Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8
(11-02-2021, 12:41 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Άκυρο τελικά;
Ανεστάλη, καθώς την επόμενη μέρα ανακοινώθηκαν τα νέα μέτρα.
Λογικά θα εφαρμοστεί με την λήξη των μέτρων αυτών, αφού στην Πατησίων εντοπίζεται αυξημένη επιβατική κίνηση.
(17-02-2021, 02:47 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Ανεστάλη, καθώς την επόμενη μέρα ανακοινώθηκαν τα νέα μέτρα.
Λογικά θα εφαρμοστεί με την λήξη των μέτρων αυτών, αφού στην Πατησίων εντοπίζεται αυξημένη επιβατική κίνηση.

Mήπως, λέω μήπως να τελειώνει σιγά σιγά αυτό το πράγμα με το 608; Και να ξαναγίνουμε από δυο χωριά χωριάτες εμείς οι Ζωγραφιώτες; 608Α, 608 νυχτερινό, τοπικά από κέντρο, τοπικά μέχρι κέντρο. Κολλάει το λεωφορείο στην Παπάγου, δεν έχει συγκοινωνία το Γαλάτσι. Έχει ποδοσφαιρο στο ΟΑΚΑ, δεν έχει λεωφορεία στου Ζωγράφου. Έχει πορεία στο κέντρο, τα πάνε από Αλεξάνδρας που δεν τα βρίσκει κανένας, ενώ όλα τα άλλα κάνουν τοπικά στον Ευαγγελισμό.  

Για να μην παρεξηγηθώ :
Όταν το 2005 ενώθηκε το 222 με το 608, ήταν μεγάλη ανακούφιση για τον Ζωγράφο, διότι το 608 ήρθε με πολυ καλύτερες συχνότητες και έδινε διέξοδο προς κέντρο και Πατησίων. Από τότε όμως, άλλαξαν πολλά. Το κέντρο και η Πατησίων είναι απροσπέλαστες για τον μέσο πολίτη, οι συνθήκες υγιεινής απαράδεκτες, ενώ και η σύνδεση Βασ. Σοφίας - Πατησίων, δεν παρουσιάζει κανένα ενδιαφέρον πλέον (εκτός για τους πρόσφυγες).

Το χειρότερο απ' όλα βέβαια είναι όταν κόβεται το κέντρο λόγω πορείας. Ενώ όλες οι άλλες γραμμές γυρίζουν Ευαγγελισμό και εξασφαλίζουν συγκοινωνία, το 608 το στέλνουν περιπορεία από Αλεξάνδρας και Μιχαλακοπούλου, με συνέπεια να μην εξυπηρετείται ο Ζωγράφος καθόλου επί ώρες. Δε συζητάμε τη σπατάλη οχηματοχιλιομέτρων.

Ήμουν μεγάλος υπέρμαχος της συνένωσης γραμμών μέχρι το 2010. Μετά, με την έλλειψη οχημάτων και την κατάληψη αυτών από μετανάστες και πρόσφυγες στα "δύσκολα" σημεία, άλλαξαν τα δεδομένα. Διοικητικές υπηρεσίες δεν υπάρχουν πλέον στο κέντρο. Η αγορά στην Πατησίων πέθανε. Βόλτα στο Πεδίο Άρεως δεν μπορεί να πάει κανείς. Από Ομόνοια μέχρι Γκράβα η περιοχή είναι αφημένη στο έλεος του Θεού.  Λυπάμαι για την κατάντια, αλλα τώρα πλέον, εν έτει 2021, το ζητούμενο είναι να προσαρομοστεί η συγκοινωνία στα δεδεομένα. Όλες οι γραμμές του 2005 ξαναχωρίστηκαν : 054/211, 732/214 (και μάλιστα χωρίς να επικαλύπτεται το κενό στη σύνδεση Λιοσίων-Κέντρο, που είχε και νόημα λόγω του Δήμου Αθηναίων στη Λιοσίων 22). Το 608, που θα έχει κοινό σημείο συνάντησης με το 222 (Πανεπιστημίου-Ακαδημίας) γιατί το κρατάμε;

Άλλη συχνότητα θέλει το Γαλάτσι, άλλη του Ζωγράφου. Από τον Οκτώβρη που θα ξανανοίξουν οι σχολες (και θα έχουμε πλέον επάρκεια οχημάτων, κατά πως φαίνεται) , δυο ξεχωριστές γραμμές θα είναι καλύτερες απ΄ότι το "μακαρόνι" με τρεις παραλλαγές.
Είδαν όφελος οι διακεντρικές που έσπασαν; Επιβαρύνθηκαν και σε ποιο βαθμό οι εναπομείνασες του κέντρου που σηκώνουν τα τμήματα που δεν καλύπτουν οι πρώην διακεντρικές; Κατέβαιναν Ζωγραφιώτες στο Πεδίο του Άρεως και την Πατησίων συγκεκριμένα και τώρα δεν πάνε; Να σπάσει μια γραμμή επειδή έχει πολλούς μετανάστες/πρόσφυγες στον ένα κλάδο της (προς Πατησίων);

Δεν γνωρίζω τις απαντήσεις, δεν έχω hard data, αλλά έχω περιέργεια αν κάποιος γνωρίζει σχετικά. 

Το ζήτημα με τις πορείες του κέντρου είναι γνωστό και δεν υπάρχει στρατηγική εκτροπής των οχημάτων, δεν αφορά μόνο το 608, αλλά έχεις δίκιο πως η Αλεξάνδρας δεν βολεύει τους περισσότερους ζωγραφιώτες. Το Πεδίο έχει και αρκετό "κανονικό" κόσμο που το επισκέπτεται καθημερινά. Δεν κατάλαβα τη νοηματική σύνδεση "απροσπέλαστο κέντρο - 608". Κέντρο είναι και η Πανεπιστημίου/Ακαδημίας. Είναι και εκεί απροσπέλαστα - να μην φτάνει το (νέο) 222; Θα πρέπει/χρειάζεται να ξανασυντονιστεί με το 235;
Κάποιες μίνι αλλαγές από Δευτέρα στα λεωφορεία που εξυπηρετούν τον σταθμό ΚΤΕΛ Κηφισού.

Το 051 φαίνεται να φεύγει από τον Σταθμό Λαρίσης και να πηγαίνει Ομόνοια με αφετηρία τον Κηφισό.

Το 052 αλλάζει αφετηρία και θα κάθεται πλέον έξω από το μετρό Ελαιώνα.

Το Χ93 θα κάθεται πλέον στην πρώην αφετηρία του 052 στον Κηφισό.
Γιατί αυτή η αλλαγή του 051;;;
(27-02-2021, 02:24 PM)patrinos Έγραψε: [ -> ]Γιατί αυτή η αλλαγή του 051;;;

Είχα διαβάσει πως οι κάτοικοι πέριξ της Ομόνοιας, γκρίνιαζαν που έφυγε το 051 και δεν τους εξυπηρετούσε. 

Απορώ όμως γιατί άλλαξαν τη διαδρομή του 051 και δεν έκαναν το B15 να μπαίνει μέσα στο ΚΤΕΛ και μετά να βγαίνει πάλι στη λεωφόρο Αθηνών. Θα μπορούσαν να του βάλουν και 2ο όχημα, τώρα που τα έχουν σε αφθονία. Ειδικά όταν τελειώσει η καραντίνα. Παλιότερα είχαν κάνει δοκιμές(?) με 2 Citelis σε αυτό.

EDIT: Τις καθημερινές έχει όντως 2ο όχημα. Λάθος μου.
Τελικά ακυρώθηκε το 608Α, είναι στην τελική γραμμή κάτι άλλο καινούργιο (!).. Λογικά με τις νέες προσλήψεις η εφαρμογή.
(12-03-2021, 10:42 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Τελικά ακυρώθηκε το 608Α, είναι στην τελική γραμμή κάτι άλλο καινούργιο (!)..  Λογικά με τις νέες προσλήψεις η εφαρμογή.
Για πές!! Θα ξαναδούμε 222 ΑΘΗΝΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ Α; ???
Τελικά το 608Α θα λειτουργήσει με την ταυτόχρονη χαλάρωση των μέτρων; Διότι η Πατησίων είχε ανέκαθεν τεράστιο πρόβλημα με το συνωστισμό (ειδικά τα τρόλεϊ) και συγκεκριμένα στο ύψος της ΑΣΟΕΕ όσες φορές είχα επιβιβαστεί γινόταν χαμός σχεδόν σε όλες τις γραμμές (622, 608 ήθελε τύχη για να μπεις). Βέβαια, οι περισσότεροι κατέβαιναν στην Δροσοπούλου και μετα άδειαζαν κάπως. Μακάρι να γίνει κάτι τέτοιο πάντως, πιστεύω να βοηθήσει
Από την Δευτέρα 12/4, ιδρύεται η προσωρινή γραμμή "Χ7 Ζάππειο - Άνω Πατήσια" με 6 οχήματα από το ΑΜ ΒΟΤ, μέχρις ότου αναλάβουν τα τρόλεϊ με την αντίστοιχη γραμμή 7 (περίπου 10-15 μέρες).
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8