
#12
(15-02-2010, 10:24 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Να θέσω ένα ερώτημα, όντας ολίγον εώς πολύ άσχετος με τον τομέα των ΚΤΕΛ. Τα ΚΤΕΛ είναι πλέον οργανωμένα σε μορφή Α.Ε., ορθόν? Δε θα ήταν πιο συμφέρον οικονομικά να γίνεται η παραγγελία λεωφορείων μαζικά, στο όνομα της Α.Ε, από το να αγοράζει κάθε ιδιοκτήτης-μέτοχος ξεχωριστά?

Ειναι μεν Α.Ε αλλα οχι Α' τυπου.Για να γινει πιο αντιληπτο,εαν τα κτελ γινουν ανωνυμες εταιρεις Α' τυπου τοτε ο καθε ιδιοκτητης δεν θα ειναι πλεον ιδιοκτητης λεωφορειου,αλλα θα ειναι μετοχος στην εταρεια εισφεροντας εξ ολοκληρου το οχημα του σε αυτη και παιρνοντας στα χερια του μετοχες.Αυτο πρακτικα σημαινει οτι ολα τα λεωφορεια θα ανηκουν στο εκαστοτε ΚΤΕΛ.

Υπο αυτες τις συνθηκες λοιπον θα ηταν πολυ ευκολο να γινει πραξη αυτο που λες δηλαδη μαζικες παραγγελιες οχηματων.Θα μπορουσε π.χ το ΚΤΕΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ να αγορασει 100 bova futura και να εχει μια ομοιομορφια.Υπο τις παρουσες συνθηκες οπως ειναι λογικο ειναι πολυ δυσκολο να τα βρουν ολοι οι ιδιοκτητες διοτι ο καθενας εχει τα θελω του και θελει να αγοραζει το λεωφορειο που του αρεσει.
Το ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ παντως ειναι εταιρεια τυπου Α' η μονη αυτη τη στιγμη στην Ελλαδα.
Απάντηση
#13
Μερσεντες μπενζ τουρισμο το καταληλοτερο!
Απάντηση
#14
Τεκμηριωμενη αποψη...
Απάντηση
#15
πιστευω οτι ειναι ενα καλο...και δοκιμασμενο οχημα, μιας και προερχεται στην ουσια απο το travego πρωτης γενιας. με τα σημερινα δεδομενα ομως, θεωρω οτι τα περισσοτερα πουλμαν ειναι πολυ ακριβα στη συντηρηση για τις τσεπες των περισσοτερων αυτοκινητιστων, ειτε προερχονται απο ΚΤΕΛ ή τον τουριστικο χωρο. ενδεχομενως αν επρεπε να επιλεξω τωρα οχημα, να προσανατολιζομουν σε temsa ή bova futura , παροτι ως σχεδιο δεν το χωνεψα ποτε
Απάντηση
#16
Το magiq ηταν πιο ακριβο απο το futura οταν εβγαινε..Πλεον το πρωτο μονο ως μεταχειρισμενο υπαρχει στην αγορα.
Για τα temsa επιτρεψτε μου να διατηρω τις επιφυλαξεις μου μιας και ειναι καινουρια στο χωρο,σε αντιθεση με τα δοκιμασμενα Ολλανδικα..σε 10 χρονακια τα λεμε για τα temsa!
Το νεο futura βεβαια ειναι ουσιαστικα..μετεξελιξη του maqic.
Απάντηση
#17
πραγματικα ειναι κατι το υποκειμενικο, μιας και πληροφοριες ως προς την αξιοπιστια και το κοστος συντηρησης, εχουμε για τα οχηματα που κλεινουν ή εκλεισαν δεκαετια. θεωρω ομως, οτι δεδομενης της ιδιομορφιας της οικονομιας μας, και των κομιστρων, πλεον δεν ειμαστε σε θεση να επιλεγουμε τι μας αρεσει, σχεδιαστικα ή απο αποψη μαρκας, αλλα τι πραγματικα μας συμφερει. τα futura αναμφισβητητα ειναι στην αγορα περισσοτερα χρονια, οποτε και τα στοιχεια στα χερια μας περισσοτερα. τα TEMSA, λιγοτερο, αλλα απο οσα μαθαινω απο απεναντι(Ιταλια) θεωρουνται μια πολυ καλη και αξιοπιστη λυση. τουλαχιστον οι συναδελφοι που εχω επικοινωνια, τα χρησιμοποιουν για intercity γραμμες και γραφουν αρκετα χιλιομετρα το χρονο. για τα iveco τα οποια τα θεωρω επισης αξιοπιστα και οικονομικα, εχω εκφρασει αποψη σε παλαιοτερα post. οπως και ναχει....καλα να ειμαστε να εχουμε δουλεια και να πληρωνομαστε.. κι ας ριξουμε και λιγο νερο στο κρασι μας. δε βαριεσαι... θες με temsa θες με futura θες με travego, η τσεπη... κοιταει να γεμισει, κι οχι να παραμενει αδεια
Απάντηση
#18
Αν καναν καλη συμφωνια με την τεμσα ολη η ελλαδα θα ειχε τεμσα αντι για τα νεοπλαν. Το τεμσα το θεωρω πολυ καλυτερο απο τα τουρλαινερ!
Απάντηση
#19
Το Temsa καλύτερο από το Tourliner... Ακόμα μια τεκμηριωμενη αποψη...

Τάκη τα Iveco είναι όντως αξιόπιστα αλλά οικονομικά είναι μόνο στα καύσιμα και στα ανταλλακτικά. Για αγορά δεν τα λές και φτηνά, ποτέ δεν ήταν. Δεν κάνουν για ΚΤΕΛ σε καμία περίπτωση (τα πάντα ηλεκτρονικά, το as-tronic στον στανταρ εξόπλισμο κλπ.) ειδικά τα Domino HDH και Magelys. Ίσως το Domino HD με τα 380 άλογα και το χειροκίνητο σαζμάν. Τέλος πάντων, για την ελληνική αγορά όπως έχει διαμορφωθεί εδώ και κάποιες δεκαετίες με την απουσία κάποιων σοβαρών κατασκευαστών - π.χ. Iveco, Renault, VanHool - και την πανάκριβη συντήρηση που απαιτείται από τους καταξιωμένους στην Ελλάδα κατασκευαστές, το Futura είναι η κορυφαία ίσως λύση. Ειδικά αν λάβεις υπόψη και την μεγάλη άυξηση στα κάυσιμα. To 2004 εξαιρετικές λύσεις ήταν και τα Tourismo και 315 GT. Οι αντικαταστάτες τους όχι και τόσο, πάνε περισσότερο για τουριστικά...
Απάντηση
#20
Δεν έκανε κανείς την αρχή να εμπιστευθεί τους Ιταλούς στα βαρέα οχήματα, αυτό είναι το πρόβλημα. Προφανώς δεν προωθήθηκαν αρκετά όταν έπρεπε, δηλαδή το μάρκετινγκ δε δούλεψε αρκετά (ίσως και καθόλου). Έτσι φτάσαμε να λέμε όπου Mercedes Θεός και όλα τα άλλα στον πάτο. Ίσως είναι και κοινωνικό το πρόβλημα, ίσως είναι και πρόβλημα αντίληψης, δεν ξέρω.

Το 2004 πήγε κάτι να γίνει με τα Noge, αλλά Ιταλός και Ισπανός ταυτόχρονα... δεν, αν και τελικά δεν βγήκε τόσο άσχημη η συνταγή, μιάς και είναι μάλλον στιβαρό σαν κατασκευή.

Εδώ που τα λέμε, ο Ιταλός στα ΕΙΧ δεν ήταν ιδιαίτερα φερέγγυος και ίσως αυτό να ήταν ένας πολύ καλός ανασταλτικός παράγοντας για τα επαγελματικά.

Τη renault από την άλλη την εμπιστεύθηκαν οι Αλβανοί και τώρα πλέον έχουν συνεχίσει σε Irisbus, ακόμα και με Magelys..
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)