[Goodnet.gr] Ρέθυμνο: Προς εφαρμογή η αστική συγκοινωνία - Εκτυπώσιμη Έκδοση +- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum) +-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90) +--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65) +---- Συζήτηση: Αρχείο Ειδήσεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57) +----- Συζήτηση: Λοιπή Ελλάδα (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89) +------ Συζήτηση: Οδικές Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=123) +------ Θέμα: [Goodnet.gr] Ρέθυμνο: Προς εφαρμογή η αστική συγκοινωνία (/showthread.php?tid=6887) |
[Goodnet.gr] Ρέθυμνο: Προς εφαρμογή η αστική συγκοινωνία - Cmaniac - 05-07-2012 Τα τελικά σχέδια για τη δρομολόγηση των μίνι μπας έχουν θέσει στο τραπέζι της συζήτησης η δημοτική αρχή του Ρεθύμνου και η διοίκηση του ΚΤΕΛ που χθες για μία ακόμα φορά είχαν συνάντηση για να καθορίσουν τον τρόπο εφαρμογής της αστικής συγκοινωνίας. Στόχος είναι το συντομότερο δυνατό «να μπει δυναμικά η αστική συγκοινωνία στη ζωή των ρεθυμνιωτών», όπως σημείωσε χαρακτηριστικά ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, Νίκος Κονταξάκης, που συναντήθηκε με τους εκπροσώπους του ΚΤΕΛ. Ο προγραμματισμός, που δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί, προβλέπει δρομολόγια όχι μόνο γραμμικά, δηλαδή από τον Κουμπέ (στο στρατόπεδο) ως τον Πλατανιά, αλλά και κυκλικά, αφού προβλέπεται να συμπεριληφθούν και βασικές συνοικίες της πόλης, όπως η Σαρακήνα και ο Μασταμπάς. Τα δρομολόγια των μίνι μπας – και ίσως και μεγαλύτερων λεωφορείων αν κριθεί απαραίτητο κάποιες ώρες της ημέρας – θα είναι συνεχή για να καλύψουν τις ανάγκες του επιβατικού κοινού. Ο αντιδήμαρχος, μιλώντας στην Κρητική Επιθεώρηση, σημείωσε πως πλέον τα δεδομένα έχουν αλλάξει και πως οι μετακινήσεις με τα οχήματα είναι εξαιρετικά δαπανηρές. Βασιζόμενοι σε αυτό, δημοτική αρχή και ΚΤΕΛ εκτιμούν πως η εφαρμογή του μέτρου θα έχει επιτυχία. Την προσεχή Δευτέρα οι δύο φορείς θα προχωρήσουν στον καθορισμό των στάσεων, δηλαδή θα οριστικοποιήσουν τα σημεία στα οποία θα τοποθετηθούν αυτές κατά μήκος των οκτώ περίπου χιλιομέτρων της διαδρομής. Στόχος είναι οι στάσεις να είναι σε μικρές, ικανές αποστάσεις, για να μπορεί κάποιος να χρησιμοποιεί τα αστικά λεωφορεία. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει οι στάσεις να βρίσκονται σε απόσταση μεγαλύτερη των 500 μέτρων και μικρότερη των 300 μέτρων μεταξύ τους. Επιπλέον, στα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας τα στελέχη του δήμου και του ΚΤΕΛ θα κάνουν δοκιμαστικά δρομολόγια με λεωφορεία για να διαπιστώσουν τους χρόνους που απαιτούνται ανά στάση και τις δυσκολίες που ενδεχομένως παρουσιαστούν πριν ξεκινήσει το μέτρο. Η δημοτική αρχή θα τοποθετήσει τα σήματα των στάσεων και το ΚΤΕΛ αναλαμβάνει να τοποθετήσει τις ταμπέλες που θα ενημερώνουν για τις ώρες των δρομολογίων. Τα ωράρια ακόμα δεν έχουν καθοριστεί. Συζήτηση γίνεται και για τις τιμές των εισιτηρίων, που επίσης δεν έχουν οριστικοποιηθεί. Πάντως, στόχος είναι να είναι προσιτές για να μπορούν οι πολίτες να ανταποκρίνονται με μεγαλύτερη ευκολία και λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών. ΠΑΡΑΧΩΡΕΙΤΑΙ ΧΩΡΟΣ ΣΤΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΦΡΑΓΑΚΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΤΕΛ Στη χθεσινή συνάντηση αποφασίστηκε ακόμα να παραχωρηθεί χώρος στο πάρκινγκ του οικοπέδου Φραγάκη στη δυτική πλευρά της πόλης, το οποίο έχει ήδη ξεκινήσει να υποδέχεται οχήματα, στο ΚΤΕΛ, προκειμένου να σταθμεύουν εκεί λεωφορεία. Από την πλευρά του, το ΚΤΕΛ θα κάνει κάποιες εργασίες διευθέτησης των θέσεων στάθμευσης εντός του χώρου. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η δημοτική αρχή και το ΚΤΕΛ θα τοποθετήσουν μπροστά από το πάρκινγκ και στάση του λεωφορείου, ώστε εάν κάποιος το επιθυμεί, ερχόμενος από την δυτική είσοδο της πόλης, να αφήνει το αυτοκίνητο του στο χώρο στάθμευσης (που δεν θα χρεώνεται) και να χρησιμοποιεί το λεωφορείο για τις δουλειές του στο κέντρο του Ρεθύμνου, γλιτώνοντας την ταλαιπωρία της αναζήτησης χώρου στάθμευσης. |