17-11-2021, 03:44 PM
Τα Citaro LE #10 και #37 του ΚΤΕΛ Κορινθίας που τα βλέπω συχνά πυκνά στο 723 και λιγότερο στο 749 είναι σε σχετικά καλή κατάσταση πάντως, αν υπολογίσει κανείς τι εστί 723.
(17-11-2021, 02:11 PM)Man Lion\s city Έγραψε: [ -> ]Από ότι έχω παρατηρήσει η καθαριότητα διαφέρει ανάλογα το ΚΤΕΛ οπότε δεν αφορά όλα τα οχήματα. Έχω χρησιμοποιήσει παρά πολλές φορές τα ΚΤΕΛ και παρατηρώ ότι όντως τα οχήματα του ΚΤΕΛ Αττικής και ειδικά τα MAN είναι τραγικά από άποψη καθαριότητας. Αντίθετα όμως του Θήβας και της Κορίνθου είναι πεντακάθαρα σχεδόν πάντα. Του Ευβοίας πολύ συχνά είναι βρώμικα αλλά παίζουν ρόλο και οι γραμμές που είναι δύσκολες (Τοπικά Μεσονυχίου, Καράβου). Αυτό φαίνεται και από το Κορινθίας που τα Τοπικά Ζηρινείου είναι άψογα, ενώ τα Citaro LE που είναι στο 740 πολύ πιο βρώμικα.
(18-11-2021, 10:02 AM)MitsosDaBest Έγραψε: [ -> ]Υ.Γ. Όσο για το ότι φεύγουν 5-6 λεπτά νωρίτερα όπως λέτε, πιο πιθανό μου φαίνεται να άλλαξε η δρομολόγηση για τη συγκεκριμένη μέρα. Όπως έχουμε διαβάσει κατά καιρούς, για τις γραμμές του ΚΤΕΛ δεν υπάρχει κανείς να ενημερώσει τα δρομολόγια στην εφαρμογή.Και να αλλαξε η δρομολόγηση,όπως λες δεν ενημερώνει κανεις τα δρομολόγια στην εφαρμογη όποτε είτε αυτο έγινε είτε αλλο σημασία εχει ότι το λεωφορείο το χάνει κοσμος χωρίς ενημερωση έπειτα.
(16-11-2021, 07:30 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Στα περισσότερα από αυτά που αναφέρεσαι είναι παθογένειες που θα συναντήσεις και αλλού.Θα προσπαθήσω να απαντήσω με καλοπροαίρετο τρόπο.
Ας το πάμε όμως στα σημαντικά.. Η Τηλεματική έχουμε γράψει επανειλημμένα πως έχει εγκατασταθεί πλήρως από τις αρχές, συνεπώς όλα τα οχήματα ελέγχονται από το Σταθμαρχειο και από τον ΟΑΣΑ.
Το λογισμικό που επέλεξαν άλλοι (και όχι τα ΚΤΕΛ) προς εγκατάσταση, δεν έχει συγχωνευθεί με το αντίστοιχο που υπάρχει για τις γραμμές της ΟΣΥ, ώστε να υπάρχει και η οπτική αποτυπωση στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ (κίνηση που επιφέρει ένα κόστος που δεν είναι των ΚΤΕΛ φυσικά)
Σε κανένα όχημα τα κουμπιά δεν πατιούνται μόνα τους, παρά κάτι καλόπαιδα το έχουν βρει παιχνίδι. Μετά τις πέτρες, την καθημερινή χρήση των βαλβίδων ασφαλείας, τα γκράφιτι, τις ακαθαρσίες (δεν θα γίνω περισσότερο αναλυτικός εδώ), τώρα άρχισαν να ξηλωνουν τους αριθμούς κυκλοφορίας οχημάτων (από το 57 την Κυριακή και το 49 χτες). Συνεπώς, καλό θα ήταν να πάψουν να παίζουν εις βάρος των υπόλοιπων επιβατών, γιατί οι οδηγοί - αν όντως πρόκειται για βλάβη του οχήματος - μπορεί να λάβουν εντολή να αποβιβασουν τον κόσμο και να οδηγήσουν το όχημα στο Αμαξοστάσιο για αντικατάσταση.
Τα 1,2,3,6,7,8,10,12 συμβαίνουν και σε πολλά λεωφορεία της ΟΣΥ ομοίως (είτε τα επικυρωτικα που είναι ακριβώς τα ίδια, είτε το "Δεν κάθομαι εδώ" που έχει ξηλωθει εδω και μήνες, είτε η γερμανική αίτηση στάσης στα leasing κτλ κτλ)
Τέλος, η λίστα με τις ονομασίες των γραμμών που είχε δωθει στον Παπαδάκη, ήταν βάση της σύμβασης που υπεγράφη, που ένα λάθος κάποιου από τον ΟΑΣΑ που την ειχε συντάξει, ηταν πως έχει συνενώσει το 535 με το 535Α (που έχουν μεγαλη χιλιομετρική διαφορά επίσης), συνεπώς η ονομασία της γραμμής φαινόταν ιδια (αλλά τα οχήματα γράφουν 535Α). Έχει δρομολογηθεί να λυθεί, καθώς ο ένας και μοναδικός ταμπελας δεν μπορεί να αφήσει τα οχήματα της ΟΣΥ και του ΟΑΣΘ χωρίς προμετωπίδες για να φτιάξει αυτές τις λεπτομέρειες δυστυχώς. Όταν τελειώσει με τις παραδόσεις θα διορθωθούν.
Εν τέλει λοιπόν, ειδικά εσύ ως χρήστης του 536 όπως γράφεις, τι συχνότητες είχε ο Διόνυσος πριν τα ΚΤΕΛ; Το ότι ο οδηγός μιλάει στο τηλέφωνο ή έχει δυνατά μουσική δεν παίζει κανέναν σημαντικό ρόλο, όταν βγαίνεις πλεον και κάθε 15'-20' περνάει το 536 για να πας στην δουλειά σου. Είσαι μικρός και δεν θυμάσαι καλά μάλλον, να έχει κάθε 50 λεπτά δρομολόγιο και αν και να περιμένεις στο πουθενά. Αν υπάρχει κάτι που όλοι οι επιβάτες από τα Τ.ΖΗΡ αναγνωρίζουν είναι ότι "είδαν λεωφορεία επιτέλους!" Και προσεχώς, θα υλοποιηθεί η πρόταση του ΚΤΕΛ Κορινθίας για μείωση των χρονοαποστασεων και αύξηση των δρομολογίων ακόμα και τα ΣΚ τις ώρες που παρατηρείται αυξημένη επιβατική κίνηση.
(17-11-2021, 02:11 PM)Man Lion\s city Έγραψε: [ -> ]Από ότι έχω παρατηρήσει η καθαριότητα διαφέρει ανάλογα το ΚΤΕΛ οπότε δεν αφορά όλα τα οχήματα. Έχω χρησιμοποιήσει παρά πολλές φορές τα ΚΤΕΛ και παρατηρώ ότι όντως τα οχήματα του ΚΤΕΛ Αττικής και ειδικά τα MAN είναι τραγικά από άποψη καθαριότητας. Αντίθετα όμως του Θήβας και της Κορίνθου είναι πεντακάθαρα σχεδόν πάντα. Του Ευβοίας πολύ συχνά είναι βρώμικα αλλά παίζουν ρόλο και οι γραμμές που είναι δύσκολες (Τοπικά Μεσονυχίου, Καράβου). Αυτό φαίνεται και από το Κορινθίας που τα Τοπικά Ζηρινείου είναι άψογα, ενώ τα Citaro LE που είναι στο 740 πολύ πιο βρώμικα.Από άποψη εσωτερικής καθαριότητας δεν είναι πάντα καθαρά τα Τ.ΖΗΡ. Σε γενικές γραμμές καθαρίζουν το όχημα συχνά (τουλάχιστον το πάτωμα) οι οδηγοί αφού υπάρχει και μια σφουγγαρίστρα σε καθε όχημα· αλλά οι υπόλοιπες επιφάνειες είναι μέτριες έως άθλιες (ακούμπησα την πορτα με το μάγουλο σε γεμάτο δρομολογιο και όταν πήγα σπίτι είχα στάμπα την σκόνη ). Και να μην μιλήσω για το εξωτερικό που έμεινε καθαρό μόνο όσο καιρό ήταν «καινούργια» και τώρα έχει τα χάλια του.