Leoforeia.gr | Forum
[H Έρευνα] Προτιμούν το ΚΤΕΛ και περιορίζουν το αυτοκίνητο - Εκτυπώσιμη Έκδοση

+- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum)
+-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90)
+--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65)
+---- Συζήτηση: Αρχείο Ειδήσεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57)
+----- Συζήτηση: Λοιπή Ελλάδα (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89)
+------ Συζήτηση: Οδικές Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=123)
+------ Θέμα: [H Έρευνα] Προτιμούν το ΚΤΕΛ και περιορίζουν το αυτοκίνητο (/showthread.php?tid=3113)



[H Έρευνα] Προτιμούν το ΚΤΕΛ και περιορίζουν το αυτοκίνητο - Konstantinos MercedesBenz - 19-07-2011

Του Θανάση Τσαγγαρά

Το πρώτο εξάμηνο του 2011 το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Τρικάλων κατέγραψε σε σχέση με πέρυσι, αύξηση στη μετακίνηση των πολιτών με τις υπεραστικές συγκοινωνίες στις γραμμές Αθηνών και Θεσσαλονίκης της τάξης του 10%.

Η οικονομική κρίση στην οποία έχουν πιαστεί τα περισσότερα νοικοκυριά, η αύξηση της τιμής της βενζίνης, το κόστος των διοδίων, περιορίζουν τα περιθώρια εξόδων και αποτελούν βασικούς παράγοντες για την αλλαγή των κυκλοφοριακών συνηθειών των Τρικαλινών.

Κι ενώ τα προηγούμενα χρόνια ένα ταξίδι με το αυτοκίνητο ή ακόμη και μια απλή επίσκεψη για την διευθέτηση επαγγελματικών εκκρεμοτήτων στην Αθήνα ή την Θεσσαλονίκη ήταν για πολλούς κάτι το απλό και συνηθισμένο, πλέον αποτελεί ένα οικονομικό βραχνά.

Έτσι πολλοί Τρικαλινοί αντί να επιλέξουν το αυτοκίνητο για την καλοκαιρινή απόδραση ή για κάποιο επαγγελματικό ταξίδι στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη επιλέγουν τα μέσα μαζική μεταφοράς και συγκεκριμένα τα λεωφορεία του υπεραστικού ΚΤΕΛ, όπου το κόστος είναι σαφώς μικρότερο σε σχέση με εκείνο του ιδιωτικού αυτοκινήτου.

Ήδη το πρώτο εξάμηνο του 2011 το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Τρικάλων σύμφωνα με τα στοιχεία του, είχε καταγράψει σε σχέση με πέρυσι, αύξηση στη μετακίνηση των πολιτών με τις υπεραστικές συγκοινωνίες στις γραμμές Αθηνών και Θεσσαλονίκης της τάξης του 10%.
«Το πρώτο εξάμηνο του 2011 έχει καταγραφεί μια ικανοποιητική αύξηση στις γραμμές Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Πολλοί είναι εκείνοι που προτιμούν για τα ταξίδια τους τα λεωφορεία προκειμένου να μειώσουν το κόστος», σημείωσε ο διευθυντής του Υπεραστικού ΚΤΕΛ κ. Δημήτρης Τσόλας.

Αύξηση στην επιβατική κίνηση του καλοκαιριού παρουσιάζεται και στα δρομολόγια του υπεραστικού ΚΤΕΛ και για τις πόλεις του Βόλου και των Ιωαννίνων.

Παραθεριστές εκτός από τα δρομολόγια των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης επιλέγουν και εκείνα της Μαγνησίας και των Ιωαννίνων που οδηγούν μετέπειτα σε καλοκαιρινούς προορισμούς.
«Συνήθως οι καλοκαιρινοί μήνες είναι καλοί σε θέματα επιβατικής κίνησης. Πολλοί επιλέγουν να αποδράσουν σε κάποιο παραθεριστικό σημείο χρησιμοποιώντας το ΚΤΕΛ προκειμένου να μειώσουν τα έξοδα μεταφοράς», ήρθε να προσθέσει ο κ. Τσόλας.

Τέλος η διοίκηση του ΚΤΕΛ καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση και ταυτόχρονα καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, με τακτά δρομολόγια και σύγχρονα λεωφορεία.