Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: ΟΑΣΘ: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2018 & 2019
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(02-12-2018, 08:44 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]117 στο 56 επιτέλους και κάτι σωστό. Μόνο Κυριακή στο 56 δίνουν 100αρι. Ή το άλλο χαζό χθες πέρα από το 52, 504 στο 83 τι άλλο θα δούμε

Τα citelis είναι κλασικό φαινόμενο στο 83! Βέβαια το 83 κάνει πολύ μεγάλο δρομολόγιο όποτε είναι ένα άνετο λεωφορείο που μπορεί να εξυπηρετήσει και πολύ κόσμο και να αναπτύξει ταχύτητα (ειδικά στο Δερβένι που χρειάζεται). Τα citelis σίγουρα ΔΕΝ τα χρειάζονται το 37 & το 45 που η διαδρομή είναι ευθεία!
(02-12-2018, 08:49 PM)irisbus57 Έγραψε: [ -> ]Τα citelis είναι κλασικό φαινόμενο στο 83! Βέβαια το 83 κάνει πολύ μεγάλο δρομολόγιο όποτε είναι ένα άνετο λεωφορείο που μπορεί να εξυπηρετήσει και πολύ κόσμο και να αναπτύξει ταχύτητα (ειδικά στο Δερβένι που χρειάζεται). Τα citelis σίγουρα ΔΕΝ τα χρειάζονται το 37 & το 45 που η διαδρομή είναι ευθεία!

Το 30-37 δεν θα χρειάζονται , το 45 είναι express και πρέπει να έχει καλά λεωφορεία. Όπως και το Χ1 (01Χ) που και που έχει citaro και πρέπει να έχει καλά οχήματα όπω το 83.
(02-12-2018, 08:49 PM)irisbus57 Έγραψε: [ -> ]Τα citelis είναι κλασικό φαινόμενο στο 83! Βέβαια το 83 κάνει πολύ μεγάλο δρομολόγιο όποτε είναι ένα άνετο λεωφορείο που μπορεί να εξυπηρετήσει και πολύ κόσμο και να αναπτύξει ταχύτητα (ειδικά στο Δερβένι που χρειάζεται). Τα citelis σίγουρα ΔΕΝ τα χρειάζονται το 37 & το 45 που η διαδρομή είναι ευθεία!

Το 83 μόνο βάρος μεγάλο καθημερινές έχει. Τα ΣΚ τίποτα να είναι πίτα το 56 προς κατεύθυνση ΝΣΣ να μπαίνω από Σταυρουπόλ 83 και να βλέπω πέντε ανθρώπους. Όσο για την ανηφόρα το 56 από τα Lidl μέχρι ICBS( λίγο πιο κάτω από Γαλήνη) σχεδόν τις περισσότερες φορές δεν κατεβαίνει κανένας.  Για 37 και 45 σύμφωνος 

(02-12-2018, 08:55 PM)nickbill_777 Έγραψε: [ -> ]Το 30-37 δεν θα χρειάζονται , το 45 είναι express και πρέπει να έχει καλά λεωφορεία. Όπως και το Χ1 (01Χ) που και που έχει citaro και πρέπει να έχει καλά οχήματα όπω το 83.

Το 45 το ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ εξυπηρετεί εδώ το καλοκαίρι δεν γεμίζει γιατί όσοι πάνε Χαλκιδική οι περισσότεροι πάνε με τα ΙΧ. Πόσο μάλλον τον χειμώνα.Ο φτωχός λαός με τον ΟΑΣΘ σε Πέραια,Νέους Επιβάτες,Αγία Τριάδα, Επανομή σε αυτές τις παραλίες.  

Το Χ1 όμως έχει πάρει σε συχνό φαινόμενο b7LA εν αντιθέση με 45 που δεν έχει πάρει κανένα b7L από τότε που χρεώθηκε τα citelis
901 στο 32Α (!)
231 στο 43
424 στο 21
(02-12-2018, 09:17 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Το 83 μόνο βάρος μεγάλο καθημερινές έχει. Τα ΣΚ τίποτα να είναι πίτα το 56 προς κατεύθυνση ΝΣΣ να μπαίνω από Σταυρουπόλ 83 και να βλέπω πέντε ανθρώπους. Όσο για την ανηφόρα το 56 από τα Lidl μέχρι ICBS( λίγο πιο κάτω από Γαλήνη) σχεδόν τις περισσότερες φορές δεν κατεβαίνει κανένας.  Για 37 και 45 σύμφωνος 


Το 45 το ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ εξυπηρετεί εδώ το καλοκαίρι δεν γεμίζει γιατί όσοι πάνε Χαλκιδική οι περισσότεροι πάνε με τα ΙΧ. Πόσο μάλλον τον χειμώνα.Ο φτωχός λαός με τον ΟΑΣΘ σε Πέραια,Νέους Επιβάτες,Αγία Τριάδα, Επανομή σε αυτές τις παραλίες.  

Το Χ1 όμως έχει πάρει σε συχνό φαινόμενο b7LA εν αντιθέση με 45 που δεν έχει πάρει κανένα b7L από τότε που χρεώθηκε τα citelis

Έχει πάρει το 45 b7L το καλοκαίρι θυμαίμαι. Αν είναι τα οχήματα του 83 να τα ανταλλάξουν με του 28.
939 στο Χ1
435 στο 36 (Ν)
729 στο 19
777 στο 72
676 στο 80
Φτιάχθηκε η τηλεματικη στο 919, τώρα στο Χ1
228 στο 83Β