[Δημότης] «Αστική Συγκοινωνία στη Νέα Μάκρη, Μαραθώνα και παραλία Μαραθώνα» - Εκτυπώσιμη Έκδοση +- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum) +-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90) +--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65) +---- Συζήτηση: Αρχείο Ειδήσεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57) +----- Συζήτηση: Λοιπή Ελλάδα (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89) +------ Συζήτηση: Οδικές Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=123) +------ Θέμα: [Δημότης] «Αστική Συγκοινωνία στη Νέα Μάκρη, Μαραθώνα και παραλία Μαραθώνα» (/showthread.php?tid=5751) |
[Δημότης] «Αστική Συγκοινωνία στη Νέα Μάκρη, Μαραθώνα και παραλία Μαραθώνα» - GeorgIrisbus - 12-03-2012 Ερώτηση του Βασίλη Οικονόμου προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Ο ανεξάρτητος Βουλευτής Αττικής (Συνεργαζόμενος με τη Δημοκρατική Αριστερά), Βασίλης Οικονόμου κατέθεσε ερώτηση στην Βουλή ζητώντας να αποκτήσει επιτέλους ο νέος Δήμος Μαραθώνα αστική συγκοινωνία και να καταρτιστεί επιτέλους ο Ενιαίος Συγκοινωνιακός Χάρτης της Αττικής. Κύριε Υπουργέ, Πολλές ήταν οι υποσχέσεις που έδωσαν διαδοχικά οι κυβερνήσεις για την ανάπτυξη αστικού δικτύου συγκοινωνιών στη Νέα Μάκρη και το Μαραθώνα αλλά καμία δεν υλοποιήθηκε παρά τις επαναλαμβανόμενες παρεμβάσεις μας στην Βουλή (Αρ. Πρωτ. 673/11-05-2004, 1939/02-07-2004,1678/31-08-2005 και 11545/16-12-2008). Όπως πολύ καλά γνωρίζετε ο Δήμος Μαραθώνα είναι ένας από τους Δήμους της Αττικής όπου η πληθυσμιακή αύξηση είναι ραγδαία, ενώ ειδικά τους θερινούς μήνες ο αριθμός των κατοίκων πολλαπλασιάζεται. Οι κάτοικοι των περιοχών αυτών μετακινούνται από και προς την Αθήνα είτε με ιδιωτικά μέσα είτε με τα ΚΤΕΛ, γεγονός που συνεπάγεται μεγάλη οικονομική επιβάρυνση αλλά και ταλαιπωρία λόγω της συχνότητας των δρομολογίων και του κυκλοφοριακού φόρτου που προκαλείται. Κατά τη γνώμη μας είναι αδιανόητο λίγα χιλιόμετρα έξω από την πρωτεύουσα να μην υπάρχει αστική συγκοινωνία ειδικά σήμερα που η οικιστική ανάπτυξη έχει μετατρέψει τις περιοχές αυτές της Ανατολικής Αττικής σε προάστια της πρωτεύουσας. Είναι επίσης αδικαιολόγητο αλλά και ενδεικτικό των αιτιών της σημερινής κατάστασης στην χώρα το γεγονός ότι ο Ενιαίος Συγκοινωνιακός Χάρτης της Αττικής εξαγγέλλεται περισσότερο από μια δεκαετία, έχει αλλάξει πέντε φορές η κυβέρνηση και ακόμα δεν έχει επιτευχθεί το αυτονόητο για κάθε ευρωπαϊκή πρωτεύουσα, δηλαδή το σχέδιο έστω της ανάπτυξης των Αστικών Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Κατόπιν όλων αυτών, Ερωτάστε: 1. Πότε επιτέλους θα υπάρξει Ενιαίος Συγκοινωνιακός Χάρτης για την Αττική; 2. Πότε εκτιμάτε ότι θα αποκτήσει επιτέλους ο νέος Δήμος Μαραθώνα αστική συγκοινωνία ώστε να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι του Δήμου αλλά και οι χιλιάδες εποχιακοί κάτοικοι και επισκέπτες του Δήμου που τον επιλέγουν ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες; |