Leoforeia.gr | Forum
[Agelioforos.gr] Στο Ευρωκοινοβούλιο η διακοπή τρένων στη Δ. Μακεδονία - Εκτυπώσιμη Έκδοση

+- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum)
+-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90)
+--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65)
+---- Συζήτηση: Αρχείο Ειδήσεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57)
+----- Συζήτηση: Λοιπή Ελλάδα (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89)
+------ Συζήτηση: Σιδηροδρομικές Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=124)
+------ Θέμα: [Agelioforos.gr] Στο Ευρωκοινοβούλιο η διακοπή τρένων στη Δ. Μακεδονία (/showthread.php?tid=2201)



[Agelioforos.gr] Στο Ευρωκοινοβούλιο η διακοπή τρένων στη Δ. Μακεδονία - Konstantinos MercedesBenz - 25-03-2011

Στο Ευρωκοινοβούλιο φέρνουν οι Οικολόγοι Πράσινοι το θέμα της διακοπής των δρομολογίων του ΟΣΕ της Δυτικής Μακεδονίας λίγα μόλις χρόνια μετά την επένδυση 96,3 εκατ. ευρώ για την αναβάθμισή τους!

Με αφορμή τη συνεχιζόμενη διακοπή των δρομολογίων του σιδηρόδρομου στη Δ. Μακεδονία, που έχει προκαλέσει την έντονη αντίδραση των κατοίκων, ο ευρωβουλευτής Μιχάλης Τρεμόπουλος κατέθεσε γραπτή ερώτηση προς το Ευρωκοινοβούλιο, ζητώντας εξηγήσεις για την τύχη των συγχρηματοδοτούμενων έργων μετά την αποπεράτωσή τους αλλά και τη στάση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής απέναντι στο μαζικό και αδιάκριτο κλείσιμο σιδηροδρομικών γραμμών στη χώρα μας.

Ο κ. Τρεμόπουλος ρωτά αν η κατάργηση των δρομολογίων λίγα μόλις χρόνια μετά την ολοκλήρωση έργων αναβάθμισης που συγχρηματοδοτήθηκαν από κοινοτικά κονδύλια είναι συμβατή με τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει η ελληνική κυβέρνηση. Θέτει, επίσης, ζήτημα συμβατότητας με την ευρωπαϊκή πολιτική μεταφορών της αιφνιδιαστικής κατάργησης του 50% του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας χωρίς προηγούμενη μελέτη βιωσιμότητας.

«Παρά τις υποσχέσεις της η κυβέρνηση έχει αφήσει δυο μήνες τη Δ. Μακεδονία, και ιδίως τη Φλώρινα, το Αμύνταιο και την Κοζάνη, χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση εντείνοντας τη βαθιά ύφεση και απομόνωση της περιοχής», δήλωσε ο Μιχάλης Τρεμόπουλος. «Η ερώτηση που καταθέσαμε στην Επιτροπή τη θέτει προ των ευθυνών της για τις επιλογές της κυβέρνησης που σε μεγάλο βαθμό οφείλονται και στις πιέσεις της Επιτροπής μέσω του μνημονίου. Η ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών είναι μια απάντηση στην οικονομική, περιβαλλοντική και κοινωνική κρίση, γιατί εξασφαλίζει βιώσιμη κινητικότητα προσιτή σε όλους αλλά και προοπτική σε μια περιοχή που πλήττεται ιδιαίτερα από την κρίση».