[Aggelioforos.gr] Θεσσαλονίκη: Νέες λεωφορειολωρίδες - Εκτυπώσιμη Έκδοση +- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum) +-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90) +--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65) +---- Συζήτηση: Αρχείο Ειδήσεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57) +----- Συζήτηση: Θεσσαλονίκη (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=88) +----- Θέμα: [Aggelioforos.gr] Θεσσαλονίκη: Νέες λεωφορειολωρίδες (/showthread.php?tid=1499) |
[Aggelioforos.gr] Θεσσαλονίκη: Νέες λεωφορειολωρίδες - Cmaniac - 13-09-2010 ΤΗΣ ΝΤΟΝΙΑΣ ΚΑΝΙΤΣΑΚΗ Τρεις νέες λεωφορειολωρίδες θα δημιουργηθούν μέχρι το τέλος του έτους στη Θεσσαλονίκη. Ο κεντρικός δήμος έδωσε το πολυπόθητο «πράσινο φως» στον ΟΑΣΘ και στο Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ) για την επέκταση του μέτρου, το οποίο θα συμβάλει στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Την επέκταση των λεωφορειολωρίδων προανήγγειλε εξάλλου και ο αρμόδιος υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Σπύρος Βούγιας, ο οποίος την Παρασκευή επισκέφτηκε το ΣΑΣΘ και τον ΟΑΣΘ. Ετσι, υπάρχουν βάσιμες ελπίδες ότι το μέτρο θα επεκταθεί γρήγορα, καθώς αυτά που απαιτούνται, εκτός από τις μελέτες εφαρμογής, είναι υπουργικές αποφάσεις τις οποίες ο κ. Βούγιας και λόγω εντοπιότητας, αλλά κυρίως επειδή είναι συγκοινωνιολόγος που τάσσεται ανεπιφύλακτα υπέρ του μέτρου, θα προωθήσει γρήγορα τη σχετική διαδικασία. Εξάλλου, ούτε πρόβλημα χρηματοδότησης υπάρχει, καθώς ο ΟΑΣΘ, παρά το ότι δεν αποτελεί δική του αρμοδιότητα, έχει αποφασίσει εδώ και καιρό να χρηματοδοτήσει τη δημιουργία των λεωφορειολωρίδων. Ετσι, ο Οργανισμός θα διαθέσει κονδύλι της τάξης των 400.000 - 450.000 ευρώ για την επέκταση του μέτρου, ενώ επιπλέον κονδύλι θα διαθέσει, προκειμένου να τοποθετηθούν κάμερες. Οι δρόμοι «Ναι» είπαν, με σχετικό έγγραφό τους, οι αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου Θεσσαλονίκης στον ΟΑΣΘ, για την επέκταση του μέτρου των λεωφορειολωρίδων σε τρεις δρόμους: 1) στη Γεωργίου Παπανδρέου (πρώην Ανθέων) από τη συμβολή της με τη Μεγάλου Αλεξάνδρου μέχρι τη συμβολή της με τη Θεμιστοκλή Σοφούλη, 2) στην Αλεξάνδρου Παπαναστασίου, από τη συμβολή της με την Κωνσταντίνου Καραμανλή μέχρι τη συμβολή της με τη λεωφόρο Στρατού και 3) στη λεωφόρο Στρατού, από τη συμβολή της με την Αλεξάνδρου Παπαναστασίου μέχρι τη συμβολή της με την Καυταντζόγλου. Ο ΟΑΣΘ είχε ζητήσει να γίνει λεωφορειολωρίδα σε όλο το μήκος της λεωφόρου Στρατού, μέχρι τη ΧΑΝΘ, το αίτημά του όμως «σκόνταψε» στην ύπαρξη του ποδηλατόδρομου που ήδη υπάρχει στο σημείο. Εξάλλου, «κόκκινο» έδειξαν οι υπηρεσίες του δήμου Θεσσαλονίκης, σε αυτήν τη φάση, στο αίτημα του Οργανισμού για τη δημιουργία λεωφορειολωρίδας στην οδό Αγγελάκη. Καλαμαριά Θέμα ημερών είναι, εξάλλου, η λειτουργία της λεωφορειολωρίδας στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως, στην Καλαμαριά, από τη συμβολή της με την οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου, μέχρι τη συμβολή της με την οδό Αιγαίου. Παρά τα όποια προβλήματα στην κατασκευή της (έλλειψη εσοχών για τα ταξί), που όμως θα επιδιορθωθούν, θα μπει τέλος στην απίστευτη ταλαιπωρία που υφίστανται καθημερινά χιλιάδες κάτοικοι της ανατολικής Θεσσαλονίκης οι οποίοι προσπαθούν να μεταβούν στο κέντρο της πόλης με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Η εικόνα στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως είναι κοινή με αυτήν τόσο στη Γεωργίου Παπανδρέου, όσο και στη λεωφόρο Στρατού, αλλά και στην Παπαναστασίου: διπλοπαρκαρισμένα, κάποιες φορές ακόμα και τριπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα, κάνουν... μαύρη τη ζωή των επιβατών, αλλά και των οδηγών των λεωφορείων, που καθυστερούν σημαντικά στο δρομολόγιό τους. Ικανοποίηση Ικανοποίηση αλλά και αισιοδοξία εκφράζει ο πρόεδρος του ΣΑΣΘ, Παναγιώτης Παπαϊωάννου, ο οποίος θεωρεί ότι οι διαδικασίες για την επέκταση του μέτρου θα προχωρήσουν πολύ γρήγορα. Ωστόσο υπογραμμίζει ότι αίτημα του Συμβουλίου είναι η επέκταση των λεωφορειολωρίδων και στην οδό Αγγελάκη, αλλά και σε άλλες οδούς. Ικανοποίηση εκφράζεται και από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ, αλλά και από τους εργαζομένους. «Η δημιουργία λεωφορειολωρίδων στη Θεσσαλονίκη κατά το παρελθόν συνέβαλε στο να αυξηθεί η ταχύτητα των αστικών και να αναβαθμιστεί η ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουμε στους επιβάτες μας. Η επέκταση του μέτρου θα συμβάλει στο να γίνει ακόμη πιο αξιόπιστο το πρόγραμμα των δρομολογίων μας», αναφέρει ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης, ενώ ο γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ, Κώστας Αγγελούδης, μιλά για ανακούφιση των μέσων μαζικής μεταφοράς, για καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και για αναβάθμιση των υπηρεσιών απέναντι στους επιβάτες. RE: [Aggelioforos.gr] Θεσσαλονίκη: Νέες λεωφορειολωρίδες - Enema - 16-09-2010 Οντως οι λωριδες στην Εθνικης αντιστασης ειναι ετοιμες και η ασφαλτοστρωση ειναι αψογη! |