[Τα Νέα] Στα λεωφορεία επιβιβάζονται από τις 4 Απριλίου οι νέοι ελεγκτές του ΟΑΣΑ - Εκτυπώσιμη Έκδοση +- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum) +-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90) +--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65) +---- Συζήτηση: Αρχείο Ειδήσεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57) +----- Συζήτηση: Αθήνα (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=87) +----- Θέμα: [Τα Νέα] Στα λεωφορεία επιβιβάζονται από τις 4 Απριλίου οι νέοι ελεγκτές του ΟΑΣΑ (/showthread.php?tid=2302) |
[Τα Νέα] Στα λεωφορεία επιβιβάζονται από τις 4 Απριλίου οι νέοι ελεγκτές του ΟΑΣΑ - Konstantinos MercedesBenz - 29-03-2011 Με στολή και laptop Σε εφαρμογή τίθεται από τις 4 Απριλίου η νέα πρωτοβουλία του υπουργείου Υποδομών για τον περιορισμό των «τζαμπατζήδων» στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Σύμφωνα με το Βήμα, πρόκειται για ένα ειδικό σώμα, που θα φέρει στολή και σήμα. Θα είναι εφοδιασμένο με laptop το οποίο θα είναι συνδεδεμένο με την Εφορία. «Στόχος τους είναι η πρόληψη και ο έλεγχος» εξήγησε ο γγ του υπουργείου Υποδομών και Χάρης Τσιόκας, ο οποίος αποκάλυψε ότι το υπουργείο έχει συνάψει συμφωνίες συνεργασίας των ελεγκτών αυτών με την Αστυνομία και τη Δημοτική Αστυνομία. Με δυο λόγια δεν θα μπορούν να συλλαμβάνουν τους παραβάτες, αλλά εάν χρειασθεί θα ζητούν τη βοήθεια της Αστυνομίας. Προς το παρόν θα βεβαιώνουν τις παραβάσεις και θα επιβάλλουν πρόστιμο (περίπου 20πλάσιο της τιμής του εισιτηρίου) για το οποίο θα ενημερώνεται απευθείας η Εφορία μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών. [Euro2Day] ΟΑΣΑ: Με laptop στη μάχη κατά των λαθρεπιβατών - Cmaniac - 04-04-2011 Αποτελεσματικό χτύπημα στη λαθρεπιβίβαση, που αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, φιλοδοξούν να δώσουν το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και ο ΟΑΣΑ με την ενεργοποίηση του ειδικού σώματος ελεγκτών που σήμερα κάνει «πρεμιέρα» στα μέσα μαζικής μεταφοράς της πρωτεύουσας. Το ειδικό σώμα, που θα είναι αναγνωρίσιμο από το σχετικό σήμα το οποίο θα φέρουν οι ελεγκτές, θα έχει ως αρμοδιότητα αποκλειστικά την επιβολή προστίμων στους παραβάτες. Δηλαδή δεν θα μπορούν, για παράδειγμα, να συλλάβουν κάποιον επιβάτη που δεν διαθέτει επικυρωμένο εισιτήριο, ωστόσο θα έχουν τη δυνατότητα, σε περίπτωση άρνησης του παραβάτη να πληρώσει το πρόστιμο, να ζητούν τη συνδρομή της Αστυνομίας. Το νέο ελεγκτικό σώμα θα έχει τη δυνατότητα με ηλεκτρονικό τρόπο, μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, να «ενημερώνει» και την εφορία για το πρόστιμο που επιβλήθηκε, εφόσον βέβαια ο επιβάτης δεν εξοφλήσει αμέσως την οφειλή του. Στόχος του νέου ελεγκτικού σώματος θα είναι η πρόληψη και ο έλεγχος και, σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Χάρη Τσιόκα, βοήθεια προς την κατεύθυνση αυτή θα προσφέρουν οι συμφωνίες που έχουν ήδη γίνει με την Αστυνομία αλλά και τη Δημοτική Αστυνομία. Η περιστολή της λαθραίας επιβίβασης αλλά και της χρήσης πλαστών εισιτηρίων στα ΜΜΜ είναι ζήτημα ζωτικής σημασίας για τις εταιρίες παροχής συγκοινωνιακού έργου της πρωτεύουσας, αφού υπολογίζεται ότι σε ετήσια βάση οι απώλειες προσεγγίζουν τα 60 εκατομμύρια ευρώ, καθώς οι υπολογισμοί αναφέρουν ότι περίπου το 14% των επιβατών που χρησιμοποιούν τις συγκοινωνίες δεν πληρώνει εισιτήριο. Το σοβαρότερο πρόβλημα εντοπίζεται κατά κύριο λόγο στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ, ενώ μικρότερο -αλλά σε καμία περίπτωση αμελητέο- είναι το πρόβλημα στα υπόλοιπα ΜΜΜ. Σήμερα η προκήρυξη για το ηλεκτρονικό εισιτήριο Οριστική λύση στο σοβαρό πρόβλημα που υπονομεύει ακόμα περισσότερο την ήδη προβληματική βιωσιμότητα των εταιριών συγκοινωνιακού έργου θα προσφέρει το ηλεκτρονικό εισιτήριο, με την πρόσκληση για τον σχετικό διαγωνισμό να δημοσιεύεται σήμερα. Το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα ανατεθεί σε ιδιώτη, μέσω Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), που θα αναλάβει και τη χρηματοδότηση, την κατασκευή και τη συντήρηση του έργου για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών κατά την περίοδο λειτουργίας του, ο οποίος θα αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, πέρα από τον αποτελεσματικό έλεγχο της λαθρεπιβίβασης, θα επιτρέψει να χρεώνονται οι χρήστες των αστικών συγκοινωνιών με δικαιότερο τρόπο και με βάση τις διαδρομές τις οποίες πραγματοποιούν. Επιπλέον ο ΟΑΣΑ, ως μητροπολιτικός φορέας, θα είναι σε θέση να κατανέμει τα έσοδα στους συγκοινωνιακούς φορείς με βάση τον πραγματικό αριθμό των μετακινήσεων που πραγματοποίησαν. Τηλεματική Να σημειώσουμε επίσης ότι σε δύο εβδομάδες λήγει και η προθεσμία υποβολής φακέλων για την εκδήλωση ενδιαφέροντος σχετικά με τον διαγωνισμό για το σύστημα τηλεματικής, που έχει ως αντικείμενο την εγκατάσταση δικτύου 1.000 «έξυπνων» στάσεων σε όλη την περιοχή αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ. Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση, τη μελέτη, την κατασκευή, τη συντήρηση και την τεχνική διαχείριση του έργου για 2 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών κατά την περίοδο λειτουργίας του. Το 40% του κόστους της αρχικής επένδυσης θα καταβληθεί ως επιχορήγηση μέσω κοινοτικών πόρων και το 60% ως ιδιωτική χρηματοδότηση μέσω ιδίων και δανειακών κεφαλαίων. Τα έργα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της τηλεματικής είναι τα πρώτα έργα ΣΔΙΤ στον τομέα της τεχνολογίας πληροφορικής και επικοινωνιών που συνδυάζουν κοινοτική και ιδιωτική χρηματοδότηση. Μετατάξεις Εν τω μεταξύ, σήμερα κατά πάσα πιθανότητα θα δημοσιευτούν και οι θέσεις υποδοχής για τους εργαζομένους των συγκοινωνιακών φορέων της Αθήνας που πρόκειται να μεταταχθούν σε άλλους φορείς του Δημοσίου, οι οποίοι κατέθεσαν το ενδιαφέρον τους όπως είχε ζητήσει πρόσφατα το υπουργείο Εσωτερικών. Ο κάθε υπάλληλος θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει έως πέντε θέσεις και ανάλογα με τη ζήτηση και τα κριτήρια που θα ισχύσουν θα τοποθετηθεί στον νέο φορέα. Οι εργαζόμενοι που θα μεταταχθούν θα αμείβονται με τις αποδοχές που ισχύουν για τους εργαζομένους στην υπηρεσία όπου θα τοποθετηθούν, ενώ οι μετατάξεις, κατ’ απαίτηση της τρόικας, θα θεωρούνται ως νέες προσλήψεις στον δημόσιο τομέα. |