Leoforeia.gr | Forum
[Ypodomes.com] Λιμάνι Πάτρας: οριστική η ανατροπή στα έργα Γ` φάσης, ανάδοχος η ΤΕΡΝΑ - Εκτυπώσιμη Έκδοση

+- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum)
+-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90)
+--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65)
+---- Συζήτηση: Αρχείο Ειδήσεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57)
+----- Συζήτηση: Λοιπή Ελλάδα (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89)
+------ Συζήτηση: Θαλάσσιες Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=122)
+------ Θέμα: [Ypodomes.com] Λιμάνι Πάτρας: οριστική η ανατροπή στα έργα Γ` φάσης, ανάδοχος η ΤΕΡΝΑ (/showthread.php?tid=5656)



[Ypodomes.com] Λιμάνι Πάτρας: οριστική η ανατροπή στα έργα Γ` φάσης, ανάδοχος η ΤΕΡΝΑ - GeorgIrisbus - 29-02-2012

Ολοκληρώνεται η ανατροπή στον διαγωνισμό για το λιμάνι της Πάτρας. Ο διαγωνισμός του προηγούμενου Νοεμβρίου έβγαλε μειοδότρια την εταιρεία ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ μέσα από 10 συνολικά προσφορές. Μετά την απόφαση όμως η εταιρεία ΤΕΡΝΑ υπέβαλε ένσταση κατά της απόφασης της Επιτροπής του διαγωνισμού η οποία έγινε και δεκτή.

Τελικά μετά την εκδίκαση της ένστασης αποφασίστηκε να αποδεχτεί την ένσταση της ΤΕΡΝΑ η οποία κηρύχθηκε τελικά μειοδότρια εταιρεία για το έργο «Νέος Λιμένας Πάτρας- 3ο τμήμα, Α` φάσης».

Η έκπτωση που έδωσε η εταιρεία ΤΕΡΝΑ είναι 31.87% και το τελικό σύνολο του κόστους του έργου με το ΦΠΑ φτάνει πλέον τα 51.262.260.34 ευρώ. Να θυμίσουμε πως ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου ήταν 77.050.000 ευρώ ενώ η αρχική μειοδότρια εταιρεία ΑΚΤΩΡ είχε δώσει έκπτωση 48,62%.

Το ποσό που προσέφερε η ΤΕΡΝΑ δεσμεύτηκε και εγκρίθηκε από το Υπουργείο Υποδομών και πλέον περνάμε στην τελική φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας, δηλαδή τον έλεγχο της σύμβασης και την υπογραφή της μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού.

ΤΟ ΕΡΓΟ

Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 44 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης (αφού ελεγχθεί πρώτα από το Ελεγκτικό Συνέδριο). Το κυρίως αντικείμενο του έργου είναι η ολοκλήρωση της επιβατικής ζώνης του νέου λιμένα και συγκεκριμένα θα κατασκευαστούν η 5η νηοδόχος, δυο τερματικοί σταθμοί αλλά και ένα κτίριο υπηρεσιών.

Ο ένας από τους τερματικούς σταθμούς θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την στέγαση των υπηρεσιών του Οργανισμού Λιμένος Πατρών. Θα πρέπει να πούμε πως πρόκειται για άλλο ένα έργο ..σαπουνόπερα καθώς ξεκίνησε με την εξαγγελία της δημοπράτησης του το 2009 από τον πρώην Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κο Σουφλιά.

Λόγω των εκλογών που έγιναν τότε το έργο πήγε ..στις καλένδες και το 2011 ενεργοποιήθηκε και πάλι αλλά με μικρότερο αντικείμενο πράγμα που πυροδότησε πολιτική κόντρα. Η τελική του δημοπράτηση έγινε στις 3 Νοεμβρίου 2011.