Leoforeia.gr | Forum
[Ypodomes.com] Παραδόσεις έργων: "φτωχό" έφυγε το 2011, ποια έργα θα δούμε φέτος - Εκτυπώσιμη Έκδοση

+- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum)
+-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90)
+--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65)
+---- Συζήτηση: Αρχείο Ειδήσεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57)
+----- Συζήτηση: Λοιπή Ελλάδα (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89)
+------ Συζήτηση: Γενικές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=135)
+------ Θέμα: [Ypodomes.com] Παραδόσεις έργων: "φτωχό" έφυγε το 2011, ποια έργα θα δούμε φέτος (/showthread.php?tid=5017)



[Ypodomes.com] Παραδόσεις έργων: "φτωχό" έφυγε το 2011, ποια έργα θα δούμε φέτος - GeorgIrisbus - 04-01-2012

Το 2011 φεύγοντας δεν άφησε πίσω του μεγάλες παραδόσεις έργων καθώς στις 364 μέρες του είχαμε μόλις τρεις παραδόσεις μεγάλων έργων και ένα μεγάλο γεγονός. Αντίθετα το 2012 αναμένεται να είναι πιο γενναιόδωρο καθώς περιμένουμε παραδόσεις σε μεγάλα έργα που θα φέρουν ανακατατάξεις στις καθημερινές συνήθειων πολλών Ελλήνων.

Η προηγούμενη χρονιά λόγω των τεράστιων προβλημάτων που προέκυψαν κατά τη διάρκεια του έτους δεν μπόρεσε να αφήσει σημαντικά νέα έργα. Περιορίστηκε στην παράδοση 2 οδικών τμημάτων και ενός Προαστιακού σταθμού.

Το πρώτο έργο που παραδόθηκε ήταν η Παράκαμψη Άρτας που αποτελεί τμήμα της Ιόνιας Οδού. Το έργο αυτό μήκους 19χλμ παραδόθηκε στις αρχές του περυσινού έτους. Την Άνοιξη λειτούργησε ο Προαστιακός σταθμός ΣΚΑ/Αχαρναί που αποτελεί μέρος του μεγάλου συγκοινωνιακού συγκροτήματος που όταν λειτουργήσει θα αποτελεί την «καρδιά» των μετακινήσεων από και προς την Πρωτεύουσα.

Το τρίτο έργο που παραδόθηκε ήταν το οδικό τμήμα Δερβένι-Λαχανάς που ανήκει στον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού Θεσσαλονίκη- Προμαχώνας. Έχει μήκος 30χλμ και αφορά όλο το νότιο τμήμα του κάθετου άξονα. Το μεγάλο γεγονός για το 2011 ήταν η λειτουργία του νέου λιμένα της Πάτρας που με την λειτουργία του αναβαθμίζει και δίνει νέες προοπτικές για την πόλη.

ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ 2012

Το έτος που μόλις μπήκε περιλαμβάνει (εκτός σοβαρού απροόπτου) παραδόσεις σημαντικών συγκοινωνιακών έργων. Πρόκειται για έργα σημαντικά που κατασκευάζονται εδώ και αρκετά χρόνια και φέτος θα έχουμε την χαρά να τα δούμε να λειτουργούν.

Οι σημαντικότερες παραδόσεις αφορούν την λειτουργία των 3 παγωμένων επεκτάσεων του Μετρό της Αθήνας προς Ελληνικό, Χαϊδάρι και Περιστέρι. Η σύμβαση με την Siemens θα υπογραφεί στο τέλος Ιανουαρίου και το πιθανότερο σενάριο είναι από το καλοκαίρι μέχρι και το τέλος του έτους να παραδοθούν οι επτά σταθμοί : ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ(ΧΑΙΔΑΡΙ), ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΛΙΜΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ.

Ο Αυτοκινητόδρομος Μορέας ως ο μοναδικός αυτοκινητόδρομος που κατασκευάζεται φέτος θα δώσει στην κυκλοφορία το τμήμα Τσακώνα- Καλαμάτα σε δύο δόσεις ενώ θα ολοκληρωθεί και το «καταραμένο» τμήμα Παραδείσια-Τσακώνα που κατασκευάζεται με πόρους του Δημόσιου. Με αυτή την παράδοση θα λειτουργήσει όλος ο δρόμος από την Κόρινθο μέχρι την Καλαμάτα.

Μέσα στο 2012 θα έχουμε παραδόσεις και στους κάθετους της Εγνατίας Οδού. Μέχρι την Άνοιξη θα παραδοθεί το τμήμα Σιδηρόκαστρο-Πετρίτσι του άξονα Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας, στο ίδιο διάστημα αναμένεται και η λειτουργία του τμήματος κόμβος Πανδρόσου- Σύνορα του άξονα Κομοτηνή-Σύνορα. Με μικρές πιθανότητες περιμένουμε και την παράδοση του τμήματος Μάνδρα-Ψαθάδες του άξονα Αρδάνιο-Ορμένιο.

Μέχρι την Άνοιξη περιμένουμε και τη παράδοση της παράκαμψης Μαλίων που αποτελεί τμήμα του ΒΟΑΚ.

Στα τέλη του έτους περιμένουμε και τη λειτουργία του Φράγματος Πείρου-Παραπείρου που κατασκευάζεται εδώ και χρόνια.

Με μικρές πιθανότητες περιμένουμε και την ολοκλήρωση των έργων αναβάθμισης του Αεροδρομίου Ιωαννίνων καθώς το έργο κινείται με ρυθμούς «χελώνας».

Κάποιες μικρές πιθανότητες υπάρχουν για την έγκαιρη ολοκλήρωση του φωτοβολταϊκού πάρκου της Μεγαλόπολης συνολικής ισχύος 50MW.

Αυτός φυσικά είναι ο προγραμματισμός των έργων για ολοκλήρωση φέτος καθώς στην Ελλάδα στην συντριπτική πλειοψηφία των έργων τα χρονοδιαγράμματα είναι «λάστιχο» και μετατίθενται διαρκώς. Με αυτή την προοπτική δεν είναι απίθανο λοιπόν να δούμε σε έργα που διαφημίζεται ότι θα ολοκληρωθούν να προκύψουν «προβλήματα» και η ολοκλήρωση τους να μεταφερθεί αργότερα.

Αυτό μπορεί κάποιος να το αντιληφθεί εύκολα καθώς από τα παραπάνω έργα κανένα δεν επρόκειτο να παραδοθεί επίσημα φέτος. Αλλά μετακόμισαν για την φετινή χρόνια λόγω καθυστερήσεων και άλλα «σιωπηλά» χωρίς να υπάρξει καμία επίσημη ενημέρωση για την αλλαγή της ημερομηνίας παράδοσης τους.