[Ypodomes.com] ΕΡΓΟΣΕ:Ολοκληρώνεται το καλοκαίρι η νέα γραμμή Θριάσιο Πεδίο - Ικόνιο - Εκτυπώσιμη Έκδοση +- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum) +-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90) +--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65) +---- Συζήτηση: Αρχείο Ειδήσεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57) +----- Συζήτηση: Λοιπή Ελλάδα (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89) +------ Συζήτηση: Σιδηροδρομικές Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=124) +------ Θέμα: [Ypodomes.com] ΕΡΓΟΣΕ:Ολοκληρώνεται το καλοκαίρι η νέα γραμμή Θριάσιο Πεδίο - Ικόνιο (/showthread.php?tid=6440) |
[Ypodomes.com] ΕΡΓΟΣΕ:Ολοκληρώνεται το καλοκαίρι η νέα γραμμή Θριάσιο Πεδίο - Ικόνιο - GeorgIrisbus - 24-05-2012 Προχωρά στην τελική της φάση ένα έργο που έχει κρατήσει για περισσότερα από 6 χρόνια. Η σιδηροδρομική σύνδεση του Θριάσιου Πεδίου με το λιμάνι του Ικονίου διανύει τους τελευταίους κατασκευαστικούς της μήνες και πλέον δεν υπάρχει κάτι αξιοσημείωτο για να την καθυστερήσει. Σύμφωνα με πληροφορίες υπήρχαν κάποιες δυσκολίες στην περιοχή του Χαϊδαρίου αλλά όχι τέτοιες που να αναβάλλουν την ολοκλήρωση του έργου, που θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι, θα δώσει ένα μεγάλο «ατού» στην ανάπτυξη του εμπορευματικού κέντρου. Η σύνδεση του Θριάσιου Πεδίου με το λιμάνι θεωρείται ότι θα απογειώσει τον εμπορευματικό του τομέα του λιμανιού με ευεργετικές επιδράσεις τόσο στον ΟΛΠ όσο και την Κινεζική COSCO που διαθέτει τον προβλήτα 2. ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΜΕ ΜΙΚΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ Πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο έργο το οποίο δεν είναι «εμφανές» καθώς είναι καθαρά για εμπορική και όχι επιβατική χρήση. Είναι χαρακτηριστικό πως ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου ήταν 410.000.000 ευρώ αλλά είναι άγνωστο το τελικό κόστος κατασκευής. Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής κανονικού εύρους με σηματοδότηση και τηλεπικοινωνίες, η αρχή της οποίας βρίσκεται στα δυτικά όρια του λιμένα Ικονίου, στη θέση του προβλεπόμενου επιλιμένιου Σιδηρ. Σταθμού (περιοχή Περάματος) και το πέρας της συνδέεται με τον νέο σιδηροδρομικό άξονα Αθηνών-Κορίνθου, ο οποίος στην συνέχεια διέρχεται από την περιοχή του Θριάσιου Πεδίου. Η γραμμή έχει μήκος 17 χλμ, με ταχύτητα μελέτης 90 χλμ/ώρα, χωρίς καμία ισόπεδη διάβαση και είναι περιφραγμένη σε όλο το μήκος της. Η γραμμή θα χρησιμοποιείται μόνο από εμπορευματικά τραίνα και θα συνδέει τον λιμένα Ν. Ικονίου με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο στο συγκρότημα Θριασίου Πεδίου όπου θα συγκεντρώνονται οι σιδηροδρομικές και εμπορευματικές δραστηριότητες. Περιλαμβάνει: Σήραγγες και Cut & Cover συνολικού μήκους 6.136 m. Γέφυρες συνολικού μήκους 1.200 m. Από τα σημαντικότερα τεχνικά έργα είναι η σήραγγα του Περάματος μήκους 3.536 m, η οποία ξεκινάει από την περιοχή του λιμανιού, περνάει κάτω από τη Λ. Δημοκρατίας του Δήμου Περάματος με ημιυπαίθρια κάλυψη (cut & cover) και στη συνέχεια με υπόγεια διάνοιξη που ξεκινάει από τη Λ. Ειρήνης εισέρχεται στον ορεινό όγκο των νοτίων παρυφών του όρους Αιγάλεω. |