Leoforeia.gr | Forum
[Pelop.gr] Καλάβρυτα: Ερωτηματικά για το νέο σταθμό ΚΤΕΛ - Εκτυπώσιμη Έκδοση

+- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum)
+-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90)
+--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65)
+---- Συζήτηση: Αρχείο Ειδήσεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57)
+----- Συζήτηση: Λοιπή Ελλάδα (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89)
+------ Συζήτηση: Οδικές Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=123)
+------ Θέμα: [Pelop.gr] Καλάβρυτα: Ερωτηματικά για το νέο σταθμό ΚΤΕΛ (/showthread.php?tid=6866)



[Pelop.gr] Καλάβρυτα: Ερωτηματικά για το νέο σταθμό ΚΤΕΛ - GeorgIrisbus - 03-07-2012

Στις αρχές Ιουνίου το ΚΤΕΛ Καλαβρύτων μετακόμισε από το παλιό κτίριο που βρισκόταν στην πλατεία Κύπρου στις νέες εγκαταστάσεις και δη στο 1ο χιλιόμετρο της περιφερειακής οδού Πούντας - Καλαβρύτων. Μπορεί το νέο κτίριο να είναι καινούργιο και άρτιο, αλλά η συγκεκριμένη «μετακίνηση» έχει προκαλέσει αρκετές γκρίνιες και δυσφορία στον τοπικό πληθυσμό. Κι αυτό διότι η πρόσβαση στις νέες εγκαταστάσεις είναι δύσκολη καθώς η απόσταση από το κέντρο των Καλαβρύτων είναι αρκετά μεγάλη ειδικά για τους πολλούς ηλικιωμένους της περιοχής και των γύρω χωριών αλλά και για τους εκατοντάδες μαθητές που εξυπηρετούνται από το ΚΤΕΛ και ειδικά όταν οι καιρικές συνθήκες είναι αντίξοες. Παρά το γεγονός ότι έχουν «δημιουργηθεί» δύο στάσεις, η μία στο ύψος του Γενικού Νοσοκομείου Καλαβρύτων και η άλλη στο ύψος του Σιδηροδρομικού Σταθμού, η λειτουργικότητά τους έχει τεθεί σε «αμφισβήτηση» διότι δεν διαθέτουν τα απαραίτητα κιόσκια που θα προφυλάσσουν τους επιβάτες από τη μεγάλη ηλιοφάνεια το καλοκαίρι και τη βροχή και το χιόνι το χειμώνα.

Επίσης πολλά ερωτηματικά προκαλεί το γεγονός ότι ακριβώς δίπλα στις νέες κτιριακές εγκαταστάσεις λειτουργεί πρατήριο καυσίμων (βενζινάδικο), με ότι κι αν σημαίνει αυτό, ενώ είναι πιθανή και η πρόκληση ατυχήματος, διότι κατά την είσοδο και την έξοδο των λεωφορείων ένα μεγάλο μέρους τους μπαίνει στην αντίθετη λωρίδα. Δεδομένου ότι η συγκεκριμένη περιφερειακή οδός (Πούντα - Καλάβρυτα) είναι οδός ταχείας κυκλοφορίας και διέρχεται από εκατοντάδες αυτοκίνητα καθημερινά, χρειάζεται πολύ μεγάλη προσοχή από όλους τους οδηγούς για την αποφυγή δυσάρεστων καταστάσεων.

Δεν θα πρέπει να λησμονηθεί και το γεγονός πως στο παλιό κτίριο του ΚΤΕΛ συνέρρεαν δεκάδες δημότες από τα χωριά της επαρχίας Καλαβρύτων έχοντας κάνει τα απαραίτητα ψώνια τους, αφού η περιοχή αποτελεί από μόνη της ένα μικρό εμπορικό κέντρο που εξυπηρετούσε τις αγοραστικές ανάγκες των δημοτών, ενώ ο μεγάλος δροσερός και ζεστός χώρος που διέθετε το παλιό ΚΤΕΛ αποτελούσε άνετο χώρο ξεκούρασης κατά την αναμονή των επιβατών. Πλέον το να διανύσει κάποιος την απόσταση προς το νέο σταθμό επιφορτιζόμενος τα όποια ψώνια έχει κάνει, είναι αρκετά κουραστικό και επώδυνο ειδικά όταν οι καιρικές συνθήκες είναι κακές.
Όλα τα παραπάνω έχουν δημιουργήσει πολλά ερωτηματικά για το κατά πόσο είναι λειτουργικές οι νέες εγκαταστάσεις, ενώ η μετάβαση των επιβατών εκεί μοιάζει με «Γολγοθάς», επί τω πλείστον για τους πολλούς ηλικιωμένους που εξυπηρετούνται από το ΚΤΕΛ. Καλό θα ήταν επίσης να πάρει θέση και η διοίκηση του ΚΤΕΛ Αχαΐας και να εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε την μετακίνηση του σταθμού στη νέα τοποθεσία.