Leoforeia.gr | Forum
(Voria.gr) ΟΑΣΘ κατά δημάρχων Θεσσαλονίκης - Συγχώνευση γραμμών και στα δυτικά - Εκτυπώσιμη Έκδοση

+- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum)
+-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90)
+--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65)
+--- Θέμα: (Voria.gr) ΟΑΣΘ κατά δημάρχων Θεσσαλονίκης - Συγχώνευση γραμμών και στα δυτικά (/showthread.php?tid=8764)



(Voria.gr) ΟΑΣΘ κατά δημάρχων Θεσσαλονίκης - Συγχώνευση γραμμών και στα δυτικά - george-oasth - 15-12-2018

Δεν μας κάλεσαν στη χθεσινή συνεδρίαση, είπε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού - Προανήγγειλε συγχώνευση γραμμών και στις δυτικές συνοικίες

Τη δική του απάντηση στο μέτωπο των δημάρχων της Μ.Ε. Θεσσαλονίκης κατά του ΟΑΣΘ έδωσε μέσω του ραδιοφωνικού σταθμού Alpha 96.5 ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Σάββας Παναγιωτίδης.

Όπως δήλωσε αρχικά, «χθες ξεκίνησε επίσημα η προεκλογική περίοδος για τους δημάρχους της Θεσσαλονίκης. Το καταλάβαμε όλοι και την έναρξη την έδωσε ο κ.Κυρίζογλου ο πρόεδρος της ΠΕΔ γιατί δεν γίνεται να έχουμε και την άλλη άποψη» τονίζοντας με αυτόν τον τρόπο πως δεν εκλήθη να καταθέσει και την δική του πλευρά κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της ΠΕΔΚΜ ο ΟΑΣΘ υπενθυμίζοντας παράλληλα πως «τους έχουμε καλέσει εδώ και μήνες να κάνουμε ένα ενιαίο διαδημοτικό όργανο με τη συμμετοχή δημάρχων και εκπροσώπων του ΟΑΣΘ και ΟΣΕΘ για να μπορεί να λύνει, να σχεδιάζει, να υλοποιεί και να βλέπει τα προβλήματα της αστικής συγκοινωνίας αλλά δεν υπάρχει ανταπόκριση».

«Δεν είδαμε κανέναν δήμαρχο, πριν τον Αύγουστο του 2017 που γινόταν κατασπατάληση των πόρων του δημοσίου με τις λαμογιές και το φάγωμα των χρημάτων, τις επιδοτήσεις που πήγαιναν στις τσέπες των μετόχων, με τα ασυντήρητα λεωφορεία επί 5 χρόνια, με απλήρωτους εργαζόμενους να κάνουν μια συγκέντρωση ή αναφορά» συνέχισε ο κ. Παναγιωτίδης λέγοντας πως «προφανώς ήταν βολεμένοι με το καθεστώς».

«Πρέπει να βάλουμε ένα μέτρο σύγκρισης» πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο ίδιος, δηλαδή, «να γίνει όντως έλεγχος της νέας διοίκησης και του συγκοινωνιακού έργου. Με τι όμως μέτρο σύγκρισης; Με αυτό που είχε πριν 3 χρόνια η πόλη μας ή με αυτό που παραλάβαμε εμείς τον Αύγουστο του ’17;» διερωτήθηκε επιπλέον ο κ. Παναγιωτίδης. Συνεχίζοντας τον συλλογισμό του ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, κάνοντας μια σύντομη αναδρομή στην προ κρατικοποίησης του ΟΑΣΘ εποχή τόνισε πως «παραλάβαμε πριν από ένα χρόνο και μισό 245 λεωφορεία σε κίνηση. Τα υπόλοιπα μέχρι τα 622 ήταν ασυντήρητα κουφάρια στα αμαξοστάσια, λεωφορεία που είχαν να κάνουν συντήρηση 3-5 χρόνια, απουσία ανταλλακτικών, αναξιοπιστία ΟΑΣΘ, απλήρωτοι εργαζόμενοι και οι μέτοχοι πληρωμένοι στο ακέραιο. Με αυτό θα πρέπει να συγκριθούμε» είπε ο κ. Παναγιωτίδης προσθέτοντας πως «έχουμε σήμερα μάχιμα 450 λεωφορεία με κόπο και αίμα επισκευασμένα, στόλο 180 λεωφορείων πλήρως αναταγμένων, οι εργαζόμενοι είναι πληρωμένοι απολύτως και δεν υπάρχει πρόβλημα προμήθειας ανταλλακτικών. Εκεί θα πρέπει να γίνει η σύγκριση».

Τα προβλήματα που βλέπει ο ΟΑΣΘ

Σύμφωνα με τον ίδιο, το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει το σχέδιο εκείνο που δεν υπήρχε τόσα χρόνια «για να μπορέσουν τα λεωφορεία αυτά να εξυπηρετήσουν. Έχουμε υπερσυγκέντρωση λεωφορείων στο κέντρο, έχουμε λεωφορεία συρμούς το ένα πίσω από το άλλο και στην περιφέρεια έχουμε θέματα συχνότητας» και αυτό συμβαίνει γιατί υπάρχει «απουσία σχεδίου και αυτό πάμε να λύσουμε με παρεμβάσεις που κάνουμε σε κεντρικές γραμμές» ανέφερε ο κ. Παναγιωτίδης μιλώντας για τη συγχώνευση γραμμών 2, 3 και 8. «Τέτοιες παρεμβάσεις θα κάνουμε και στις δυτικές συνοικίες της πόλης» πρόσθεσε. 

«Αυτό λοιπόν που μας λείπει είναι και το σχέδιο αλλά και να δημιουργήσουμε μια ενιαία αντίληψη στους δημάρχους που δεν υπάρχει στον σχεδιασμό της πόλης» είπε  για να συμπληρώσει πως «ο κάθε δήμαρχος θέλει το λεωφορείου του δήμου του, της γειτονιάς του να πηγαίνει από το δήμο του στο κέντρο.» 

«Ένας στόλος 622 λεωφορείων πλήρως απαξιωμένος δεν μπορεί μέσα σε έναν χρόνο να σταθεί στα πόδια του» συνέχισε ο ίδιος μιλώντας παράλληλα για τις περαιτέρω παρεμβάσεις που “έτρεξε” η τωρινή διοίκηση. «Προχωρήσαμε στην προκήρυξη διαγωνισμού για την πρόσληψη 250 οδηγών. Είναι στα μισά περίπου η διαδικασία, επειδή είμαστε δημόσιο θα πρέπει να γίνει με διαδικασίες ΑΣΕΠ, έχει ήδη φύγει από τον Οργανισμό η απόφαση και σύντομα με τις πιέσεις μας θα έχουμε τους οδηγούς γρήγορα». Πιο ειδικά όπως πρόσθεσε ο ίδιος αναφορικά με τα όσα θα αναδιαμορφώσουν τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης «πρώτα έχουμε την πρόσληψη των οδηγών και επίσης είναι η προμήθεια 350 λεωφορείων μόνο για τη Θεσσαλονίκη», η οποία αφορά σε 150 λεωφορεία με αέριο, 150 λεωφορεία ηλεκτρικών «που θα έχουν μεγάλο οικολογικό αποτύπωμα» και 50 λεωφορεία Diesel «με ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει. Πιστεύω ότι τον Απρίλιο θα έχουμε τα καινούρια λεωφορεία» συμπλήρωσε ο κος Παναγιωτίδης.

Τέλος ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ μιλώντας για τη χθεσινή συνεδρίαση της ΠΕΔΚΜ τόνισε πως «είναι μεγάλη έλλειψη δημοκρατίας το ότι δεν κάλεσε τον ΟΑΣΘ και τον ΟΣΕΘ πράγμα που δείχνει πως ήθελαν να εξυπηρετήσουν άλλους σκοπούς» ενώ συμπλήρωσε πως «όλη η αναφορά και επιχειρηματολογία του κ Κυρίζογλου στηρίχθηκε σε στοιχεία ψεύτικα και παραποιημένα. Δεν τα έχει πάρει από τον ΟΑΣΘ. Σε κάθε δήμαρχο έχουμε ανοιχτές πόρτες» κατέληξε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Πηγή: https://www.voria.gr/article/oasth-kata-dimarchon-thessalonikis-xekinise-i-proeklogiki-periodos