Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: ΟΑΣΘ: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2018 & 2019
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(04-04-2019, 06:54 PM)thanossalonika Έγραψε: [ -> ]Το 405 δεν είναι που είχε κάποιο τρακάρισμα τον Ιανουάριο με τα χιόνια (στο 60 νομίζω);

Επίσης και το 425 έχει καιρό να φανεί..

Το 405 τρακάρισε τον Νοέμβριο χωρίς χιόνια (και καλύτερα να μη συζητήσουμε τις συνθήκες του ατυχήματος αυτού), και ναι στο 60 ήταν. Η ζημιά του είναι αρκετά μεγάλη και δεν είναι σίγουρο ότι θα επισκευαστεί

Πολλά είναι αυτά που έχουν ένα κάποιο διάστημα να φανούν (και ορισμένα δεν θα ξαναφανούν) αλλά μην αρχίσουμε να τα λέμε ένα ένα τώρα...
Το 129 για ποιο λόγο είναι στο πίσω μέρος βαμμένο όπως τα 18m VOLVO B9LA;
Πολλά τα λεωφ εκτός κυκλοφορίας με μεγάλες επισκευασιμες η μη βλαβες και το κακο είναι ότι αυτά που κυκλοφορούν κυκλοφορούν πολλές συνεχόμενες μέρες χωρίς ρεπό με συχνά μεγάλο βάρος με αποτέλεσμα και αυτά να εμφανίζουν βλάβες. Αν συνεχιστεί αυτό δεν ξέρω πόσο θα αντέξει ο στόλος μέχρι να έρθουν καινούργια οχήματα και να λειτουργήσει η βασική γραμμή του μετρο. Αν και στη Αθήνα τα πράγματα είναι και εκεί δύσκολα δεν ξέρω αν σαν λύση θα ήταν να μας δανείζουν κάποιο αριθμό λεωφ. 30-50 όσων μπορούν.
Κάποιο Citaro στο 14 χωρίς τηλεματική (773; ενδεχομένως)
215,229,504 στο 21
206,455,505 στο 80
395 στο 83

Edit: τελικά όντως το 773 είναι στο 14
(04-04-2019, 06:54 PM)thanossalonika Έγραψε: [ -> ]Το 405 δεν είναι που είχε κάποιο τρακάρισμα τον Ιανουάριο με τα χιόνια (στο 60 νομίζω);

Επίσης και το 425 έχει καιρό να φανεί..

Το 425 το χω δει πρόσφατα... 405 ειναι αυτο που ειχε το ατύχημα στο πανόραμα
(04-04-2019, 10:14 PM)mirko Έγραψε: [ -> ]Πολλά τα λεωφ εκτός κυκλοφορίας με μεγάλες επισκευασιμες η μη βλαβες και το κακο είναι ότι αυτά που κυκλοφορούν κυκλοφορούν πολλές συνεχόμενες μέρες χωρίς ρεπό με συχνά μεγάλο βάρος με αποτέλεσμα και αυτά να εμφανίζουν βλάβες. Αν συνεχιστεί αυτό δεν ξέρω πόσο θα αντέξει ο στόλος μέχρι να έρθουν καινούργια οχήματα και να λειτουργήσει η βασική γραμμή του μετρο. Αν και στη Αθήνα τα πράγματα είναι και εκεί δύσκολα δεν ξέρω αν σαν λύση θα ήταν να μας δανείζουν κάποιο αριθμό λεωφ. 30-50 όσων μπορούν.

Τα λεωφορεία που δεν κυκλοφορούν για διάστημα άνω των έξι μηνών είναι ελάχιστα μόλις 42 σε σύνολο 620 σχεδόν, αριθμός πολύ μικρός για να δημιουργήσει προβλήματα όταν δεν δρομολογούνται ποτέ πάνω από 350 την ημέρα. Κάποια από αυτά είναι τελειωμένα, κάποια έχουν σοβαρές ζημιές και κάποια αστείες, λείπει ωστόσο το ανταλλακτικό και οι προμηθευτές θέλουν να πληρώνονται πλέον. Ακόμα και αυτά που έχουν να βγουν πάνω από δύο βδομάδες να δούμε (που κάποια μπορεί να έχουν κυκλοφορήσει και να μην τα πέτυχα στο δρόμο) τότε μιλάμε για 183 οχήματα, βγαίνει η τρέχουσα δρομολόγηση άνετα. Το θέμα είναι ότι ορισμένοι ούτε θέλουν ούτε μπορούν να διαχειριστούν την συγκοινωνία της πόλης σοβαρά.

Τέλος από λεωφορεία ότι βλέπετε θα συνεχίσει να κυκλοφορεί και δεν θα δείτε ούτε καινούργιο, ούτε μεταχειρισμένο.
486 στο 81 (Α και Β)
Και τώρα (13:30) και στο 82 (Β)
84 368
(05-04-2019, 02:31 PM)K.S. Έγραψε: [ -> ]84 368

Να και μια φωτογραφία του

https://leoforeia.gr/opengal/displayimag...play_media
(05-04-2019, 02:31 PM)K.S. Έγραψε: [ -> ]84 368

Περίεργο που γύρισε Σταυρούπολη πάντως..

942 στο 10
581 στο 11
773 επέστρεψε στο 32
395 στο 37
744,869,890,892 στο 69
216,361 στο 80