[Agelioforos.gr] «Κόβουν» στα δύο τη Μητροπόλεως - Εκτυπώσιμη Έκδοση +- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum) +-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90) +--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65) +---- Συζήτηση: Αρχείο Ειδήσεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57) +----- Συζήτηση: Θεσσαλονίκη (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=88) +----- Θέμα: [Agelioforos.gr] «Κόβουν» στα δύο τη Μητροπόλεως (/showthread.php?tid=2698) |
[Agelioforos.gr] «Κόβουν» στα δύο τη Μητροπόλεως - Cmaniac - 24-05-2011 Η κατ' ευφημισμόν λεωφορειολωρίδα της οδού Μητροπόλεως θα αρχίσει να λειτουργεί ξανά σε δυόμισι εβδομάδες από σήμερα, και συγκεκριμένα από τη Δευτέρα 6 Ιουνίου. Την ημέρα εκείνη, σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Αντιδημαρχίας Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων Θεσσαλονίκης, θα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες τοποθέτησης ειδικών κυλίνδρων, οι οποίοι θα διαχωρίζουν τη λεωφορειολωρίδα από τον υπόλοιπο δρόμο. Οι κύλινδροι, που όπως εξηγεί ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Ανδρέας Κουράκης θα είναι από εύκαμπτο υλικό, θα «κόψουν» στα δύο τη Μητροπόλεως. Στα δεξιά θα βρίσκεται η λεωφορειολωρίδα, ενώ στην αριστερή πλευρά θα διεξάγεται η κυκλοφορία των ΙΧ. Τέρμα αριστερά, θα εξακολουθήσουν να υφίστανται, όπου υπάρχουν, οι ελεγχόμενες θέσεις στάθμευσης ή οι πιάτσες των ταξί. «Ελπίζουμε ότι ο κόσμος θα αγκαλιάσει την προσπάθεια. Προχωράμε στο μέτρο αυτό, καθώς στόχος μας είναι να καταπολεμήσουμε την παράνομη στάθμευση και κυρίως τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα. Στην οδό Μητροπόλεως, όπως είναι γνωστό, τα διπλοπαρκαρισμένα, που αποτελούν καθεστώς, αναγκάζουν τα οχήματα που κυκλοφορούν να εισέλθουν στη λεωφορειολωρίδα, αφού δεν υπάρχει άλλη δίοδος. Οταν όμως τοποθετηθούν τα διαχωριστικά, με ταυτόχρονη αστυνόμευση, πιστεύω ότι θα πάψει το φαινόμενο των παράνομων σταθμεύσεων», σημειώνει ο κ. Κουράκης. Πιλοτική εφαρμογή Ο διαχωρισμός της Μητροπόλεως θα γίνει από την οδό Βενιζέλου μέχρι την οδό Παύλου Μελά, με κατακόρυφους ελαστικούς κυλίνδρους, ωστόσο θα γίνουν όλες οι αναγκαίες ρυθμίσεις ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα με τις κάθετες οδούς. Με βάση το σχεδιασμό της Αντιδημαρχίας, την Κυριακή, 29 Μαΐου, από τις 6 το πρωί μέχρι τις 10 το πρωί, θα μπουν οι κύλινδροι στη μισή Μητροπόλεως, ενώ στον υπόλοιπο δρόμο θα τοποθετηθούν μία εβδομάδα μετά, την Κυριακή 5 Ιουνίου, τις ίδιες ώρες. Εκτός από την τοποθέτηση των κυλίνδρων θα γίνουν διαγραμμίσεις και θα καθαριστούν τα δέντρα προκειμένου να μην κρύβουν τις σημάνσεις. Οσο για τα ταξί, αυτά, όπως σημειώνει ο αντιδήμαρχος, θα κυκλοφορούν με βάση όσα προβλέπει ο νόμος (εντός των λεωφορειολωρίδων όλες τις ώρες πλην 6.30 με 9.30 το πρωί και 2 με 5 μετά το μεσημέρι). Σύμφωνα με τον κ. Κουράκη, το μέτρο θα επεκταθεί σε όλους τους δρόμους όπου υπάρχουν λεωφορειολωρίδες, προκειμένου να προστατευθούν, αλλά και αλλού. Λεωφορεία - ταξί «Ζητήθηκε εγγράφως η σύμφωνη γνώμη μας, την οποία δώσαμε αμέσως, αφού πρόκειται για ένα αποτρεπτικό μέσο εισόδου των αυτοκινήτων στη λεωφορειολωρίδα, ώστε να βελτιωθούν οι χρόνοι κυκλοφορίας των αστικών», σημειώνει ο πρόεδρος του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ), Παναγιώτης Παπαϊωάννου. «Κάθε μέτρο που διευκολύνει την κυκλοφορία των λεωφορείων και βελτιώνει το επίπεδο εξυπηρέτησης που παρέχουμε στο επιβατικό κοινό, είναι καλοδεχούμενο. Πρόκειται για μία θετική πρωτοβουλία υπέρ των αστικών. Το θέμα είναι να δούμε στην πράξη αν θα καταφέρουν να διαφυλάξουν την κυκλοφορία», αναφέρει ο γενικός γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ, Κώστας Αγγελούδης. Επιφυλακτικοί εμφανίζονται οι ταξιτζήδες διά του προέδρου του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Κώστα Γιαννακάκη. Θεωρούν ότι για να μπορέσει να λειτουργήσει το μέτρο θα πρέπει να υλοποιηθούν τα αιτήματα του σωματείου σχετικά την κατασκευή νέων χώρων στάθμευσης των ταξί στην οδό Μητροπόλεως. [Agelioforos.gr] Θεσσαλονίκη: «Ανάσανε» η Μητροπόλεως - Konstantinos MercedesBenz - 18-06-2011 ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΝΤΟΝΙΑ ΚΑΝΙΤΣΑΚΗ «Ανάσα» στην κυκλοφορία ενός από τους κεντρικότερους δρόμους της Θεσσαλονίκης, την οδό Μητροπόλεως, έδωσαν οι κατακόρυφοι ελαστικοί κύλινδροι που τοποθετήθηκαν από την αντιδημαρχία Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων Θεσσαλονίκης, προκειμένου να διαχωρίζεται η λεωφορειολωρίδα από τον υπόλοιπο δρόμο. Με την εφαρμογή του μέτρου τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα «εξαφανίστηκαν» από το δρόμο, ενώ ο χρόνος διέλευσης των λεωφορείων από την οδό Μητροπόλεως έπεσε τουλάχιστον στο μισό. Το μέτρο εφαρμόζεται από το τέλος Μαΐου και, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο, Ανδρέα Κουράκη, πρόκειται να γίνουν βελτιώσεις. Ετσι: 1) θα αντικατασταθούν οι κύλινδροι (περίπου δέκα) που έχουν καταστραφεί, 2) θα γίνουν παρεμβάσεις για την απορροή των ομβρίων υδάτων, 3) θα επιμηκυνθούν οι υπάρχουσες θέσεις στάθμευσης των οχημάτων τροφοδοσίας των καταστημάτων που υπάρχουν επί της Μητροπόλεως, φτάνοντας στα εννέα από τα επτά μέτρα που είναι σήμερα, 4) θα οριοθετηθούν νέες θέσεις στάθμευσης των οχημάτων τροφοδοσίας στις κάθετες, προς τη Μητροπόλεως, οδούς, οι οποίες επίσης θα έχουν μήκος εννέα μέτρα, 5) θα επιμηκυνθεί κατά τέσσερις θέσεις η πιάτσα των ταξί στη συμβολή της Μητροπόλεως με την Αριστοτέλους, 6) η αποκομιδή των σκουπιδιών, έπειτα από συνεννόηση με την αρμόδια αντιδημαρχία, τους κατοίκους και τους καταστηματάρχες της περιοχής θα γίνεται ή πολύ αργά το βράδυ ή πολύ νωρίς το πρωί και, 7) τέλος, πιλοτικά θα τοποθετηθούν βυθιζόμενοι κάδοι σε κάποια σημεία της οδού Μητροπόλεως. «Σε συνδυασμό με την αστυνόμευση, θέλουμε να δώσουμε συνολική λύση στην περιοχή. Στόχος μας είναι το συγκεκριμένο μέτρο να περιφρουρείται τελικά από τους ίδιους τους περιοίκους. Εξάλλου, οι πρώτες μετρήσεις δείχνουν ότι το όφελος για τους μετακινούμενους με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ είναι τεράστιο, αφού αντί για δέκα λεπτά που απαιτούνταν για να διανύσει ένα λεωφορείο την οδό Μητροπόλεως, από τη Βενιζέλου μέχρι την Παύλου Μελά, σήμερα χρειάζεται μόλις τρία ή τέσσερα λεπτά», δηλώνει ο κ. Κουράκης. Η αστυνόμευση «Η παρουσία της Δημοτικής Αστυνομίας Θεσσαλονίκης είναι συνεχής, ωστόσο ο κόσμος έχει αρχίσει να συνηθίζει το μέτρο και τα διπλοπαρκαρίσματα έχουν μειωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό», σημειώνει η αντιδήμαρχος Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Προστασίας του Πολίτη Θεσσαλονίκης, Καλυψώ Γούλα. «Το μέτρο φαίνεται ότι αποδίδει, τουλάχιστον μέχρι στιγμής. Το ερώτημα είναι αν θα διατηρηθεί και αν το πείραμα της Μητροπόλεως θα επεκταθεί και σε άλλους δρόμους», αναφέρει ο γενικός γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ, Κώστας Αγγελούδης. Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι υπάρχει σαφέστατη βελτίωση στους χρόνους διέλευσης των αστικών. «Η ροή της κυκλοφορίας δε σταματά, τα λεωφορεία δε φρακάρουν, η συγκοινωνία εκτελείται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα, τα λεωφορεία ανταποκρίνονται στους προβλεπόμενους χρόνους. Πριν από την εφαρμογή του μέτρου, ένα λεωφορείο ήθελε σε ώρα αιχμής ακόμα και 20 λεπτά για να διασχίσει όλη τη Μητροπόλεως, ενώ τώρα θέλει το μέγιστο δέκα λεπτά», καταλήγει ο κ. Αγγελούδης. «Οι διπλοσταθμεύσεις έχουν σταματήσει. Αυτό που εξακολουθεί να υφίσταται είναι οι φορτοεκφορτώσεις στη λωρίδα κυκλοφορίας της Μητροπόλεως. Με το μέτρο δεν έχουμε πρόβλημα. Ωστόσο, πρέπει άμεσα να δημιουργηθεί πιάτσα ταξί στη συμβολή της Μητροπόλεως με την Αριστοτέλους. Σήμερα το μόνο που υπάρχει, είναι δύο εσοχές για επιβίβαση – αποβίβαση και όχι πιάτσα. Ομως δεν είναι δυνατό στην καρδιά της Θεσσαλονίκης να μην υπάρχει πιάτσα ταξί», υπογραμμίζει ο αντιπρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Δημήτρης Καρατάκης. |