Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: ΟΑΣΘ: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2018 & 2019
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
644 στο 3Κ(!)
421 στο 21
728 στο 69
866 στο 72!
(30-12-2018, 04:41 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Περισσότερο το 56. Πάμε να συγκρίνουμε Σάββατο κανονικό όχι Εορτών απόγευμα με κατεύθυνση κέντρο της πόλης 56 στο 654 σαρδέλα και 500αρι μετά από Σταυρουπολ 83 πέντε άτομα . Πάνω κάτω τις καθημερινές πάλι το 56 προβάδισμα .Το 56 δεν έχει μόνο το Ωραιόκαστρο πελατεία που είναι μεγαλύτερο από τον Λαγκάδα αλλα ΙΕΚ και ΟΑΕΔ από σπουδαστές που σπουδάζουν εκεί.

Δοκίμασε να πάρεις 56 από το Παύλου Μελα το στρατόπεδα να πάρεις και πιο πάνω με έχει τύχει πολλές φορές να χάσω τέσσερα λεωφορεία. Αντίθετα στο 83 μπαίνεις μέσα τουλάχιστον. Θα χάνω τέσσερα λεωφορεία θα με βάζουν τα σαράβαλα τα b7L και θα τους λέω δεν είναι απαράδεκτοι ; Για να μην θυμιθω επι ιδιωτικό καθεστώς έξι λεωφορεία έχανα

Μετά υπάρχουν οι βαριές οι ανηφόρες το 83 μπορεί να πάει και από παράδρομο Εγνατία για να γλιτώσει δεν χάνει καμία στάση . Το 56 ; Είναι κεντρικός δρόμος με στάσεις .

Τέλος ενώ το 2012 ο δήμαρχος Λαγκάδα ευχαριστούσε τον ΟΑΣΘ για τα citelis εμφανίζεται πάλι να πει ότι τα λεωφορεία είναι παλιά . Εδώ βλέπουμε το ποσό καλομαθημένοι είναι
Εγώ πάντως έχω πετύχει πολλές φορές 83 να κατεβαίνει φίσκα στο κέντρο. Ενώ τις προάλλες πέρασαν 3 56αρια σε 5 λεπτά μέσα και μόνο τι πρώτο είχε ίσα ίσα τους καθήμενους και τα άλλα 2 από 3-4 το καθένα. Και συν τοις άλλοις δε μπορούμε να συγκρίνουμε τη διαδρομή του 83 με του 56. Δεν έχουν τις ίδιες ανηφόρες. Τα B7l ζορίζονται πολύ παραπάνω να ανέβουν το Δερβένι σε συνθήκες σαρδέλας σε σχέση με τα Citelis.
(30-12-2018, 08:23 PM)irisbus57 Έγραψε: [ -> ]Θα μπορούσε να είναι στο 4 το 320, στο 76 το 321 και στο 79 το 322!

Αρχικά αναφέρθηκε ήδη για το 4.
Στο 76 δε γίνεται να μπει το 321 γιατί αρχικά έχει 2 λεωφορεία. Κατά δεύτερον έχει σχολικά δρομολόγια που φουλάρουν πάρα πολύ και τέλος και άκυρα δρομολόγια που έχω δει έχουν τουλάχιστον 20-25 άτομα...
Το 79 δείτε το κι αυτό σα μια πρώτη εικόνα της πόλης μαζί με το Χ1
829 στο 79
Μια προσπάθεια κατανομής του στόλου

Χ1 917-920 +1 ακόμα
01 251, 252, 253, 255
2Κ 744-748, 791-798, 931-935, 942-945
3Κ 728, 731, 732, 775-790
04 494
05 737, 851-861 +1 ακόμα
06 701-713
07 714-717, 818, 822 +2 ακόμα
09 563-566
10 740, 742, 743, 869-879 +2 ακόμα
11 462-471 +1 ακόμα
12 901-916
14 827-836, 880-884
15 301-322 (απαραιτήτως 2 μεγάλα λεωφορεία-Τα 4 και 6 ΔΕ-ΤΕ-ΠΑ και 4 και 5 ΤΡ-ΠΕ)
16 301-322
17 452-461
18 401-404
19 751-756
20 484-493
21 271-275, 233-236
22 101-103
23 256-265
24 237-239
25 472-483
26 671-679
27 718-720, 738, 739, 741, 749, 750, 936-941
28 387-398
29 201-208 +1 ακόμα
30 228-232, 276-280
31 801-815
32 729, 730, 733-736, 770-774, 865-868
33 660-668
34 721, 722, 816, 817, 819-821, 823-826
35 407-413
36 687-689
37 501-506
38 221-227
39 441-451
40 414-417 +1 ακόμα
42 424
43 561
45 289, 290
50 368, 799
51 375-380, 382
52 723-727, 862-864 +4 ακόμα
53 577
54 281-288
55 418, 419
56 651-659
57-58 111-130 +3 ακόμα
59 576
60 405, 406, 420
61 425
64 383-386
66 680-683
67-68 684-686
69 436-440
72 885-894
76 432, 433
77 434, 435
79 697
80 351-355
81-89 209-220
82 240, 241
83 507-518
84 356-358
85 359-362
86 363-366
87 426-429
88 430, 431, 696
90 552, 553
91 371-374
92 569

Έχω κενά στα 15 και 16 και 57 και 58
(30-12-2018, 11:52 PM)K.S. Έγραψε: [ -> ]Εγώ πάντως έχω πετύχει πολλές φορές 83 να κατεβαίνει φίσκα στο κέντρο. Ενώ τις προάλλες πέρασαν 3 56αρια σε 5 λεπτά μέσα και μόνο τι πρώτο είχε ίσα ίσα τους καθήμενους και τα άλλα 2 από 3-4 το καθένα. Και συν τοις άλλοις δε μπορούμε να συγκρίνουμε τη διαδρομή του 83 με του 56. Δεν έχουν τις ίδιες ανηφόρες. Τα B7l ζορίζονται πολύ παραπάνω να ανέβουν το Δερβένι σε συνθήκες σαρδέλας σε σχέση με τα Citelis.

Το 83 καθημερινή έχει Σαρδέλα αλλά μπαίνεις. Το 56 και Σαββάτου. Τα αμάξια 84,85,86 πως ανεβαίνουν; Για να μην μιλήσω αργίες όλο άδειο το 83. Ανέβα μέχρι Ωραιόκαστρο την ανηφόρα από στάσεις Lidl-Bερόπουλος μετά Αναψυκτήριο-Γυμνάσιο. Ειδικά στην πρώτη περίπτωση και να μένει και λεωφορείο. 

Όσο για το 5 λέπτο συχνότητα ούτε στα χαρτιά δεν υπάρχει στο 56. Καμιά φορά 5 λέπτη συχνότητα στο 56 15 λέπτη και τις Κυριακές 40 λέπτα και φυσικά φίσκα 

Όσες φορές προσπέραση από Στροφή Καρατάσου το 83 πάντα άδειο το έβλεπα ιδίως απόγευμα. Χειμώνα - Καλοκαίρι. Όπως και να έχει το 127 έπρεπε να είναι στο 56 γιατί είναι από τις πρώτες δέκα γραμμές με πληρότητα υψηλή για 12μ σε συνδυασμό με ανηφόρες. Πάντως το 83 με τα cityclass του 2004 έπρεπε να παραμείνει και έπρεπε να αξιοποιηθούν αυτά τα οχήματα σε 25,26,28,56. Μεγάλη ακόμη αποτυχία του ιδιωτικού καθεστώτος αλλά πλέον αν αγοραστούν τα 350 που λένε λεωφορεία κατά προτεραιότητα πρέπει να μπουν σε αυτές τις γραμμές

861 ανήκει στο 52 πλέον
(31-12-2018, 12:43 AM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Το 83 καθημερινή έχει Σαρδέλα αλλά μπαίνεις. Το 56 και Σαββάτου. Τα αμάξια 84,85,86 πως ανεβαίνουν; Για να μην μιλήσω αργίες όλο άδειο το 83. Ανέβα μέχρι Ωραιόκαστρο την ανηφόρα από στάσεις Lidl-Bερόπουλος μετά Αναψυκτήριο-Γυμνάσιο. Ειδικά στην πρώτη περίπτωση και να μένει και λεωφορείο. 

Όσο για το 5 λέπτο συχνότητα ούτε στα χαρτιά δεν υπάρχει στο 56. Καμιά φορά 5 λέπτη συχνότητα στο 56 15 λέπτη και τις Κυριακές 40 λέπτα και φυσικά φίσκα 

Όσες φορές προσπέραση από Στροφή Καρατάσου το 83 πάντα άδειο το έβλεπα ιδίως απόγευμα. Χειμώνα - Καλοκαίρι. Όπως και να έχει το 127 έπρεπε να είναι στο 56 γιατί είναι από τις πρώτες δέκα γραμμές με πληρότητα υψηλή για 12μ σε συνδυασμό με ανηφόρες. Πάντως το 83 με τα cityclass του 2004 έπρεπε να παραμείνει και έπρεπε να αξιοποιηθούν αυτά τα οχήματα σε 25,26,28,56. Μεγάλη ακόμη αποτυχία του ιδιωτικού καθεστώτος αλλά πλέον αν αγοραστούν τα 350 που λένε λεωφορεία κατά προτεραιότητα πρέπει να μπουν σε αυτές τις γραμμές

Τέλος πάντων δεν το συνεχίζω γιατί τα ξαναείπαμε και παλιότερα. Και εγώ θα ήθελα το 84 να έχει Citelis και να πω χίλιες δύο ιδέες από το μυαλό μου γιατί θα έπρεπε όμως έχω ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ και μπορώ να καταλάβω ότι πάλι καλά που έχουμε και αυτά τα λεωφορεία στη γραμμή. Δεν επεκτείνομαι πλέον στο θέμα πάρα μόνο αν δοθεί κάποια λογική απάντηση. Απλά σας παρακαλώ λίγο ηρεμία με τα έλεος και τα απαράδεκτοι... Δεν είστε συγκπινωνιολόγοι, ούτε υπεύθυνοι του γραφείου κίνησης για να ξέρετε πως προκύπτει το κάθε τι... Αφήστε τον καθένα να κάνει τη δουλειά του. Υπάρχουν 1000 αλλά προβλήματα στον οργανισμό που αξίζουν διαμαρτυρίας.
(31-12-2018, 12:48 AM)K.S. Έγραψε: [ -> ]Τέλος πάντων δεν το συνεχίζω γιατί τα ξαναείπαμε και παλιότερα. Και εγώ θα ήθελα το 84 να έχει Citelis και να πω χίλιες δύο ιδέες από το μυαλό μου γιατί θα έπρεπε όμως έχω ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ και μπορώ να καταλάβω ότι πάλι καλά που έχουμε και αυτά τα λεωφορεία στη γραμμή. Δεν επεκτείνομαι πλέον στο θέμα πάρα μόνο αν δοθεί κάποια λογική απάντηση. Απλά σας παρακαλώ λίγο ηρεμία με τα έλεος και τα απαράδεκτοι... Δεν είστε συγκπινωνιολόγοι, ούτε υπεύθυνοι του γραφείου κίνησης για να ξέρετε πως προκύπτει το κάθε τι... Αφήστε τον καθένα να κάνει τη δουλειά του. Υπάρχουν 1000 αλλά προβλήματα στον οργανισμό που αξίζουν διαμαρτυρίας.

Εσύ γιατί θίγεσαι; Μήπως είσαι πρώην Μέτοχος; Αν δεν έχεις πολύ απλά τι να πεις απλά ΣΤΑΜΑΤΑ. Το 84 με μια χαρά συνθήκες είστε. Τον ρωτάς τον άλλο στο Ωραιόκαστρο με τι συνθήκες μετακινείτε; Με λιποθυμίες επιβατών με νεύρα και αγανάκτηση; Δεν είναι άξιο διαμαρτυρίας οι συνθήκες μετακίνησης των επιβατών; Είναι άνθρωποι όχι ζώα. Είναι στις τέσσερις χειρότερες το 56 με μετακίνηση συνθήκες επιβατών.52,32,23,56 αυτές είναι οι τέσσερις με τις χειρότερες αρέσει δεν αρέσει σε κάποιους είναι αλήθεια. 

Δικαίωμα μου να λέω ότι θέλω όπως και ο καθένας γιατί έχουμε δημοκρατία και πολυφωνία. Αν δεν σε αρέσουν αυτά μπορείς να φύγεις αν θέλεις.Αυτογνωσία δεν έχεις όπως με τα ψέμματα που πετούσες τόσο με το 56 όσο με το 27(σε παλιότερες δημοσιεύσεις) που το 940 προχθές ήταν σαρδέλα, που μας έλεγες εδώ μέσα ένα σωρό ψέμματα ότι στέκει με 12μ. Ή που έκανες θέμα επίσης για 2,3,8 αδικία με b7LA με επιβατική κίνηση και εδώ στο 56 να πεις ότι είναι αδικία με b7L ενώ 30,45,54,83 με citelis τίποτα. 

Όλοι έχουμε δικαίωμα στην καλή μετακίνηση. Η μόνη λογική κατανομή που έγινε με αυτήν την διοίκηση είναι με 27,32,52 και μικτά στο 21 και 30. Όλα τα άλλα αρλούμπες. Αν δεν παρθούν τα νέα οχήματα το δίκαιο θα ήταν σε 25,26,28,56 να τοποθετηθούν citelis.

Τέλος όσο το 25,26,27,32,56 δεν παίρνουν καλά οχήματα για να τα δίνουν σε 45,83 που ήδη έχουν ή του 32 επίσης στον Φοίνικα θα το κάνω θέμα γιατί είναι άποψη μου, αρέσει δεν αρέσει σε μερικούς εδώ μέσα. Δεν θα έχω κλειστό το στόμα μου την στιγμή που αυτό με θίγει,που θίγει επίσης τον συνάνθρωπο οδηγώντας στην βαρβαρότητα και την εξαθλίωση. Ήμουν,είμαι και θα είμαι αλληλέγγυος και δεν θα σταματήσω θα συνεχίσω
Καλά κρασιά
(31-12-2018, 01:26 AM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Εσύ γιατί θίγεσαι; Μήπως είσαι πρώην Μέτοχος; Αν δεν έχεις πολύ απλά τι να πεις απλά ΣΤΑΜΑΤΑ. Το 84 με μια χαρά συνθήκες είστε. Τον ρωτάς τον άλλο στο Ωραιόκαστρο με τι συνθήκες μετακινείτε; Με λιποθυμίες επιβατών με νεύρα και αγανάκτηση; Δεν είναι άξιο διαμαρτυρίας οι συνθήκες μετακίνησης των επιβατών; Είναι άνθρωποι όχι ζώα. Είναι στις τέσσερις χειρότερες το 56 με μετακίνηση συνθήκες επιβατών.52,32,23,56 αυτές είναι οι τέσσερις με τις χειρότερες αρέσει δεν αρέσει σε κάποιους είναι αλήθεια. 

Δικαίωμα μου να λέω ότι θέλω όπως και ο καθένας γιατί έχουμε δημοκρατία και πολυφωνία. Αν δεν σε αρέσουν αυτά μπορείς να φύγεις αν θέλεις.Αυτογνωσία δεν έχεις όπως με τα ψέμματα που πετούσες τόσο με το 56 όσο με το 27(σε παλιότερες δημοσιεύσεις) που το 940 προχθές ήταν σαρδέλα, που μας έλεγες εδώ μέσα ένα σωρό ψέμματα ότι στέκει με 12μ. Ή που έκανες θέμα επίσης για 2,3,8 αδικία με b7LA με επιβατική κίνηση και εδώ στο 56 να πεις ότι είναι αδικία με b7L ενώ 30,45,54,83 με citelis τίποτα. 

Όλοι έχουμε δικαίωμα στην καλή μετακίνηση. Η μόνη λογική κατανομή που έγινε με αυτήν την διοίκηση είναι με 27,32,52 και μικτά στο 21 και 30. Όλα τα άλλα αρλούμπες. Αν δεν παρθούν τα νέα οχήματα το δίκαιο θα ήταν σε 25,26,28,56 να τοποθετηθούν citelis.

Τέλος όσο το 25,26,27,32,56 δεν παίρνουν καλά οχήματα για να τα δίνουν σε 45,83 που ήδη έχουν ή του 32 επίσης στον Φοίνικα θα το κάνω θέμα γιατί είναι άποψη μου, αρέσει δεν αρέσει σε μερικούς εδώ μέσα. Δεν θα έχω κλειστό το στόμα μου την στιγμή που αυτό με θίγει,που θίγει επίσης τον συνάνθρωπο οδηγώντας στην βαρβαρότητα και την εξαθλίωση. Ήμουν,είμαι και θα είμαι αλληλέγγυος και δεν θα σταματήσω θα συνεχίσω

Οι συνθήκες σε άλλες γραμμές είναι καλύτερες; 2 χρόνια χρησιμοποιούσα το 56 για οαεδ και σε ώρες που δεν είχαμε μάθημα δεν είχε και τον τρελό κόσμο το λεωφορείο. Όλοι θα θέλαμε τα citelis και τα Citaro στην γραμμή που χρησιμοποιούμε αλλά αυτό δεν γίνεται. Και στο 81 ο κόσμος γκρινιάζει. Όχι όμως γιατί δεν έχει citelis. Γιατί περιμένει 1 ωρα και στην στάση. Και σε όλες τις γραμμές ο κόσμος γκρινιάζει για την κακή ποιότητα του οασθ. Θα σε πείραζε αν είχε ανά 10 λεπτά 56 και δεν ήταν citelis; δεν είναι μόνο το 56 που δεν έχει καλά λεωφορεία. (για εμένα πάντως μια χαρά ήταν) Δεν στα λέω με κακία απλά δεν είναι μόνο το 56 που χρειάζεται τα καινούρια λεωφορεία αλλά όλες οι γραμμές. Πήρε το 83 τα citelis και όχι το 56 ή το 81 ή όποια άλλη γραμμη, τι να κάνουμε. Το θέμα είναι να λυθεί το πρόβλημα με τα δρομολόγια μπας και αυξηθούν και όχι αν έχουμε citelis ή όχι. Και εννοείται συζήτηση κάνουμε, δεν στα λέω ούτε για να σου την πω ούτε με κακία, απλά είπα και εγώ την γνώμη μου.