Πάντως κι από καλοριφέρ σκίζουν τα λεωφορειάκια... Στο 1179 τώρα «βράζεις» μέσα.
Τα ΚΤΕΛ Χαλκιδικής πέρα από ολα τα άλλα ελαττώματα που έχουν, έχει σοβαρό θέμα η τηλεματική. Τι εννοώ συγκεκριμένα: τα περισσότερα λεωφορεία συνήθως εμφανίζονται ξαφνικά και πάντα σε άλλες γραμμές, 87Λ φαίνεται ως Ε αυτή την στιγμή, ενώ και πολλοί οδηγοί βάζουν ότι γράμμα ναναι.
(12-10-2020, 09:55 PM)Pavlos.S Έγραψε: [ -> ]Τα ΚΤΕΛ Χαλκιδικής πέρα από ολα τα άλλα ελαττώματα που έχουν, έχει σοβαρό θέμα η τηλεματική. Τι εννοώ συγκεκριμένα: τα περισσότερα λεωφορεία συνήθως εμφανίζονται ξαφνικά και πάντα σε άλλες γραμμές, 87Λ φαίνεται ως Ε αυτή την στιγμή, ενώ και πολλοί οδηγοί βάζουν ότι γράμμα ναναι.
Πρόβλημα γενικά φαινόταν να είχε από την αρχή της λειτουργίας στο συγκεκριμένο ΚΤΕΛ. Επίσης οι οδηγοί μάλλον δεν έχουν μάθει να χρησιμοποιούν το κοντρόλερ, μπερδεύονται, δεν τους ενδιαφερει στην τελική… ποιος ξέρει
Τα ΚΤΕΛ έχουν άλλο τρόπο λειτουργίας στην τηλεματική. Πρέπει να πατήσεις και στο κοντρολερ της τηλεματικής την γραμμή. Με τον ΟΑΣΘ είναι διαφορετικά , ότι έχεις στην επιμετωπίδα αυτό θα δείξει και στην τηλεματική
(21-10-2020, 11:15 AM)vard_57 Έγραψε: [ -> ]Αυτήν την στιγμή 4052 (!) στο 87Μ
(Υπάρχει δηλαδή και 5052 και 4052)
Νέο όχημα μάλλον από το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής
Neoplan Centroliner Evolution N4516
Και στον ΟΑΣΘ το 87Ε Ραιδεστός βασιλικά εγραφε