Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΣΕΘ από τα ΚΤΕΛ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Έχουν οι οδηγοί των ΚΤΕΛ δικαίωμα να ελέγχουν τα εισητηρία;
(06-07-2020, 03:15 PM)Pavlos.S Έγραψε: [ -> ]Έχουν οι οδηγοί των ΚΤΕΛ δικαίωμα να ελέγχουν τα εισητηρία;
Ναι
Στο 37 του Χαλκιδικής η πρώτη πόρτα λειτουργει κανονικά
Δηλώσεις του κ. Τόσκα (διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ)
www.ypodomes.com/thessaloniki-thetiki-gia-to-sygkoinoniako-ergo-i-eisodos-ton-ktel/
«"Πλέον δεν παρουσιάζεται κανένα κενό στην εξυπηρέτηση των μετακινούμενων επιβατών, με την ανάληψη από τα ΚΤΕΛ, για λογαριασμό του ΟΑΣΘ, των 31 γραμμών της περιαστικής ζώνης στο νομό Θεσσαλονίκης".»
«"Η είσοδος των ΚΤΕΛ στην αστική συγκοινωνία στο νομό Θεσσαλονίκης προσέδωσε αξιοπιστία, ποιότητα και άνεση", ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Τόσκας.»
https://www.grtimes.gr/ellada/thessaloni...ot-grammes

Έχει πραγματοποιηθεί δηλαδή το 99,99% των προγραμματισμένων δρομολογίων
ερώτηση...τα λεωφορεία που εξοικονομήθηκαν από την εκχώρηση των γραμμών στα ΚΤΕΛ γιατί δεν μπήκαν στις γραμμές του ΟΑΣΘ όπως έλεγαν και ακόμα υπάρχουν γραμμές με συχνότητα δρομολογίων 20-30 λεπτών..
(11-10-2020, 10:36 PM)VANGSKG Έγραψε: [ -> ]ερώτηση...τα λεωφορεία που εξοικονομήθηκαν από την εκχώρηση των γραμμών στα ΚΤΕΛ  γιατί δεν  μπήκαν στις  γραμμές του ΟΑΣΘ όπως έλεγαν και ακόμα υπάρχουν  γραμμές με συχνότητα δρομολογίων 20-30 λεπτών..
Γιατί τα περισσότερα από αυτά τα λεωφορεία δεν υπήρχαν. Είναι τόσα πολλά αυτά που δεν κυκλοφορούν καθόλου όποτε δεν εξοικονομήθηκαν λεωφορεία που θα κάνουν τρομερή διαφορα στις συχνότητες. Επίσης από τότε έχουν βγει αρκετά σε ακινησία άρα απλώς αντικατέστησαν αυτά.
http://oseth.com.gr/διατάξεις-του-υπομε-...-το-δρόμο/

Δελτίο Τύπου εξέδωσε ο ΟΣΕΘ για τις διατάξεις του Ν. 4764/2020 (όλες οι διατάξεις: https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...22020.html)
Όπου αναφέρεται κι ότι:
«Δυνατότητα στον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, για το χρονικό διάστημα των επόμενων έξι μηνών, να προχωρά σε σύναψη περαιτέρω συμβάσεων ανάθεσης εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου με παρόχους. Πρόκειται για επικουρικές συμπληρωματικές συμβάσεις, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και μεγαλύτερη κάλυψη δρομολογίων.»
Δεν νομίζω να δούμε περαιτέρω εκχώρηση γραμμών αλλά θεωρώ σίγουρο ότι θα δούμε την επέκταση της α' σύμβασης (που τυπικά ολοκληρώνεται φέτος) των έξι γραμμών
Και οι τελευταίες εξελίξεις:
https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...1.html?m=1
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12