Leoforeia.gr | Forum
[NewsBeast.gr] Μόνο ένα πλοίο εξυπηρετεί τα δρομολόγια στην Ηγουμενίτσα για Ιταλία - Εκτυπώσιμη Έκδοση

+- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum)
+-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90)
+--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65)
+---- Συζήτηση: Αρχείο Ειδήσεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57)
+----- Συζήτηση: Λοιπή Ελλάδα (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89)
+------ Συζήτηση: Θαλάσσιες Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=122)
+------ Θέμα: [NewsBeast.gr] Μόνο ένα πλοίο εξυπηρετεί τα δρομολόγια στην Ηγουμενίτσα για Ιταλία (/showthread.php?tid=6364)



[NewsBeast.gr] Μόνο ένα πλοίο εξυπηρετεί τα δρομολόγια στην Ηγουμενίτσα για Ιταλία - GeorgIrisbus - 16-05-2012

Τρία πλοία παραμένουν δεμένα λόγω έλλειψης χρημάτων

Δεμένα στα Λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Μπάρι, βρίσκονται τρία πλοία που εκτελούσαν δρομολόγια στη Γραμμή Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Πρίντεζι και Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Μπάρι.

Κι αυτό γιατί οι διαχειρίστριες εταιρείες δεν έχουν χρήματα για να καλύψουν τις ανάγκες τροφοδοσίας των πλοίων σε καύσιμα.

Έτσι, στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, σύμφωνα με το ΕpirusPost.gr, βρίσκεται εδώ και μέρες παροπλισμένο πλοίο της γραμμής Ηγουμενίτσας - Πρίντεζι, λόγω μη οικονομικής δυνατότητας να αγοράσει καύσιμα, με αποτέλεσμα η γραμμή να εξυπηρετείται μόνο από ένα πλοίο της εταιρείας GRIMALDI –ιταλικών συμφερόντων- και αυτό όχι καθημερινά.

Στο λιμάνι του Μπάρι, βρίσκονται ακινητοποιημένα μετά από εντολή κατάσχεσης λόγω χρεών σε Ιταλικές εταιρείες τροφοδοσίας και εμπορίας καυσίμων, δύο ακόμη πλοία, με αποτέλεσμα η γραμμή πλέον να εξυπηρετείται με δύο πλοία της εταιρείας SUPERFAST, στην οποία συμμετέχει και ο όμιλος GRIMALDI.

Και κάπως έτσι ο όμιλος GRIMALDI, εξελίσσεται σε μονοπώλιο για τις συγκεκριμένες γραμμές, ενώ ταυτόχρονα οι μικρότερες εταιρείες ελληνικών συμφερόντων αργοσβήνουν.

Η γραμμή για Πρίντεζι, αντιμετωπίζει σήμερα τα μεγαλύτερα προβλήματα αφού η μη καθημερινή εξυπηρέτηση δυσχεραίνει τη μετακίνηση επιβατών και αγαθών, ενώ θεωρείται σίγουρη η δρομολόγηση και δεύτερου πλοίου από τον όμιλο GRIMALDI για να καλύψει το κενό.