Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: ΟΑΣΘ: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2018 & 2019
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(20-11-2018, 12:29 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]611 είναι το βαμμένο το 610 κανονικά μπλε

675,692,693,694 στο 56

Βαμμένο στα κανονικά χρώματα έγραψα για το 610!
Εθεάθη citaro κατά τις 11 το πρωί να κατευθύνεται δυτικά στον περιφερειακό... Δεν πρόλαβα να δω και να ξεχωρίσω ποιο είναι η αν είναι 700αρι η 900αρι...πιθανολογω ότι ήταν 900αρι
113 στο 56
713,744,771,876 στο 3Κ
737,802!!!στο 2κ
627,904 στο 32
547 στο 37
549 στο 54 !
551 στο 1
369 στο 15 !
278 στο 17 (από 30; )
408 στο 25
572 στο 60[Β]
824,825 στο 2Κ!!!
453 στο 24
741 στο 31
735 επέστρεψε στο 32
353 στο 38!
261 στο 64
751 στο 72!!!
Εθεάθη 772 να έχει μείνει στον εύοσμο, στο 32Α, με συνεργείο του ΟΑΣΘ από πίσω..
Σχετικα με τα λεωφορεια:η σειρά 111-130(euro5) θα έπρεπε να δουλεύει στο κέντρο και όχι στο 57 και 58.Οι σειρές 201-241,375-398(τριπορτα) σε γραμμές εντός πόλης και όχι σε γραμμές με κακό οδόστρωμα, όπως π.χ.51.Η σειρά 251-265 στο 15 και 16(τα europolis με τον κινητήρα που αγοράστηκαν δεν μπορούν να ανέβουν τις ανηφόρες). Η σειρά 271-290 501-508,515-518(τριπορτα) euro 5 σε γραμμές κεντρου,και όχι στο 83 και στο 54.Η σειρά 301-322 στις γρ 4,9,42,43,53,55,59,60,61,77.Η σειρά 401-440 εκτός κέντρου και όχι στο 35. Η σειρά 651-697, 931-945 σε γραμμές με ανηφορες(23,24,25,26,28,35,56,57,58,64,14).Η σειρά 851-894 σε γραμμές κέντρου και όχι στο 72. Η σειρά 441-494,351-374 509-514 προαστιακα και εκτός κέντρου. Η σειρά 541-585 601-645 εκτός κέντρου η διαθέσιμα το πολύ 2 οχήματα ανά γραμμή και εντός κέντρου.
Τα 111-130 καλώς χρεώθηκαν σε 57-58 γιατί έχουν ανηφόρες και πληρότητα. Θα έπρεπε 23,25,26,28,56 να έχουν πιο καινούργια οχήματα λόγω πληρότητας και ανηφόρας όπως 57-58. Θεωρώ κοροϊδία 45,54,83 να έχουν citelis γιατί τα ΚΤΕΛ Χαλκιδικής και Επαρχίου Λαγκαδά η πρώτη και τρίτη γραμμή οι περισσότεροι χρησιμοποιούν ΙΧ πόσο μάλλον για την πρώτη.

Τα 931-945 είναι δυνατά αλλά είναι διπλά που αν στο 56 δεν είχε δυο στροφές στενές με κατεύθυνση προς Ωραιόκαστρο μια χαρά θα τα χαιρόμασταν.

Καλό θα είναι αν λείπουν αμάξια του Φοίνικα στην ΕΛΒΟ να μην στέλνει τα citaro η Σταυρούπολη βλέπε σήμερα 771 αλλά ή αλέκους ή b7LA όπως έκαναν στον Φοίνικα αν έστελναν τόσα χρόνια.Δεν είναι ο επιβάτης του 32 το ζώον να μετακινείται σαν την τυφλόμυγα http://parallaximag.gr/epikairotita/ella...is-fotismo
(20-11-2018, 11:39 PM)mirko Έγραψε: [ -> ]Σχετικα με τα λεωφορεια:η σειρά 111-130(euro5) θα έπρεπε να δουλεύει στο κέντρο και όχι στο 57 και 58.Οι σειρές 201-241,375-398(τριπορτα) σε γραμμές εντός πόλης και όχι σε γραμμές με κακό οδόστρωμα, όπως π.χ.51.Η σειρά 251-265 στο 15 και 16(τα europolis με τον κινητήρα που αγοράστηκαν δεν μπορούν να ανέβουν τις ανηφόρες). Η σειρά 271-290 501-508,515-518(τριπορτα) euro 5 σε γραμμές κεντρου,και όχι στο 83 και στο 54.Η σειρά 301-322 στις γρ 4,9,42,43,53,55,59,60,61,77.Η σειρά 401-440 εκτός κέντρου και όχι στο 35. Η σειρά 651-697, 931-945 σε γραμμές με ανηφορες(23,24,25,26,28,35,56,57,58,64,14).Η σειρά 851-894 σε γραμμές κέντρου και όχι στο 72. Η σειρά 441-494,351-374 509-514 προαστιακα και εκτός κέντρου. Η σειρά 541-585 601-645 εκτός κέντρου η διαθέσιμα το πολύ 2 οχήματα ανά γραμμή και εντός κέντρου.
Oi γραμμες 57-58 δουλεουν στις γραμμες αυτες οντας τα μονα λεωφορεια που μπορουν να σταθουν στις απαιτησεις των γραμμων αυτων
Για τα 200αρια τι εννοεις; γραμμη κεντρου αν το καλοσκεφτεις ειναι μονο το 24...στο 81-89,82 τοποθετηθηκαν λογω του μεγαλου ρεζερβουαρ καυσιμων...
251-265 ορθως δουλεουν στο 23 και στο 1...Ειναι γραμμες οπου περνανε απο την μυτη της βελονας...Θα επρεπε και το 18 να εχει 11μετρο...
Τα citelis ορθως δουλεουν σε αυτες τις γραμμες αν και ανετα θα εκανα τραμπα αυτα του 54 με τα οχηματα του 56
Για 300αρια europolis συμφωνω εκτος απο το 9 και 61...εχουν κοσμο αυτες οι γραμμες
οσο για το 35 εγω θα εβαζα τα 690-697! το 14 ειναι ανηφορικη γραμμη για να παρει mercedes;
(20-11-2018, 11:12 PM)thanossalonika Έγραψε: [ -> ]Εθεάθη 772 να έχει μείνει στον εύοσμο, στο 32Α, με συνεργείο του ΟΑΣΘ από πίσω..

Εμεινε απο μπαταρια....Ξανα βγηκε παλι στους δρομους