[Corfupress.com] Στη Σαλαμίνα το Αικατερίνη, στο...΄80 η γραμμή Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα - Εκτυπώσιμη Έκδοση +- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum) +-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90) +--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65) +---- Συζήτηση: Αρχείο Ειδήσεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57) +----- Συζήτηση: Λοιπή Ελλάδα (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89) +------ Συζήτηση: Θαλάσσιες Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=122) +------ Θέμα: [Corfupress.com] Στη Σαλαμίνα το Αικατερίνη, στο...΄80 η γραμμή Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα (/showthread.php?tid=5293) |
[Corfupress.com] Στη Σαλαμίνα το Αικατερίνη, στο...΄80 η γραμμή Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα - GeorgIrisbus - 02-02-2012 Το πιο καινούριο από τα κλειστού τύπου φέρυ μποτ που εκτελούσαν το δρομολόγιο Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα, το κλειστού τύπου πλοίο Αικατερίνη, αποχωρεί από τη γραμμή η οποία έχει καταστεί ασύμφορη λόγω του ανταγωνισμού από τις «παντόφλες». Την απόφαση για την αποχώρηση από την Κέρκυρα ενός από τα, σύμφωνα με κοινή ομολογία, καλύτερα πλοία που δραστηριοποιούνταν στο Ιόνιο Πέλαγος, έλαβε η ιδιοκτήτρια εταιρίας συμφερόντων Παναγιωτάκη, αφήνοντας την Κέρκυρα με το πλοίο των Κερκυραϊκών γραμμών «Αγία Θεοδώρα», το πλοίο «Παντοκράτορας» και το «Νικόλαος». Η «Αικατερίνη Π.» ήδη βρίσκεται στη Σαλαμίνα, αφού έφυγε οριστικά από το λιμάνι της Κέρκυρας το Σάββατο, ενώ προορίζεται να καλύψει, σύμφωνα με πληροφορίες, γραμμή με αφετηρία την Αττική. Οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών των κλειστού τύπου πλοίων υποστηρίζουν ότι η Πολιτεία αρνείται να ρυθμίσει τις σχέσεις και το καθεστώς που επικρατεί μεταξύ των κλειστών και ανοικτών φέρρυ, δημιουργώντας ουσιαστικά συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού αφού τα κλειστού τύπου υποχρεώνονται να έχουν ως ελάχιστο το διπλάσιο τουλάχιστον προσωπικό, καίνε τρεις και τέσσερις φορές περισσότερα καύσιμα και το κόστος απόσβεσης τους είναι κατά πολύ υψηλότερο από τις «παντόφλες». Πηγή από ναυτιλιακή εταιρία έκανε λόγο για κατανάλωση πετρελαίου στη γραμμή Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα στα 2.800 λίτρα για ένα κλειστού τύπου πλοίο, την ώρα που ένα ανοικτού τύπου καταναλώνει μόλις 900 λίτρα. Αντιστοίχως, το μισθολόγιο διαμορφώνεται στα 67.000 ευρώ έναντι 39.000 ευρώ μηνιαίως και το κόστος της ασφάλειας επιβατών στα 150.000 ευρώ έναντι των 60.000 ευρώ. Έτσι, με τις νέες εξελίξεις, στη γραμμή απομένουν μόλις 7 πλοία. Συγκεκριμένα, τα κλειστού τύπου Αγ. Θεοδώρα, Παντοκράτορας και Νικόλαος, το αμφίδρομο Άνω Χώρα ΙΙ και οι παντόφλες Νηρέας, Ελένη και Αγία Ειρήνη. Μέσα σε λίγα χρόνια αποχώρησαν από τη γραμμή το Αγ. Σπυρίδωνας, το Αχαιός, οι παντόφλες «Νάντη» και «Άγιος Δημήτριος» με την κατάσταση να επιδεινώνεται το χειμώνα που τα πλοία διακόπτουν τις λειτουργίες τους μέχρι και δύο μήνες για τη συντήρησή τους. |