Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
(02-07-2021, 11:18 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Άμα δεν δίνεις στοιχεία κίνησης στο 235 θα ξαναμειώσουν τα δρομολόγια  ROFL

Mη βάζεις ιδέες   Big Grin Big Grin
Παρατηρούνται πολλές περικοπές δρομολογίων , π.χ: 164 , με (1,5) όχημα 45 -60 λεπτα  στον "Ημερήσιο προγραμματισμό" , το "206" με  πολύ μικρή περικοπή σχεδόν comple - ενώ το 237 είναι comple - Θα πρέπει ίσως να χρειάζεται να εφαρμοστεί άμεσα το θερινό πρόγραμμα προκειμένου να υπάρξει καλύτερη κατανομή και τα Σ/Κ.
(03-07-2021, 10:17 AM)panage_1970 Έγραψε: [ -> ]Παρατηρούνται πολλές περικοπές δρομολογίων , π.χ: 164 , με (1,5) όχημα 45 -60 λεπτα  στον "Ημερήσιο προγραμματισμό" , το "206" με  πολύ μικρή περικοπή σχεδόν comple - ενώ το 237 είναι comple - Θα πρέπει ίσως να χρειάζεται να εφαρμοστεί  άμεσα το θερινό πρόγραμμα προκειμένου να υπάρξει καλύτερη κατανομή και τα Σ/Κ.
Ξεκινάει μεθαύριο, την Τρίτη
Στο 171 και το 122Θ τα ΚΤΕΛ έχουν βάλει πολλά 12μετρα. Ακόμα και με το Θερινό, δεν φαίνεται να έχουν πολλές νταλίκες. Αν και βέβαια πολλά από αυτά κυκλοφορούν ακόμα με μπακαλόχαρτα στο τζάμι, που λένε τον αριθμό της γραμμής.
Παρατήρησα ότι στο 205 έχει γινει μεγαλη μείωση των δρομολογίων με συχνότητες 35’-40’ από 20’-25’ πριν και είναι μια γραμμή που σε κάθε δρομολόγιο τα λεωφορεία είναι γεμάτα. Η εφαρμογη αναγράφει χειμερινό καθημερινή αλλά πιστευω ότι αυτα τα δρομολόγια είναι του θερινού (αν εφαρμόστηκε τελικα χθες) απλα έχει ξεχαστεί να αλλαχτεί το όνομα, γιατί αποκλείεται με το χειμερινό να έχει τετοια δρομολόγια.
(07-07-2021, 11:19 PM)oasagr123 Έγραψε: [ -> ]Παρατήρησα ότι στο 205 έχει γινει μεγαλη μείωση των δρομολογίων με συχνότητες 35’-40’ από 20’-25’ πριν και είναι μια γραμμή που σε κάθε δρομολόγιο τα λεωφορεία είναι γεμάτα. Η εφαρμογη αναγράφει χειμερινό καθημερινή αλλά πιστευω ότι αυτα τα δρομολόγια είναι του θερινού (αν εφαρμόστηκε τελικα χθες) απλα έχει ξεχαστεί να αλλαχτεί το όνομα, γιατί αποκλείεται με το χειμερινό να έχει τετοια δρομολόγια.
ΟΑΣΑ: #lazy
(06-07-2021, 06:44 PM)MitsosDaBest Έγραψε: [ -> ]Στο 171 και το 122Θ τα ΚΤΕΛ έχουν βάλει πολλά 12μετρα. Ακόμα και με το Θερινό, δεν φαίνεται να έχουν πολλές νταλίκες. Αν και βέβαια πολλά από αυτά κυκλοφορούν ακόμα με μπακαλόχαρτα στο τζάμι, που λένε τον αριθμό της γραμμής.

Το 171 με τα 9 λεπτα δρομολόγια που αποκτά δεν χρειάζεται απαραίτητα νταλίκες, αλλά δεν υπάρχει τόση ανάγκη ούτε και στο 122Θ. Τα 12μετρα μπήκαν για να μπορούν να βγουν περισσότερα δρομολόγια, ώστε να υπάρχει καλύτερη συχνότητα, ειδικά για το 122.

Η μεγάλη βλακεία είναι πως το 122Θ κάνει κυκλική διαδρομή ενώ θα μπορούσε πανευκολα να έχει στάνταρ δρομολόγια από Αργυρούπολη, ώστε να συγχρονιστεί με το 122. Γιατί είναι τραγικό να περνάνε 5 λεπτά πριν από το 122 δύο 122Θ με αποτέλεσμα να βλέπεις μετά τα 3 οχήματα να πηγαίνουν το ένα πίσω από το άλλο στα Λιμανάκια και να κάνουν "κόντρες", με μόλις ένα από τα 3 λεωφορεία να γεμίζει. Και μετά πάλι λεωφορείο σε 15 λεπτά
(12-07-2021, 11:58 PM)Larioupol Έγραψε: [ -> ]Το 171 με τα 9 λεπτα δρομολόγια που αποκτά δεν χρειάζεται απαραίτητα νταλίκες, αλλά δεν υπάρχει τόση ανάγκη ούτε και στο 122Θ. Τα 12μετρα μπήκαν για να μπορούν να βγουν περισσότερα δρομολόγια, ώστε να υπάρχει καλύτερη συχνότητα, ειδικά για το 122.

Η μεγάλη βλακεία είναι πως το 122Θ κάνει κυκλική διαδρομή ενώ θα μπορούσε πανευκολα να έχει στάνταρ δρομολόγια από Αργυρούπολη, ώστε να συγχρονιστεί με το 122. Γιατί είναι τραγικό να περνάνε 5 λεπτά πριν από το 122 δύο 122Θ με αποτέλεσμα να βλέπεις μετά τα 3 οχήματα να πηγαίνουν το ένα πίσω από το άλλο στα Λιμανάκια και να κάνουν "κόντρες", με μόλις ένα από τα 3 λεωφορεία να γεμίζει. Και μετά πάλι λεωφορείο σε 15 λεπτά
Συμφωνώ ότι το 171 δεν χρειαζεται νταλίκες στα 9 λεπτα δρομολόγια το πρωι-μεσημερι, όμως το βραδυ πολλές φορές που εχει 20’ συχνότητα ακόμα μπαίνουν 12 μέτρα και γεμίζουν. Το 122Θ με καλό συγχρονισμό με το 122 μπορεί μια χαρά να είναι όλη μερα με 12μετρα.
Με την εφαρμογη του θερινού προγράμματος, η σύνδεση της Τερψιθέας με το κέντρο της Γλυφάδας και το μετρό του Ελληνικού έχει χειροτερέψει αισθητά.

124 με 35’ στην καλύτερη, γρήγορη συνδεση με το μετρό αλλά κύκλος για να φτάσεις Γλυφάδα

205 επίσης 35’ στην καλύτερη ενώ είναι η βασική γραμμή της Τερψιθέας που προσφέρει γρήγορη συνδεση με το μετρό και την Πλ.Γλυφάδας

128 με 45’ ,χωρίς συνδεση με μετρό και κύκλος για Γλυφάδα

164 το μόνο με καλές συχνότητες, αλλά δεν προσφέρει σύνδεση στον κοντινότερο σταθμό

Β1 50’ στην αιχμή, πλέον μόνο εάν κάποιος γνωρίζει την ώρα που ξεκινάει από Αφετηρια/Τέρμα θα το χρησιμοποιήσει.
Πάντως σε άλλες γραμμές, δεν νιώθεις ότι είναι Θερινό το πρόγραμμα. Τόσο συχνά δρομολόγια δεν είχαν ούτε στο Χειμερινό τόσα χρόνια.  Tongue
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34