[Ypodomes.com] Nησιά Φίτζι μέσω Βορείου Πόλου, με τις αλλαγές των κανονισμών πτήσεων - Εκτυπώσιμη Έκδοση +- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum) +-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90) +--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65) +---- Συζήτηση: Αρχείο Ειδήσεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57) +----- Συζήτηση: Εξωτερικό (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=120) +----- Θέμα: [Ypodomes.com] Nησιά Φίτζι μέσω Βορείου Πόλου, με τις αλλαγές των κανονισμών πτήσεων (/showthread.php?tid=4556) |
[Ypodomes.com] Nησιά Φίτζι μέσω Βορείου Πόλου, με τις αλλαγές των κανονισμών πτήσεων - Konstantinos MercedesBenz - 29-12-2011 Για πρώτη φορά από τη δεκαετία του '50 δικινητήρια επιβατικά αεροσκάφη θα μπορούν να πετούν πάνω από τον Βόρειο Πόλο, μειώνοντας έως και κατά 50% τον χρόνο πτήσης προς εξωτικούς προορισμούς όπως τα νησιά Φίτζι, η Ταϊτή και η Χονολουλού. Η αλλαγή στους κανονισμούς πτήσης για τα αεροσκάφη αυτά σημαίνει ότι θα μπορούν να πετούν στους συγκεκριμένους προορισμούς χωρίς ενδιάμεσους σταθμούς. Οι αεροπορικές εταιρείες θα μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν την αποκαλούμενη «παράκαμψη του Αγιου Βασίλη» - όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα «Ντέιλι Μέιλ» - για να καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα και να μειώσουν τους ρύπους. Για παράδειγμα, πτήση με Μπόινγκ 787 από το Λονδίνο στα νησιά Φίτζι θα διαρκεί 18 ώρες χωρίς στάση, ενώ σήμερα διαρκεί 24 ώρες με στάση στο Λος Αντζελες ή τη Σεούλ. Μέχρι σήμερα οι κανονισμοί ασφαλείας υποχρέωναν τα επιβατικά αεροσκάφη με δύο κινητήρες να πετούν πάντα σε απόσταση έως τριών ωρών από το κοντινότερο αεροδρόμιο. Αυτό συνέβαινε επειδή μια βλάβη κινητήρα σε δικινητήριο αεροσκάφος είναι πολύ πιο σοβαρή από μια αντίστοιχη σε τρικινητήριο ή τετρακινητήριο. Πλέον, οι αεροπορικές εταιρείες ισχυρίζονται ότι οι βελτιώσεις σε θέματα ασφαλείας αεροσκαφών τούς επιτρέπουν να πετούν σε απόσταση έως πεντέμισι ωρών από το κοντινότερο αεροδρόμιο. «Η εξέλιξη αυτή ανοίγει εντελώς νέες προοπτικές» για τις εταιρείες, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Virgin Atlantic σερ Ρίτσαρντ Μπράνσον. Αλλά δεν είναι όλοι χαρούμενοι με τους νέους κανονισμούς, αφού ειδικοί του κλάδου εγείρουν ανησυχίες για την ασφάλεια των πτήσεων. |