Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 9 - Εκτυπώσιμη Έκδοση +- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum) +-- Συζήτηση: Αστικές Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41) +--- Συζήτηση: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13) +---- Συζήτηση: Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ.) (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=14) +---- Θέμα: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 9 (/showthread.php?tid=76) |
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 9 - Cmaniac - 29-11-2009 Οι Δήμοι και Κοινότητες/Οικισμοί της Περιοχής Εξυπηρέτησης των Αστικών Συγκοινωνιών ομαδοποιούνται στους παρακάτω 11 Τομείς Αστικών Συγκοινωνιών, οι οποίοι χρησιμοποιούνται και για την αρίθμηση των κεντρικών, διαδημοτικών και τοπικών λεωφορειακών γραμμών (οι γραμμές-κορμοί έχουν δική τους αρίθμηση): Τομέας 0 : ΑΘΗΝΑ Τομέας 1 : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ, ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ, ΒΑΡΗ Τομέας 2 : ΔΑΦΝΗ, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΥΜΗΤΤΟΣ, ΒΥΡΩΝΑΣ, ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ, ΖΩΓΡΑΦΟΥ Τομέας 3 : ΓΕΡΑΚΑΣ, ΑΝΘΟΥΣΑ, ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ, ΠΑΛΛΗΝΗ, ΣΠΑΤΑ, ΠΑΙΑΝΙΑ, ΚΟΡΩΠΙ, ΑΡΤΕΜΙΔΑ, ΣΑΡΩΝΙΔΑ Τομέας 4 : ΠΑΠΑΓΟΣ, ΧΟΛΑΡΓΟΣ, ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ, ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ, ΠΕΝΤΕΛΗ, ΝΕΑ ΠΕΝΤΕΛΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ Τομέας 5 : ΠΕΥΚΗ, ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ, ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΚΗΦΙΣΙΑ, ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ, ΕΚΑΛΗ, ΑΝΟΙΞΗ, ΔΡΟΣΙΑ, ΔΙΟΝΥΣΟΣ, ΜΠΑΛΑ, ΣΤΑΜΑΤΑ, ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΚΡΥΟΝΕΡΙ, ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ Τομέας 6 : ΨΥΧΙΚΟ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΓΑΛΑΤΣΙ, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ, ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΜΑΡΟΥΣΙ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, ΝΕΑ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ Τομέας 7 : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΝΕΑ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ, ΚΑΜΑΤΕΡΟ, ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΧΑΡΝΑΙ, ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΖΕΦΥΡΙ, ΦΥΛΗ Τομέας 8 : ΧΑΙΔΑΡΙ, ΑΙΓΑΛΕΩ, ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ, ΤΑΥΡΟΣ, ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ, ΠΕΡΑΜΑ, ΜΑΝΔΡΑ, ΜΑΓΟΥΛΑ, ΕΛΕΥΣΙΝΑ, ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ Τομέας 9 : ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ΜΟΣΧΑΤΟ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ Για παράδειγμα, μία γραμμή, που ο αριθμός της αρχίζει με το νούμερο 1 (π.χ. 101), έχει ως προορισμό τα νότια προάστια (τομέας 1). RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 9 - aliance - 02-12-2009 Καλό θα ήταν να δημιουργηθεί μια γραμμή 920 ΑΚΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ-ΣΤ. ΗΣΑΠ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΑΚΤΗ ΞΑΒΕΡΙΟΥ και να παψεί να πηγαίνει το 218-232-Χ96 χάνοντας πολύτιμο χρόνο από τα είδη μακρινά δρομολόγια τους για την χειμερινή περίοδο που τα δρομολόγια των πλοιών ειναί περιρισμένα. RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 9 - ELBO O405GN - 03-12-2009 (02-12-2009, 01:03 AM)aliance Έγραψε: Καλό θα ήταν να δημιουργηθεί μια γραμμή 920 ΑΚΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ-ΣΤ. ΗΣΑΠ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΑΚΤΗ ΞΑΒΕΡΙΟΥ και να παψεί να πηγαίνει το 218-232-Χ96 χάνοντας πολύτιμο χρόνο από τα είδη μακρινά δρομολόγια τους για την χειμερινή περίοδο που τα δρομολόγια των πλοιών ειναί περιρισμένα. Πολύ καλή πρόταση! Παράλληλα θα μπορούσαν να ενισχυθούν και τα δρομολόγια των λεωφορείων του ΟΛΠ. [split] 040 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ & 049 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΟΜΟΝΟΙΑ - mercedes1988 - 06-05-2014 Για το 040 προτείνω να κάνει τέρμα στο ΥΕΝ μαζί με το 218, 232 και Χ96 για την εξυπηρέτηση του λιμανιού, γιατί λιμάνι δεν είναι μόνο εκεί μπροστά στον Ηλεκτρικό είναι μέχρι το ΥΕΝ και μέχρι τον Αγ.Σπυρίδωνα όσον αφορά τα πλοία της γραμμής. Είναι μια 24ωρη γραμμή η οποία δεν πάει καθόλου στο λιμάνι, όποιος θέλει να πάει Βρυώνη, Χατζηκυριάκειο και Αγ.Νείλο 904 και επίσης 906 και 909 μέχρι Βρυώνη απ΄το Δημ.Θέατρο. Το ίδιο προτείνω και για το 049 να τερματίζει στο ΥΕΝ. Απ΄το Δημ.Θέατρο μέχρι το ΥΕΝ θα έκαναν τη διαδρομή που κάνουν τα Χ96, 218 και 232 RE: 040 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ & 049 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΟΜΟΝΟΙΑ - Citaro - 06-05-2014 (06-05-2014, 04:16 AM)mercedes1988 Έγραψε: Για το 040 προτείνω να κάνει τέρμα στο ΥΕΝ μαζί με το 218,232 και Χ96 για την εξυπηρέτηση του λιμανιού,γιατί λιμάνι δεν είναι μόνο εκεί μπροστά στον Ηλεκτρικό είναι μέχρι το ΥΕΝ και μέχρι τον Αγ.Σπυρίδωνα όσον αφορά τα πλοία της γραμμής.Είναι μια 24ωρη γραμμή η οποία δεν πάει καθόλου στο λιμάνι,όποιος θέλει να πάει Βρυώνη,Χατζηκυριάκειο και Αγ.Νείλο 904 και επίσης <906 και 909 μέχρι Βρυώνη>απ΄το Δημ.Θέατρο.Το ίδιο προτείνω και για το 049 να τερματίζει στο ΥΕΝ.Απ΄το Δημ.Θέατρο μέχρι το ΥΕΝ θα έκαναν τη διαδρομή που κάνουν τα Χ96,218 και 232 Δεν υπάρχει λόγος να γίνει κάτι τέτοιο. α) Τα 218/32 μεταξύ ΗΣΑΠ και ΥΕΝ κουβαλάνε αέρα κοπανιστό (εκτός από τις ώρες προσέλευσης του προσωπικού). β) Όσα πλοία αναχωρούν από τις πύλες Ε1-2-3 καλύπτοναι άμεσα και έγκαιρα από το εσωτερικό λεωφορείο του ΟΛΠ, ό,τι ώρα και να είναι. γ) Το 040 έχει σημαντικότατη τοπική χρήση στο κομμάτι Ηρ. Πολυτεχνείου-Χατζηκυριάκειο. Του Βρυώνη και το Χ''κυριάκειο δεν καλύπτονται από τα άλλα λεωφορεία. Το 904 και το 906 πάνε μόνο αριστερόστροφα κυκλικά, το 909 πάει από Πηγάδα. δ) Ήδη η νυχτερινή διαδρομή του 040 περνάει από Πλ.Καραϊσκάκη. Εξ όσων γνωρίζω, εξάλλου, αφίξεις πλοίων γύρω στα μεσάνυχτα και μετά έχουμε μόνο από Κυκλάδες - και αυτά τα βαπόρια δένουν μπροστά στον ΗΣΑΠ και στην Πλ. Καραϊσκάκη. Τα βαπόρια Δωδεκανήσων και Κρήτης από τις επίμαχες πύλες Ε1-2-3 αναχωρούν απόγευμα/νωρίς το βράδυ και έχουν άφιξη το πρωϊ μετά τις 05:30 - 06:00. Άρα, και πάλι το 040 δεν θα πρόσφερε τίποτα. Αυτός είναι και ο λόγος που το Χ96 μετά τις 22:00 αναχωρεί από Πλ. Καραϊσκάκη και ΟΧΙ από ΥΕΝ. |