Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προμετωπίδες λεωφορείων ΚΤΕΛ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4
(27-05-2020, 11:39 PM)irisbus57 Έγραψε: [ -> ]Πολυ περιοριστικό το γεγονός ότι είναι με αυτοκόλλητα οι προμετωπίδα και η πλαϊνή πινακίδα. Το συγκεκριμένο όχημα δεν θα μπορεί να μπει πουθενά άλλου!

Ε δε νομίζω να έχουν ελεύθερα Citaro για να τα βάλουν στο 43 χωρίς να υπάρχει καβάτζα και να περισσεύει μόνο το 2051 Big Grin
Στο 84Β (1152;/1153; ) στο πλάι έγραφε
ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΔΡΥΜΟΣ-ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙ
αλλά αν δεν κάνω λάθος σε όλα έτσι είναι (το πλήρες όνομα της γραμμής, σε αλλά που έχουν το χώρο και με το νούμερο, αφού, αν δεν κάνω λάθος σε όλες τις γραμμές υπάρχει εναλλαγή μεταξύ μετάβασης και επιστροφής)
(06-06-2020, 08:04 PM)vard_57 Έγραψε: [ -> ]Στο 84Β (1152;/1153; ) στο πλάι έγραφε
ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΔΡΥΜΟΣ-ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙ
αλλά αν δεν κάνω λάθος σε όλα έτσι είναι (μόνο για ο όνομα της γραμμής)
Στο 1197 είναι 
ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΔΡΥΜΟΣ
ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙ
και στο 1150
ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΔΡΥΜΟΣ (εναλλαγή) ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙ
83Μ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΛΟΥΤΡΑ
(12-06-2020, 08:42 PM)irisbus57 Έγραψε: [ -> ]83Μ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΛΟΥΤΡΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΜΕΣΩ ΛΟΥΤΡΩΝ /// ΛΑΓΚΑΔΑ
Στο 195 στο 54Α (που το αφήνουν 54Α και στην επιστροφή)
Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ
ΙΩΝΙΑ || Ι.Ν. ΑΓ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Γιατί τα λεωφορεία δεν είναι τυποποιημένα, δεν έχουν όλα την ίδια προμετωπίδα για να εμφανίζονται σε όλα το ίδιο
Aυτο με την τυποποιηση το παρατηρησα και εγω.Κοιτοντας τα αρχεια μου, παρατηρησα οτι για πχ την γραμμη 87Ε αλλα λεωφορεια την εχουν ως ΒΑΣΙΛΙΚΑ//ΡΑΙΔΕΣΤΟΣ και αλλα ως ΙΚΕΑ-ΒΑΣΙΛΙΚΑ//ΡΑΙΔΕΣΤΟΣ...(στην εποχη του οασθ)
Αναφέρθηκα στα λεωφορεία των ΚΤΕΛ, που πχ. στο 54Α ή στο 84Β τα οχήματα διαφέρουν μεταξύ τους, πχ
Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ-ΙΩΝΙΑ
ΜΕΣΩ Ι.Ν.ΑΓ.ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ
ΙΩΝΙΑ || Ι.Ν. ΑΓ.ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
ή
ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΔΡΥΜΟΣ-ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙ

ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΔΡΥΜΟΣ || ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙ

ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΔΡΥΜΟΣ
ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙ
Είναι λογικό να διαφέρουν καθώς καθένα από τα λεωφορεία έχει διαφορετικό σύστημα (προμετωπίδες/πλαγιές αναγραφές κλπ). Εφόσον ήταν μεταχειρισμένα τα οχήματα και ούτως ή άλλως δεν είναι όλα από την ίδια εταιρία (δεν εννοώ μάρκα, εννοώ ότι πιθανότητα δεν δούλευαν στην ίδια πόλη/περιοχή), θεωρώ ότι δεν πειράχτηκαν καθόλου τα προϋπάρχοντα συστήματα πέρα από τηλεματική, ακυρωτικά και εκδοτικά μηχανήματα καθώς και η «κονσόλα» του οδηγού, και καθώς το ΚΤΕΛ ήθελε να ξεκινήσει όσο πιο γρήγορα γίνεται τα δρομολόγια δεν ασχολήθηκε και τρομερά πολύ με το συγκεκριμένο θέμα. Άλλωστε εφόσον αναφέρουν ακριβώς το δρομολόγιο και το νούμερο γραμμής χωρίς προβλήματα και φαίνεται σχετικά καθαρά (στα περισσότερα οχήματα), δεν νομίζω να αποτελεί πρόβλημα ότι δεν υπάρχει ιδιομορφία μεταξύ των οχημάτων.
Στο 169 (1169) που έχει προμετωπίδα με «ηλεκτρονικές ψηφίδες» (δεν ξέρω πως λέγεται η τεχνολογία) το 81Α αναφέρεται ως
ΚΤΕΛ-ΚΟΥΦΑΛΙΑ
ΑΓ.ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ


{https://www.facebook.com/photo/?fbid=10223759971732734&set=a.10203690747534672}
Σελίδες: 1 2 3 4