Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Scania ΕΛΒΟ C93.113CLL
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Και μια που μπήκαν στην κουβέντα τα γενναία Scania, αυτά που δεν κυκλοφορούν πρέπει να είναι τα 541,542,543,555,578,583 και 585. Αν όντως είναι αυτά, μιλάμε για φοβερά ποσοστά!! 22 χρόνων και 38 στα 45 σε κυκλοφορία!
Να κάνω μια παρουσίαση. Τα scania του ΟΑΣΘ υπάρχουν δυο παρτίδες,αυτά του 1995(501-540) που πλέον έχουν φύγει από τον ΟΑΣΘ και του 1998 που είναι ακόμα στον οργανισμό και ένας θεός ξέρει πότε θα φύγουν.

Του 1995 έχουν αντικατασταθεί από τα cityclass του 2007(202-240),τα volvo b9L(111-130),Citelis(271-290) και citelis (501-518). Τα μισά του 1995 έφυγαν του 2010 και οριστικά αποσύρθηκαν τον Ιανουάριο του 2012. Το μόνο που κυκλοφορεί από τα παραλαβής 1995 είναι το 509 στην Πάτρα

Οι γραμμές που ήταν του 1995 είναι
501-509: πρέπει μέχρι το 2003 να δούλεψαν στο 39, μετά σε 66-67
510-520:στο 33
521-529: νομίζω εφεδρικά
530-540:11

Οι γραμμές που ήταν του 1998 ακριβώς δεν θυμάμαι. Σίγουρα ήταν σε 17,32,34,37,78. Το 2003 μέχρι να παραληφθούν τα cityclass σε 81,82,83,84,85,86. Το 2004 χρεώθηκαν σε 21,29 λόγω το ότι τα mercedes O405 EΛΒΟ τα (801-898) αποσύρονταν. Ένα χρόνο μετά μπαίνουν και στο 38. Το 2007 χρεώνονται στο 9 τα 566-569
Scania του 1995 (πιθανώς αυτά που σου λείπουν) δούλευαν και στο 30 μέχρι να αντικατασταθούν από τα πρώτα Citelis.
(15-01-2019, 01:53 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Να κάνω μια παρουσίαση. Τα scania του ΟΑΣΘ υπάρχουν δυο παρτίδες,αυτά του 1995(501-540) που πλέον έχουν φύγει από τον ΟΑΣΘ και του 1998 που είναι ακόμα στον οργανισμό και ένας θεός ξέρει πότε θα φύγουν.

Του 1995 έχουν αντικατασταθεί από τα cityclass του 2007(202-240),τα volvo b9L(111-130),Citelis(271-290) και citelis (501-518). Τα μισά του 1995 έφυγαν του 2010 και οριστικά αποσύρθηκαν τον Ιανουάριο του 2012. Το μόνο που κυκλοφορεί από τα παραλαβής 1995 είναι το 509 στην Πάτρα

Οι γραμμές που ήταν του 1995 είναι
501-509: πρέπει μέχρι το 2003 να δούλεψαν στο 39, μετά σε 66-67
510-520:στο 33
521-529: νομίζω εφεδρικά
530-540:11

Οι γραμμές που ήταν του 1998 ακριβώς δεν θυμάμαι. Σίγουρα ήταν σε 17,32,34,37,78. Το 2003 μέχρι να παραληφθούν τα cityclass σε 81,82,83,84,85,86. Το 2004 χρεώθηκαν σε 21,29 λόγω το ότι τα mercedes O405 EΛΒΟ τα (801-898) αποσύρονταν. Ένα χρόνο μετά μπαίνουν και στο 38. Το 2007 χρεώνονται στο 9 τα 566-569
521-528 ήταν στο 29 και τα 529-540 στο 11...541-550 στο 30, 551 στο 61
Καλησπέρα!
Τα πρώτα Scania αν δεν κάνω λάθος πήγαν σε γραμμές που έβγαιναν με τα 700άρια τα Volvo και επομένως μαζί με τα 33 και 39 πήρε και το 7 κάποια.
Εάν είχαν λίγο καλύτερη συναρμογή-δέσιμο πλαισίου αμαξώματος ίσως θα ήταν στα 3 καλύτερα λεωφορεια που κυκλοφόρησαν στη Θεσσαλονίκη. Εντός και εκτός κέντρου πηγαίναν πολύ καλά και τα πρώτα και αυτά που κυκλοφορούν ακόμα. Σε μερικές ανηφορικές δύσκολες γραμμές δοκιμάστηκαν αλλά δεν τα πήγαν καλά όχι από κινητήρα η κιβώτιο αλλά μάλλον από θερμοκρασία. Στο 28 δούλεψαν λίγο μάλλον γι αυτό το λόγο. Στο 69 όμως που στις ανηφόρες του Πλάγιαριου σπάνια σταματούν για στάση πήγαιναν εξαιρετικά, τόσο καλά που δεν μπορούν να τα πιάσουν ούτε τα volvo. (B7R).
Όντως και το 7 είχε σκάνια του 1995. Σίγουρα πριν το 2004. Προφανώς το 29 τα πήρε τα σκάνια με την απόσυρση των mercedes.
Το 555 είναι ένα από τα Scania που έχει υποστεί «επιδιορθώσεις» από την ΕΛΒΟ, όμως δεν έχει τηλεματική ούτε αναγγελία στάσεων
(24-01-2019, 11:42 PM)vard_57 Έγραψε: [ -> ]Το 555 είναι ένα από τα Scania που έχει υποστεί «επιδιορθώσεις» από την ΕΛΒΟ, όμως δεν έχει τηλεματική ούτε αναγγελία στάσεων

Όσα δεν έχουν τηλεματική δεν έχουν και αναγγελία στάσεων. Μόνο το αντίθετο μπορεί να γίνει, να έχουν τηλεματική και να μην έχουν αναγγελία στάσεων.