[athenstransport.com]Κλείνει από τις 19 Οκτωβρίου το τμήμα Σύνταγμα – Κασομούλη του Τραμ - Εκτυπώσιμη Έκδοση +- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum) +-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90) +--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65) +--- Θέμα: [athenstransport.com]Κλείνει από τις 19 Οκτωβρίου το τμήμα Σύνταγμα – Κασομούλη του Τραμ (/showthread.php?tid=8731) |
[athenstransport.com]Κλείνει από τις 19 Οκτωβρίου το τμήμα Σύνταγμα – Κασομούλη του Τραμ - giannaros88 - 18-10-2018 Κλείνει από τις 19 Οκτωβρίου το τμήμα Σύνταγμα – Κασομούλη του Τραμ λόγω κινδύνου κατάρρευσης του οδοστρώματος Πηγή Από την Παρασκευή 19 Οκτωβρίου και για άγνωστο χρονικό διάστημα θα κλείσει το τμήμα Σύνταγμα – Κασομούλη του Τραμ, προκειμένου να πραγματοποιηθούν κατεπείγουσες εργασίες συντήρησης της κοίτης του Ιλισού, μετά από αυτοψία της ΕΥΔΑΠ που έδειξε πως έχει διαμορφωθεί μία επικίνδυνη κατάσταση. Συγκεκριμένα, από την Παρασκευή 19 Οκτωβρίου θα κλείσει το τμήμα Σύνταγμα – Κασομούλη του Τραμ και οι ενδιάμεσες στάσεις Φιξ, Λεωφ. Βουλιαγμένης, Ζάππειο. Για το διάστημα που θα διαρκέσουν οι εργασίες, τα δρομολόγια του Τραμ θα πραγματοποιούνται στις εξής τρεις γραμμές:
Οι επιβάτες θα μπορούν να εξυπηρετηθούν στο τμήμα Κασομούλη – Σύνταγμα από τους συρμούς της γραμμής 2 του Μετρό (ανταπόκριση στο σταθμό Ν. Κόσμος) καθώς και με τις υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές.
Σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν χθες ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σπίρτζης και η περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου, παρουσίασαν στοιχεία από την έκθεση αυτοψίας για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι κοίτες του υπόγειου πλέον Ιλισού.
Ενδεικτικό του κατεπείγοντος της κατάστασης αλλά και της αποφασιστικότητας με την οποία έδρασαν αυτή τη φορά το υπουργείο και η περιφέρεια είναι πως το πόρισμα κατατέθηκε στο υπουργείο από την ΕΥΔΑΠ μόλις την περασμένη Παρασκευή και σε λιγότερο από μία εβδομάδα ανακοινώθηκε το κλείσιμο της γραμμής για προληπτικούς και μόνο λόγους όπως χαρακτηριστικά είπε ο υπουργός.
Το πρόβλημα σταθερότητας της κοίτης φαίνεται να ήταν γνωστό ήδη από το 2002 όταν ξεκίνησε να κατασκευάζεται το Τραμ. Ωστόσο παραβλέφθηκε προκειμένου να γίνει το ολυμπιακό έργο και στη συνέχεια κανείς δεν ανέλαβε δράση ώστε να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες μέχρι και σήμερα.
Όπως είπε ο υπουργός:
Σύναψη: |