Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: ΟΑΣΘ: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2018 & 2019
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(18-09-2018, 12:07 AM)K.S. Έγραψε: [ -> ]Συνεχίζετε να σκέφτεστε με τα τοπικιστικά -εγωιστικά- σας κριτήρια. Εάν συνεχίσετε να απαντάτε έτσι δυστυχώς θα διακόψω εδώ αυτή τη συζήτηση αν και δεν το θέλω καθόλου.

Αρχικά, σας υπενθυμίζω ότι χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση τα 84 και 27 οπότε δεν έχω κανένα λόγο - σκεπτόμενος και εγώ συμφεροντολογικά- να μη θέλω να κυκλοφορεί με citaro το 27 και με citelis το 84.

Όμως, δε δέχομαι να κυκλοφορεί με citaro το 27 και το 32 και οποία αλλά τα παίρνουν από Σταυρούπολη τη στιγμή που γραμμές σαν τα 2, 3 και 8 έχουν πληρότητες 80% και 90% και είναι γραμμές ΟΛΗΣ της Θεσσαλονίκης, άσχετα που βγαίνουν από Φοίνικα για διάφορους λόγους, οπότε στην παρούσα δεν είναι πιο ευνοημένοι στα ανατολικά, αλλά μάλλον στα δυτικά.

Δε θα αναφερθώ σε συγκεκριμένες περιπτώσεις λεωφορείων, όπως κάνατε είτε με 787, είτε με 890 κ.α., διότι αυτές αποτελούν την εξαίρεση και όχι τον κανόνα, αλλά θα αναφερθώ σαν σύνολο λεωφορείων (citaro, citelis και τα υπολοιπα). Θεωρώ ότι ο στόλος του Φοίνικα είναι κατά πολύ σαν μ.ο. γερασμένος σε σχέση με της Σταυρούπολης (ξαναλέω όχι χρονολογικά, αλλά ποιοτικά). Αυτή τη στιγμή υπάρχουν στη Σταυρούπολη τα 20 B9l τα οποία στερείται ο Φοίνικας και στη θέση τους δρομολογεί B7R και B7L. Το τα οποία είναι κλάσης χειρότερα από αυτά. Επιπλέον τα πολυαγαπημένα μου Citelis τα οποία δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα στα ανατολικά. Επιπλέον τα Cityclass, μπορεί να μην είναι λεωφορεία κλάσης, όμως κάνουν καλύτερη δουλειά από τα B7R ίσως και από τα B7l. Σε γενικές γραμμές με μια δυνατόν κατάταξη που κάνω τα χειρότερα λεωφορεία είναι τα B7R και τα B7L. Αν δείτε πέρα από τα Mercedes που όπως προείπα μόνο για αυτά έχει να χαίρεται ο Φοίνικας, τα υπόλοιπα έχουν τα μαύρα τους τα χάλια. Οπότε πώς, στο καλό, βγαίνει ευνοημένος ο Φοίνικας;

Ακόμα, υπάρχουν και στο Φοίνικα περιπτώσεις λεωφορείων που "παστελώνονται"  (7). Μετά έχουμε και κάτι περιοχές όπως Νέα Κρήνη και Καλαμαριά που για ποιο λόγο να μην έχει και η Καλαμαριά κανένα 900αρι για να καλοπερνάει και αυτή και μόνο να μένει στα 700αρια; Ή μη μιλήσω για το 7 που ίσως είναι η μόνη γραμμή του ΟΑΣΘ που δεν έχει στάνταρ λεωφορεία.

Κάτι άλλο αυτή τη στιγμή δε μου έρχεται. Σας υπενθυμίζω ότι τα 2, 3, 8 είναι γραμμές όλης της Θεσσαλονίκης και όχι των ανατολικών ή των δυτικών.

Επιπλέον, ναι να πάρει και το 27 12μετρα, όταν ανεβαίνεις προς Σταυρούπολη στις 10 το πρωί και έχει μέσα μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού άτομα, ναι, φυσικά και να πάρει 12μετρα.

Στην σταυρουπολη υπαρχουν τα b9l γιατι ανταποκρινονται καλυτερα απο τα b7l στο 57,58...Δυσκολη γραμμη δεν μπορει να θεωρηθει ουτε το 36 ουτε το 79 ουτε το 66 για να εχουν b9l...b7l ειναι η καλυτερη επιλογη....
Για τα cityclass που λες,προφανως δεν εχεις ιδεα....Για ρωτα εναν οδηγο να σου πει αν τον βαλουν να διαλεξει οχημα τι θα προτιμησει....volvo δαγκωτο ή Scania...
Citelis και cityclass δεν δινουν ανατολικα γιατι δεν υπαρχει συνεργειο iveco στον φοινικα...Αν χαλασει ενα cityclass στο 87Ζ στην περιστερα ποσο χρονο θα κανει να ερθουν να το μαζεψουν και να το πανε σταυρουπολη;;;
Εγω δεν ειδα μαυρα χαλια στα αμαξια του φοινικα...δηλαδη δεν ειναι καλα τα b9l του 5;;και επισης οταν ηρθαν τα 936-941,770-774 ο φοινικας διαλεξε ποια οχηματα θα παρει...Και δεν πηρε τυχαια τα 728,731,732,818,822...καθολου τυχαια δεν τα πηρε.... Και επισης ξεφορτωθηκε και ολα τα b10m
18/09

Χ1 907 910 911
01 258
03 771!!!
04 438
05 743 744 818 884!!!
06 731
07 822
09 562
10 721!!! 835!!!
11 441
12 605 828
14 607 630 631 634
15 418 548 557
17 278 484 556
19 635 659
20 546 566
21 452 582
24 205 489
27 642 691 720
28 568
29 573
31 622 914 937
32 609 617 865
33 680
34 613
35 416 421
37 550 560
38 487 584
39 667
40 422
45 279 288
51 371 387 547
52 614 618
54 670
55 387
56 284 475 481 486
57-58 456 693 694
59 572
60 440
61 117
64 378 459 478 482
66 433 450 662
67 130!!!
69 728 742 745 751!!!
72 710 723!!!
76 442
77 427
80 558
81 549 554 575
82 208
83 501
84 367
85 363
86 360
87 432 437 578
90 585
91 214 506 508 511
92 567

Λειτουργεί η τηλεματική του 420, του 469 και του 470.
στο 89 πέρασε και το 224 αλλά χωρίς τηλαματική
361 ! στο 92(Ρ)
275 στο 56 χωρίς τηλεματική
126 στο 56 επιτέλους και λογικά πράγματα. 792 διορθώθηκε από την τηλεματική και ξανά εντοπίζεται
818 στο 4Β
224 και πάλι χωρίς τηλεματική στο 89(Κ)
404 στο 34
670 στο 21
416 στο 15
551 στο 59
658 ξανά εντοπίζεται από την τηλεματική. 475 και 669 στο 56
Εθεάθη λεωφορείο του ΟΑΣΑ στην οδό δενδροποταμου πάνω σε γερανό με κατεύθυνση προς αμαξοστάσιο... Στο λεωφορείο έλειπε ο προφυλακτήρας