[ΤΟ ΒΗΜΑ] Αυξήσεις 5%-7% στα εισιτήρια ετοιμάζουν τα ΚΤΕΛ το 2011 - Εκτυπώσιμη Έκδοση +- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum) +-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90) +--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65) +---- Συζήτηση: Αρχείο Ειδήσεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57) +----- Συζήτηση: Λοιπή Ελλάδα (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89) +------ Συζήτηση: Οδικές Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=123) +------ Θέμα: [ΤΟ ΒΗΜΑ] Αυξήσεις 5%-7% στα εισιτήρια ετοιμάζουν τα ΚΤΕΛ το 2011 (/showthread.php?tid=1617) |
[ΤΟ ΒΗΜΑ] Αυξήσεις 5%-7% στα εισιτήρια ετοιμάζουν τα ΚΤΕΛ το 2011 - Cmaniac - 23-11-2010 Η οικονομική κρίση έχει επιφέρει μείωση της επιβατικής κίνησης τουλάχιστον 10% στα ΚΤΕΛ όλης της χώρας και οι αυξήσεις των καύσιμων και των διοδίων έχουν δημιουργήσει ασφυκτική κατάσταση, όπως επισημαίνει μιλώντας στο «Βήμα» ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Υπεραστικών Λεωφορείων κ. Σοφ. Φάτσιος , προσθέτοντας ότι οι αυτοκινητιστές είναι υποχρεωμένοι να ζητήσουν αυξήσεις 5%-7% στα τιμολόγια με τον νέο χρόνο. - Μετά τις αυξήσεις στα καύσιμα, να περιμένουμε αυξήσεις και στα εισιτήρια; «Οσον αφορά τα καύσιμα, όπως γνωρίζετε, έχουν γίνει αυξήσεις (ειδικός φόρος καυσίμων), ενώ το κόμιστρο των ΚΤΕΛ είναι καθηλωμένο από το έτος 2008, παρ΄ ότι προβλέπεται με νόμο η προσαρμογή του κατ΄ έτος από τον υπουργό Μεταφορών. Εχουμε ζητήσει αύξηση με το νέο έτος 5%-7%, καθώς, όπως γνωρίζετε, τα κόμιστρα των ΚΤΕΛ είναι από τα φθηνότερα στη χώρα». - Ποια είναι η πορεία των ΚΤΕΛ εν μέσω της οικονομικής κρίσης; «Η οικονομική κρίση άγγιξε οπωσδήποτε και τα ΚΤΕΛ, με μείωση των μετακινήσεων που φθάνει το 10%-15%. Οφείλεται κυρίως στο ότι οι φοιτητές που σπουδάζουν σε άλλες πόλεις από τον τόπο καταγωγής τους δεν μετακινούνται πια τα Σαββατοκύριακα για να επιστρέψουν στα πατρικά τους σπίτια, λόγω της κρίσης». - Τι προβλήματα αντιμετωπίζετε; «Τα κυριότερα προβλήματά μας είναι τα εξής: Διενέργεια ζημιογόνων ενδονομαρχιακών υποχρεωτικών δρομολογίων χωρίς καμία αντισταθμιστική καταβολή. Υποχρέωση μεταφοράς κοινωνικών ομάδων (πολύτεκνοι, μαθητές, φοιτητές κ.λπ.) με μειωμένο εισιτήριο χωρίς αποζημίωση από την Πολιτεία. Υπερβολική αύξηση των διοδίων. Αύξηση λειτουργικών δαπανών (ελαστικά, συντήρηση, λιπαντικά κ.λπ.). Αύξηση συντελεστών ΦΠΑ. Μη καταβολή υποχρεωτικής χρηματοδότησης (30%) από το υπουργείο Μεταφορών 500 καινούργιων λεωφορείων, που κυκλοφόρησαν, με κίνδυνο κατάσχεσής τους από τις τράπεζες. Και να σημειωθεί ότι έχουμε από τους πιο σύγχρονους στόλους του κόσμου. Μεγάλες καθυστερήσεις αποπληρωμής οφειλών για συμβάσεις μεταφοράς μαθητών, προγράμματος ΣΥΝΚΟΙΝΩΝΙΑ- ΟΤΑ, και ατόμων με αναπηρία». - Τι θα γίνει με τους σταθμούς των ΚΤΕΛ στην Αθήνα που θυμίζουν τριτοκοσμικές χώρες; «Σταθμός αφιξαναχώρησης υπεραστικών λεωφορείων έχει προβλεφθεί να δημιουργηθεί στην περιοχή του Ελαιώνα του Δήμου Αιγάλεω. Για το θέμα αυτό έχει εκπονηθεί και σχετική μελέτη από το ΕΜΠ, κατόπιν ανάθεσής της από το υπουργείο Μεταφορών εδώ και μία πενταετία. Τόσο η Ομοσπονδία μας όσο και το κατ΄ εξοχήν αρμόδιο όργανο του σταθμού (ΚΣΑΥΛΕ ΣΥΝΠΕ) επανειλημμένα έχουν καταστήσει γνωστή την αναγκαιότητα δημιουργίας του ως άνω έργου και έχουν προβεί σε ανάλογες προτάσεις, πλην όμως ως σήμερα δεν έχει δρομολογηθεί καμία διαδικασία από τα αρμόδια υπουργεία. Την ίδια ώρα υπάρχει ενδιαφέρον από μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες που ενδιαφέρονται να φτιάξουν τους σταθμούς με αυτοχρηματοδότηση». |