Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: ΟΑΣΘ: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2018 & 2019
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
114, 677 στο 35
771 στο 5... Αλλο ένα αμάξι που πηγε φοίνικα
Αυτήν την στιγμή ο φοινκας έχει τα 771,773,811,808, 751,809,883,884,741,483,484
(01-04-2019, 12:34 PM)george-oasth Έγραψε: [ -> ]771 στο 5... Αλλο ένα αμάξι που πηγε φοίνικα
Αυτήν την στιγμή ο φοινκας έχει τα 771,773,811,808, 751,809,883,884,741,483,484

Την ίδια στιγμή
617 στο 19
631 στο 27
609,610 στο 31
601,606,627 στο 32
Αλλά να πάρει 600αρια ο φοίνικας; Μπαα...
205 στο 92
(01-04-2019, 03:05 PM)thanossalonika Έγραψε: [ -> ]Την ίδια στιγμή
617 στο 19
631 στο 27
609,610 στο 31
601,606,627 στο 32
Αλλά να πάρει 600αρια ο φοίνικας; Μπαα...
Συμπλήρωσε
629,614 στο 14
639 στο 12
620 στο 34
Δηλαδη όλες οι γραμμες της σταυρουπολης εχουν και b10m στην δύναμή τους προκειμένου να μην διαμαρτυρεται ο φοινικας...

917 στο 34 στην θεση του 622 που εμεινε...
940 στο χ1
(01-04-2019, 03:05 PM)thanossalonika Έγραψε: [ -> ]Την ίδια στιγμή
617 στο 19
631 στο 27
609,610 στο 31
601,606,627 στο 32
Αλλά να πάρει 600αρια ο φοίνικας; Μπαα...

Επειδή αυτή η ιστορία έχει πλέον καταντήσει κουραστική (αγγίζοντας πλέον τα όρια της γραφικότητας) να το εξηγήσουμε για νιοστή (και τελευταία) φορά και όποιος το κατάλαβε, το κατάλαβε...

Τα Volvo και τα Evobus (και μέχρι το 2004 το σύνολο των λεωφορείων του ΟΑΣΘ) κάνουν βαριά συντήρηση στον Φοίνικα. Στην Σταυρούπολη γίνεται μόνο προληπτική μιας και δεν έχει ούτε τον εξοπλισμό ούτε την εκπαίδευση το προσωπικό της γι' αυτή τη δουλειά.

Το σύνολο των λεωφορείων του Φοίνικα είναι σε επιχειρησιακή ετοιμότητα και δεν έχει ανάγκη να "δανειστεί" κανένα λεωφορείο για να βγάλει την δρομολόγηση, αντίθετα του περισσεύουν και περιστασιακά δίνει και στην Σταυρούπολη οχήματα. Εκτός από αυτά που βλέπετε στο δρόμο υπάρχουν και άλλα δέκα τουλάχιστον που δεν τα έχουν πιάσει ακόμα και δεν αναφέρομαι καν στα πάνω από τριάντα μακροχρόνια παρατημένα στο επάνω αμαξοστάσιο που περιμένουν τη σειρά τους να κατέβουν.

Όταν δρομολογείται λεωφορείο από Σταυρούπολη σε γραμμή του Φοίνικα είναι από επισκευή σοβαρότατης ζημιάς και υπό παρακολούθηση. Τα 600αρια είναι όλα λεωφορεία της Σταυρούπολης και όταν βλέπετε στο δρόμο κάποιο δρομολογημένο σε γραμμή του Φοίνικα είναι από επισκευή (ή αν είναι μέσα στο αμαξοστάσιο προς επισκευή).

Το απόλυτα γελοίο του θέματος όμως είναι με τα Citaro της Σταυρούπολης που έχουν κάνει περισσότερα χιλιόμετρα στον περιφερειακό πηγαίνοντας από το ένα αμαξοστάσιο στο άλλο παρά στην δρομολόγηση μιας και ακόμα και για μια βλάβη που θέλει πέντε λεπτά να επισκευαστεί το αυτοκίνητο ΠΡΕΠΕΙ να πάει στον Φοίνικα γιατί ούτε το ανταλλακτικό υπάρχει επάνω ούτε η τεχνογνωσία (και φυσικά το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το 368 μιας και η βαριά συντήρηση των Irisbus γίνεται στην Σταυρούπολη). Και υπάρχουν αυτοκίνητα που τη διαδρομή αυτή την έχουν κάνει ακόμα και δύο φορές μέσα σε μια μέρα.

Το 627 το είδες ή σου το είπαν, γιατί συγκαταλέγεται στην ανεπίσημη μεν αλλά υπαρκτή λίστα οριστικά διαγραφέντα λεωφορεία. Το ενδεχόμενο να το γράφει η τηλεματική είναι αδιάφορο, μπορεί να είναι οποιοδήποτε λεωφορείο χρησιμοποιεί το τερματικό που ήταν εγκατεστημένο σ' αυτό.
Το να διεκδικείς ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών δεν είναι γραφικό. Είναι το δικαίωμα διεκδίκησης το οποίο έχουμε όλοι οι πολίτες αυτής της χώρας και όχι μόνο.

Τα 670,749,941 ήταν μέσα για αρκετό καιρό, γιατί δεν πήγαν στον Φοίνικα για να διορθωθούν; Δρομολογήθηκαν τα δυο διπλά στην γραμμή τους και το πρώτο στο 56. Επιπλέον το 938 είναι ακόμα μέσα μέχρι να βρεθεί το ανταλλακτικό που χρειάζεται.

Το 69 είχε σήμερα στην δύναμη του δυο αρθρωτά και δεν είναι λόγω βλάβης. Δεν υπάρχουν διαθέσιμα 12μετρα στον Φοίνικα για αυτό βάλανε διπλό

Οικονομία καυσίμων να μην ξεχνάμε τις εποχές που το 11 έβγαινε από Σταυρούπολη
(01-04-2019, 08:45 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]...

Όσο και να "ξύνεσαι" πάλι για σόου δεν πρόκειται να ασχοληθώ ξανά μαζί σου...
287 στο 56
290 στο 89
559 στο 81
678 στο 80