Πτωτική τάση των μετακινήσεων με τα ΜΜΜ. - Εκτυπώσιμη Έκδοση +- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum) +-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90) +--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65) +--- Θέμα: Πτωτική τάση των μετακινήσεων με τα ΜΜΜ. (/showthread.php?tid=1517) |
Πτωτική τάση των μετακινήσεων με τα ΜΜΜ. - TMantzas - 20-09-2010 Πτωτική τάση των μετακινήσεων με τα ΜΜΜ Παρά τη σημαντική αύξηση στην τιμή των καυσίμων Μικρή μείωση της τάξης του 0,5% παρουσιάζει η επιβατική κίνηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς του λεκανοπεδίου το πρώτο οκτάμηνο του 2010, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι, παρά τη σημαντική αύξηση στην τιμή των καυσίμων. Στελέχη του ΟΑΣΑ αποδίδουν την πτωτική τάση στη γενικότερη μείωση των μετακινήσεων στο λεκανοπέδιο στην οικονομική κρίση, στα έργα που γίνονται για την ανακαίνιση των γραμμών του ΟΣΑ, στια απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων, αλλά και στη λαθρεπιβίβαση, που σε ορισμένες περιοχές του κέντρου παρουσιάζει ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά. Τέλος, πληροφορίες αναφέρουν ότι τα έξοδα και οι δαπάνες των αστικών συγκοινωνιών έχουν μειωθεί κατά 10%-12%, ενώ τα έσοδα έχουν μειωθεί έως και 10%. Πηγη: http://www.skai.gr/news/greece/article/152094/ptotiki-tasi-ton-metakiniseon-me-ta-mmm-/ RE: Πτωτική τάση των μετακινήσεων με τα ΜΜΜ. - panos81 - 20-09-2010 Έχω παρατηρήσει ότι τελευταία, παρά την μικρή βελτίωση που είχε παρατηρηθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2010, η Λεωφ. Κηφισίας από την οποία επιστρέφω από την δουλειά μου έχει πάλι τεράστια κυκλοφοριακά προβλήματα με τις όποιες επιπτώσεις στην ταχύτητα και τους χρόνους διαδρομής των λεωφορείων. Όσον αφορά το μετρό, πάλι βλέπω λιγότερους να το χρησιμοποιούν. Ο Έλληνας τελικά δεν αφήνει το αυτοκίνητο, όσο κι αν ανέβει η τιμή της βενζίνης. Θα προτιμήσει να στερηθεί κάτι άλλο, ή και να πάρει και καταναλωτικά δάνεια ακόμα, για να συνεχίσει να πηγαινοέρχεται στην δουλειά με αυτοκίνητο. RE: Πτωτική τάση των μετακινήσεων με τα ΜΜΜ. - TMantzas - 20-09-2010 Και ο Κηφισος μια απο τα ιδια επειδη πηγαινω στην Καλλιθεα λογω σχολης. Τον ηλεκτρικο μια φορα τον πηρα στον Αγιασμο. Αν ειναι να κανω μια ωρα για να φτασω στον προορισμο μου χιλιες φορες αμαξι. Προχθες ο ΣΚΑΙ ειχε εναν "αγωνα" και ειχε βαλει δυο δημοσιογραφους να ξεκινησουν απο Φαληρο για Κηφισια. Ο ενας με το αμαξι και η αλλη με το τρενο. Γνωστος ο νικητης..... αν δεν τελειωσουν τα εργα δεν θα παει ο κοσμος. 1 ωρα και 20 λεπτα αν θυμαμαι εκανε η ρεπορτερ με το τρενο και ο αλλος με το αμαξι μολις 35 λεπτα. RE: Πτωτική τάση των μετακινήσεων με τα ΜΜΜ. - Cmaniac - 20-09-2010 Για να δουμε. Περιμενω να τελειωσουν τα εργα και μετα θα μιλησω για τον ΗΣΑΠ. Αν ξεκινησουν και παλι δρομολογια το ιδιο δυναμικα με το πριν κλεισει το συμπαν (3λεπτα), τοτε θα ισορροπηθουν τα πραγματα και δεν θα υπαρχει προβλημα. Το 10λεπτο που υποσχεθηκαν οτι θα κερδιζει ειναι λιγο, ομως η πληρης λειτουργια του ειναι αρκετη για να εξυπηρετησει πολυ κοσμο. RE: Πτωτική τάση των μετακινήσεων με τα ΜΜΜ. - ELBO O405GN - 21-09-2010 Θα μας τρελάνουν! Σε πολλές γραμμές λεωφορείων-τρόλλεϋ αλλά και στα τρένα, γίνεται χαμός. Που την είδαν την πτώση κίνησης; RE: Πτωτική τάση των μετακινήσεων με τα ΜΜΜ. - christos126 - 22-09-2010 Γίνονται όμως ολοένα και αραιότερα τα δρομολόγια παντού: λεωφορεία, τρόλλεϋ και πιθανώς το μετρό είτε στη ζούλα είτε επίσημα αραιώνουν δρομολόγια σε γραμμές, είτε κάθε μέρα είτε Σ/Κ/αργίες και...γύρω από τις αργίες! Άρα ο ίδιος ή σχεδόν ο ίδιος - σε αριθμό - κόσμος στοιβάζεται σε λιγότερα ΜΜΜ. Έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ, αλλά και το ζω στις γραμμές σπου χρησιμοποιώ συχνά. |