[Το Βήμα]Αττικό Μετρό: Μείωση 50% του λειτουργικού ελλείμματος το 2010 - Εκτυπώσιμη Έκδοση +- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum) +-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90) +--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65) +---- Συζήτηση: Αρχείο Ειδήσεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57) +----- Συζήτηση: Αθήνα (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=87) +----- Θέμα: [Το Βήμα]Αττικό Μετρό: Μείωση 50% του λειτουργικού ελλείμματος το 2010 (/showthread.php?tid=1713) |
[Το Βήμα]Αττικό Μετρό: Μείωση 50% του λειτουργικού ελλείμματος το 2010 - Cmaniac - 14-01-2011 Εντυπωσιακή μείωση του λειτουργικού ελλείμματος για το 2010 ανακοίνωσε σήμερα η Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας Α.Ε. (ΑΜΕΛ). Η ΑΜΕΛ εκτιμά ότι η μείωση θα «κλείσει» μεταξύ 47-50% σε σύγκριση με την περυσινή κατάσταση, διαμορφούμενη έτσι κάτω από τα 10 εκατ. ευρώ, όταν το 2009 είχε παρουσιάσει έλλειμμα περίπου 19 εκατ. ευρώ. «Η μείωση οφείλεται στην βελτίωση όλων των λογαριασμών της εκμετάλλευσης, βελτίωση που ήταν ιδιαιτέρως σημαντική κατά την διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του 2010» επισημαίνεται στην ανακοίνωση. Οπως αναφέρει η ΑΜΕΛ Α.Ε., το κόστος μισθοδοσίας και παρεπόμενων παροχών του προσωπικού, το οποίο το 2009 ανήλθε σε 72,4 εκατ. ευρώ αντιπροσωπεύοντας το 77% των εσόδων, αναμένεται να διαμορφωθεί το 2010 κάτω από τα 65 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 69% των εσόδων του 2010. Μάλιστα, όπως επισημαίνεται, το τελευταίο τρίμηνο του 2010 ο εν λόγω συντελεστής αυτός διαμορφώθηκε κάτω από το 64% επί των εσόδων του – γεγονός που συνδέεται με την απομάκρυνση των παρανόμως προσληφθέντων και τη συνεπαγόμενη απαλλαγή από μισθολογικό φόρτο. «Τα λειτουργικά έξοδα της ΑΜΕΛ, πλην δαπανών προσωπικού θα περιορισθούν περίπου κατά 4%, έναντι αυτών της προηγούμενης χρήσης, και εκτιμάται ότι θα φθάσουν τα 35,5 εκατ. ευρώ έναντι 37 το 2009» αναφέρει η εταιρία. Στα εν λόγω έξοδα εντάσσονται ανελαστικές δαπάνες που αντιπροσωπεύουν το 12% των συνολικών δαπανών της ΑΜΕΛ και οι οποίες φτάνουν τα 12 εκατ. ευρώ κατ’ έτος. Ακόμη, το ετήσιο κόστος συντήρησης και επισκευών του δικτύου και του τροχαίου υλικού θα ανέλθει στα 4,3 εκατ. ευρώ - έναντι 5 εκατ. ευρώ το 2009-, ενώ το ενοίκιο για την χρήση της γραμμής του ΟΣΕ (Δουκ. Πλακεντίας- Αεροδρόμιο) και του τερματικού σταθμού στο «Ελ. Βενιζέλος» κυμάνθηκε στα 2,4 εκατ. ευρώ. «Τα έσοδα από κάρτες και εισιτήρια αναμένεται ότι θα κλείσουν στα ίδια περσινά επίπεδα, δηλαδή περί τα 81.000.000, ευρώ ενώ αύξηση κατά περίπου 1.000.000 ευρώ καταγράφεται στα έσοδα από την εκμετάλλευση της περιουσίας της εταιρείας» αναφέρει η ΑΜΕΛ. Οπως επισημαίνεται, ο ρυθμός μείωσης του ελλείμματος αναμένεται να επιταχυνθεί το επόμενο διάστημα. Ακόμη, υπογραμμίζεται ότι εντός του 2011, όταν και θα ξεκινήσει η ενοποίηση των συγκοινωνιακών εταιριών, η ΑΜΕΛ θα ηγηθεί της ενοποίησης των Μέσων Σταθερής Τροχιάς - απορροφώντας τους ΗΣΑΠ και το Τραμ και δημιουργώντας την ΣΤΑΣΥ Α.Ε.-με αποτέλεσμα τα οικονομικά αποτελέσματα να βελτιωθούν ακόμη περισσότερο. RE: [Το Βήμα]Αττικό Μετρό: Μείωση 50% του λειτουργικού ελλείμματος το 2010 - Konstantinos MercedesBenz - 14-01-2011 Ελπιζω αυτα τα νεα να τα δουμε και για τους υπολοιπους συγκοινωνιακους φορεις. RE: [Το Βήμα]Αττικό Μετρό: Μείωση 50% του λειτουργικού ελλείμματος το 2010 - panos81 - 17-01-2011 (14-01-2011, 04:14 AM)Cmaniac Έγραψε: Μάλιστα, όπως επισημαίνεται, το τελευταίο τρίμηνο του 2010 ο εν λόγω συντελεστής αυτός διαμορφώθηκε κάτω από το 64% επί των εσόδων του – γεγονός που συνδέεται με την απομάκρυνση των παρανόμως προσληφθέντων και τη συνεπαγόμενη απαλλαγή από μισθολογικό φόρτο. Δίκοπο μαχαίρι για την Ελλάδα... τέτοιοι υπάρχουν σε όλες τις δημόσιες συγκοινωνιακές εταιρείες. Αλλά το θέμα είναι: τους πετάς έξω με τις κλωτσιές, ησυχάζεις μεν μισθολογικά αλλά τρως στην μάπα άλλες τόσες απεργίες, ή τους κρατάς και συνεχίζεις να πληρώνεις βολεμένα τεμπελόσκυλα/κομματόσκυλα και αφήνεις την πληγή ανοιχτή; |