[Καθημερινή] Μισθοί βάσει απόδοσης στον ΟΑΣΑ - Εκτυπώσιμη Έκδοση +- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum) +-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90) +--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65) +---- Συζήτηση: Αρχείο Ειδήσεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57) +----- Συζήτηση: Αθήνα (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=87) +----- Θέμα: [Καθημερινή] Μισθοί βάσει απόδοσης στον ΟΑΣΑ (/showthread.php?tid=1594) |
[Καθημερινή] Μισθοί βάσει απόδοσης στον ΟΑΣΑ - Cmaniac - 06-11-2010 Η διοίκηση θα βαρύνεται με μειώσεις αν δεν πετύχει οικονομικούς και συγκοινωνιακούς στόχους Της Αλεξανδρας Kασσιμη Σύνδεση της απόδοσης των διοικητών των συγκοινωνιακών φορέων με τις αποδοχές τους προβλέπει το σχέδιο αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΑ, το οποίο επεξεργάζεται αυτή την εποχή το υπουργείο Υποδομών. Σύμφωνα με δηλώσεις του γενικού γραμματέα Μεταφορών του υπουργείου Υποδομών, Χάρη Τσιόκα, θα διαμορφωθεί ένα σύστημα bonus malus (αντίστοιχο αυτού που ισχύει για τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων), το οποίο θα προβλέπει ότι η διοίκηση θα βαρύνεται με μειώσεις μισθού σε περίπτωση που δεν έχει πετύχει τους οικονομικούς και συγκοινωνιακούς στόχους που έχουν τεθεί από το επιχειρησιακό σχέδιο και τον μητροπολιτικό φορέα. Ο νέος αυτός φορέας θα εποπτεύει τις επιμέρους συγκοινωνιακές εταιρείες του ΟΑΣΑ οι οποίες σήμερα είναι πέντε, αλλά πρόκειται άμεσα να συγχωνευθούν μεταξύ τους και να αποτελέσουν δύο. Στο σχέδιο αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΑ προβλέπεται η συγχώνευση των εταιρειών των μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, τρόλεϊ, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος) και των επίγειων μέσων (λεωφορεία και τρόλεϊ), ώστε να περιοριστούν οι δαπάνες σε επίπεδο διοίκησης. Συγκεκριμένα, πρόκειται να δημιουργηθεί ένα νέο οργανόγραμμα το οποίο θα περιλαμβάνει θέσεις που θα καλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες των εταιρειών, όπως επισήμανε ο κ. Τσιόκας, ενώ τον πρώτο λόγο σε όλες τις ενέργειες των εταιρειών θα έχει ο μητροπολιτικός φορέας. Το νέο οργανόγραμμα, σε συνδυασμό με την καθιέρωση του εποπτεύοντος μητροπολιτικού φορέα, θα επιτρέπει τη μετακίνηση εργαζομένων μεταξύ των εταιρειών, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες του κάθε συγκοινωνιακού φορέα. Την ίδια στιγμή θα τίθενται στόχοι (οικονομικοί και συγκοινωνιακοί) στις διοικήσεις, οι οποίοι εάν δεν επιτυγχάνονται, θα οδηγούν σε περιορισμό των κρατικών επιδοτήσεων που θα λαμβάνει ο φορέας. Κύριο μέλημα του μητροπολιτικού φορέα θα είναι η περιστολή των μισθολογικών δαπανών για ρεπό και υπερωρίες, ώστε οι δευτερεύουσες απολαβές να μην ξεπερνούν το 8% των τακτικών αποδοχών των εργαζομένων. Στη μείωση της μισθολογικής δαπάνης αναμένεται να συμβάλει και η υποχρεωτική συνταξιοδότηση όσων έχουν θεμελιώσει σχετικό δικαίωμα. Παράλληλα, για κάθε νέα πρόσληψη θα ισχύσει νέο εργασιακό καθεστώς, το οποίο θα καθοριστεί είτε με νομοθετική ρύθμιση ή με νέες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, ώστε μελλοντικά να εξαλειφθούν οι μισθολογικές διαφορές μεταξύ των εργαζομένων. Το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΑΣΑ αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως τα τέλη του έτους, ώστε να εφαρμοστεί άμεσα. |