Leoforeia.gr | Forum
Αστικό ΚΤΕΛ Μυτιλήνης - Εκτυπώσιμη Έκδοση

+- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum)
+-- Συζήτηση: Αστικές Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Συζήτηση: Αστικές Συγκοινωνίες Άλλων Πόλεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Θέμα: Αστικό ΚΤΕΛ Μυτιλήνης (/showthread.php?tid=2785)



Αστικό ΚΤΕΛ Μυτιλήνης - antonis - 06-06-2011

Το αστικό ΚΤΕΛ Μυτιλήνης έχει ανανεώσει τον στόλο του σε σχέση με τις φωτογραφίες που υπάρχουν στην gallery. Ειδικότερα τα 12μετρα Volvo B10M κατασκευής Σαρακάκη, πρώην ΟΑΣΘ, έχουν αποσυρθεί, ενώ και το NEOPLAN Ν8012 πρώην 8 βρίσκεται στο λιμάνι διαλυμένο. Προέλευση κυρίως από Βόλο, Κατερίνη και Λαμία και φυσικά ΟΑΣΘ. Μερικά από τα λεωφορεία είναι τα εξής:
1 VOLVO B10M ΜΥΗ-2811
2 DAF SB 220 ΒΟΜ-6385
DAF SB 220 ΜΙΜ-1768
9 NEOPLAN N 4014 ΜΥΕ-8312
10 ΜΒ Ο 405 (χωρίς πινακίδες)
11 ΜΒ Ο 405 ΜΥΗ-3055
14 NEOPLAN N 4011 ΜΥΕ-8462
16 ΜΒ Ο 405 ΜΥΒ-3519
ΜΒ Ο 405 ΚΝΗ-3882
NEOPLAN N 409 ΚΝΗ-2421
SETRA S 215 SL MYE-8627


RE: Αστικό ΚΤΕΛ Μυτιλήνης - mimika l - 27-11-2011

Το Mercedes με πινακίδες απο την Κατερίνη έχει σοβαρή βλάβη απο οτι μου είπαν στο σασμάν και έχει μετατραπεί σε αποθήκη καυσίμων. Υπάρχει ένα υπο ένταξη στο στόλο που ήρθε απο την Αλεξανδρούπολη. Το σκάνδαλο πάντως είναι με τα 2 Μινι που τα εχει ο Δήμος, τα οποία μεχρι τέλος του 2010 έκαναν τοπική συγκοινωνία απο το ΚΤΕΛ και με την αλλαγή δημάρχων βρέθηκαν να είναι παροπλισμένα στο εμπορικό λιμάνι. Το ένα ηδη του έχουν σπάσει τα τζάμια και έχει μετατραπεί σε ... σκυλοφωλιά, το δεύτερο ευτυχώς γλύτωσε προς το παρόν αφου πρόσφατα μετακινήθηκε σε 'ασφαλέστερο' καταφύγιο. Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν στη χρεωκοπημένη χώρα μας μιας και τα λεωφορεία αυτά είναι ηλικίας μολις 8 χρόνων.


RE: Αστικό ΚΤΕΛ Μυτιλήνης - AstikosVolou4780 - 02-11-2013

(06-06-2011, 09:18 PM)antonis Έγραψε: Το αστικό ΚΤΕΛ Μυτιλήνης έχει ανανεώσει τον στόλο του σε σχέση με τις φωτογραφίες που υπάρχουν στην gallery. Ειδικότερα τα 12μετρα Volvo B10M κατασκευής Σαρακάκη, πρώην ΟΑΣΘ, έχουν αποσυρθεί, ενώ και το NEOPLAN Ν8012 πρώην 8 βρίσκεται στο λιμάνι διαλυμένο. Προέλευση κυρίως από Βόλο, Κατερίνη και Λαμία και φυσικά ΟΑΣΘ. Μερικά από τα λεωφορεία είναι τα εξής:
1 VOLVO B10M ΜΥΗ-2811
2 DAF SB 220 ΒΟΜ-6385
DAF SB 220 ΜΙΜ-1768
9 NEOPLAN N 4014 ΜΥΕ-8312
10 ΜΒ Ο 405 (χωρίς πινακίδες)
11 ΜΒ Ο 405 ΜΥΗ-3055
14 NEOPLAN N 4011 ΜΥΕ-8462
16 ΜΒ Ο 405 ΜΥΒ-3519
ΜΒ Ο 405 ΚΝΗ-3882
NEOPLAN N 409 ΚΝΗ-2421
SETRA S 215 SL MYE-8627

2 DAF SB 220 ΒΟΜ-6385
Κάποια στοιχεία για αυτό το DAF. Ειναι με ισπανικό αμάξωμα της CASTROSUA
και είναι ένα απο τα 6 κόκκινα που ήρθαν απο την Ισπανία το θέρος του 2004 πρίν τους Ολυμπιακούς.
το συγκεκριμένο ήταν με αριθμό ανεμοθωρακίου 41 ιδιοκτησίας Επ. και Τριαν. Ντούγκα
Αντικαταστάθηκε απο ένα ΜΑΝ Α21 το 2011



RE: Αστικό ΚΤΕΛ Μυτιλήνης - MrVanHool - 28-02-2020

Φυσικά, ούτε δείγμα πια από λεωφορεία του ΟΑΣΘ στην Μυτιλήνη.
Η πλειονότητα των οχημάτων αποτελείται από Citaro και το μόνο ενδιαφέρον που είχα βρει ήταν το #138 Ο405Ν, πρώην ΑΚΤΕΛ Ηρακλείου.

Ο μεγαλομέτοχος του Αστικού ΚΤΕΛ Μυτιλήνης έχει διατηρήσει σε ιδιόκτητο χώρο ένα Volvo Saracakis πρώην ΟΑΣΘ βέβαια..


RE: Αστικό ΚΤΕΛ Μυτιλήνης - reshz - 03-05-2022

Is there an up-to-date fleet list?
Is there any information about whether the ex 142 Heraklion bus is working now and what license plate number?
Thanks