Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Αυτό κυριολεκτικά με το 608 , αλλά και τις άλλες γραμμές κυριολεκτικά με εκπλήσσει. Έκανα και την αυτοψία μου πηγαίνοντας από Αργυρούπολη με το 140 μέχρι Υμηττό και από κει με το 856 μέχρι το Α Νεκροταφείο. Τα δύο αυτά λεωφορεία ήταν τιγκαρισμενα, όπως ηταν λογικό. Αυτό που με εξέπληξε ήταν πως το Α3 λειτουργούσε με 12-μετρα,ενω έχει να εξυπηρετήσει 10 σταθμούς μετρό. Βέβαια, αφού έμαθα τι γίνεται στις άλλες γραμμές να λέω ευχαριστώ που υπάρχουν αυτά τα 12-μετρα.

Γνωρίζουμε ποιες γραμμές έχουν τα περισσότερα οχήματα σε λειτουργία αυτήν την στιγμή?
Σε μέρες σαν αυτές τα Γραφεία Κίνησης προσπαθούν να επανδρωσουν κάθε γραμμή έστω με ένα λεωφορείο, με τα κενά που υπάρχουν. Οι νωρίς πρωί και οι αργά απόγευμα βαρδιες είναι κομμένες κυρίως, γι'αυτο και το Γαλάτσι που έχει πολλές αργά βαρδιες έμεινε χωρίς αμάξι από τις 1700!
Ενδεικτικά, από Γουδή έφυγε 1630 Ταύρος και το επόμενο ήταν 1725 Γαλάτσι που ήταν σε ΟΛΗ την διαδρομή (Γουδή, Κέντρο, Πατήσια, Γαλάτσι) κυριολεκτικά μόνο του!

- Το Α13 υπήρχαν ώρες που είχε και 6 λεωφορεία
- Το Β5 ήταν 2 ΑΜ ΡΑΛ - 1 ΑΝΘ
- Στο 421 ήταν 2 και μετά τις 1430 βγήκε η 151

Η καλύτερα επανδρωμενη γραμμή ήταν το Μαρούσι που είχε και 9-10 λεωφορεία το μεσημέρι.
Και το Α5 το πρωί που το είδα (δεν ξέρω μετά αν άλλαξε) ήταν για αρκετή ώρα με 2 οχήματα μια γκαζιερα και μια νταλίκα που υπακαθιστα σε μεγάλο κομμάτι την Μ3. Αντίθετα το 304/5 ήταν για κάποιες ώρες με 5 οχήματα το 304 πχ και 1 το το 305 και μετά το αντίθετο εναλλάξ. Επίσης όλες οι τοπικές γραμμές Μεσογείων ήταν με 1 όχημα με εξαίρεση το 308 που είχε 3 και το 310 που είχε πλήρη επάνδρωση με 3.
(28-11-2018, 09:29 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: [ -> ]Και το Α5 το πρωί που το είδα (δεν ξέρω μετά αν άλλαξε) ήταν για αρκετή ώρα με 2 οχήματα μια γκαζιερα και μια νταλίκα που υπακαθιστα σε μεγάλο κομμάτι την Μ3. Αντίθετα το 304/5 ήταν για κάποιες ώρες με 5 οχήματα το 304 πχ και 1 το το 305 και μετά το αντίθετο εναλλάξ. Επίσης όλες οι τοπικές γραμμές Μεσογείων ήταν με 1 όχημα με εξαίρεση το 308 που είχε 3 και το 310 που είχε πλήρη επάνδρωση με 3.

Το Α5 είχε 3 νταλίκες σήμερα, 1 καινούργια Γκαζιέρα, το πρωί είχε ένα Ν1 και το μεσημέρι βγήκε και το Citelis 9006, ενώ οι Λουτσες το πρωί είχαν τουλάχιστον 3 νταλίκες..
(28-11-2018, 09:21 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Σε μέρες σαν αυτές τα Γραφεία Κίνησης προσπαθούν να επανδρωσουν κάθε γραμμή έστω με ένα λεωφορείο, με τα κενά που υπάρχουν.

Σε αρκετές όμως περιπτώσεις δεν φάνηκε αυτό.

Για την Ανθούσα που αναφέρθηκε τα 608, 250 κ.α. δεν βγήκε ούτε ένα όχημα ενώ το 310 ήταν κομπλε ή στη Λούτσα που είχε 5-6 αμάξια, 242 απόγευμα με 2 νταλίκες κλπ.

Παρόμοια και στο Μπραχάμι που Α3 και 140 "φυτοζωούσαν" με 2-3 αμάξια και είχαμε 136/7 με 5 αμάξια, 164 με 4 αυτοκίνητα, 237 με 3-4, 201 κομπλε με 2/2 κ.α.

Σίγουρα θεωρώ λοιπόν ότι στις επιλογές των Γραφείων Κίνησης έπαιξε ρόλο και η επιβατική κίνηση κάθε γραμμής (που στην περίπτωση των τοπικών χωρίς Μετρό και με άφαντους κορμούς είναι υπερελάχιστη) υπό την έννοια ότι είναι αρκετά πιο ξεκούραστες οι βάρδιες και δεν έχουν να αντιμετωπίσουν τα αναμενόμενα "μπινελίκια" από επιβάτες που σίγουρα θα υπάρξουν σε κορμούς και διακεντρικές λόγω πλήθους και ανεπαρκούς συχνότητας. Επιπλέον, είναι γεγονός ότι σήμερα υπήρχε μεγάλη δυσχέρεια στις μετακινήσεις λόγω έλλειψης σχεδόν όλων των μέσων συγκοινωνίας αλλά και δυσκολίας μετακίνησης με ΙΧ με συνέπεια να είναι πολύ δύσκολο σε αρκετές περιπτώσεις οδηγοί να φτάσουν στο σημείο αλλαγής τους ιδιαίτερα όταν είναι μακριά, όπως συνήθως συμβαίνει στους κορμούς.
(28-11-2018, 04:39 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Ισχύει στα Λιόσια όλα καλά ειδικά το 730 που στο μεγαλύτερο μέρος της μέρας μέχρι τώρα ήταν με 0 οχήματα! Tongue 2 έχει το Α15, 2 το Α13 κλπ

To Α15 είχε μια στιγμή το πρωί 6 οχήματα και το Β12 είχε τουλάχιστον 5. Στο Α13 το μεσημέρι μέτρησα 5. Το 730 ατύχησε...
Εκ της καταγραφής στην γραμμή "164" : Σε συνέχεια της παρακολούθησης της ποιότητας ως αναφορά την επάρκεια σε τροχαίο υλικό στην εν λόγω γραμμή κατόπιν της υπαγωγής της στο Α/Μ Αγ. Δημητρίου με την οριστική κατάργηση των αρθρωτών λεωφορείων από αυτήν , έχουμε να παρατηρήσουμε ότι από  από την Δευτέρα 26/11 άρχισε να αφαιρείται το 5ο λεωφορείο στην Ημερήσια κυκλοφορία , να σταθεροποιείται το δυναμικό στο maximum  με 4 λεωφορεία και σήμερα 3/12 να έχουμε καταλήξει πάλι με 4 στο μισό της Ημέρας  από  τις 20:00 και μετά να κυκλοφορούν μόνο 2 (δύο)  τα : 5/316 - 5/303, που θα πάνε μέχρι την λήξη της βάρδιας. -  Ελπίζουμε η παρατηρούμενη σταδιακή μείωση του τροχαίου υλικού να είναι τυχαίο γεγονός και όχι "δούρειος ίππος" στο να υποβαθμιστεί περισσότερο η επάρκεια σε τροχαίο δυναμικό στην γραμμή. Θυμίζουμε ότι για την γραμμή του "164" προβλέπεται στις ώρες αιχμής να επανδρώνεται με 5 λεωφορεία και στις υπόλοιπες με 4 - ΒΙΑ -3 ! Σήμερα καταλήξαμε με 2 από τις 20:00 - Αυτά ως επισήμανση , αναμένοντας να υπάρξει διόρθωση στο θέμα αυτό , διαφορετικά θα υπάρξουν δυναμικότερες παρεμβάσεις. Παρακολουθούμε από κοντά το θέμα και θα επανέλθουμε.
(03-12-2018, 11:15 PM)panage_1970 Έγραψε: [ -> ]Αυτά ως επισήμανση , αναμένοντας να υπάρξει διόρθωση στο θέμα αυτό , διαφορετικά θα υπάρξουν δυναμικότερες παρεμβάσεις. Παρακολουθούμε από κοντά το θέμα και θα επανέλθουμε.

Επικοινωνία με ΟΑΣΑ:
- Γενικά ζητήματα: 210-8200999, oasa@oasa.gr
- Γραφείο Προέδρου: 210-8200979, christinav@oasa.gr , grafeioproedrou@oasa.gr
- Γενική Δ/νση Συγκοινωνιακού Έργου: 210-8200974
- Δ/νση Λειτουργικού Σχεδιασμού: dapostolidis@oasa.gr
- Τμήμα Δρομολόγησης: 210-8200862, ppapad@oasa.gr
- Τμήμα Ελέγχου Κυκλοφορίας & Τηλεματικής: 210-8200890, aangelis@oasa.gr
- Δ/νση Δημοσίων Σχέσεων & Εξυπηρέτησης Κοινού: 210-8200965, 210-8200858
- Τμήμα Διαχείρισης Παραπόνων: 210-8200891, 210-8200896
- Τμήμα Τηλεφωνικής & Ηλεκτρονικής Ενημέρωσης Κοινού: 210-8200902, 210-8220773, chamilothoris@oasa.gr

Επικοινωνία με ΟΣΥ:
- Διοίκηση: 210-4270796, osy@osy.gr
- Αμαξοστάσιο Αγ. Δημητρίου: 210-9373447

Επικοινωνία με Υπουργείο Μεταφορών:
- Γενικά ζητήματα: 210-6508000 (τηλεφωνικό κέντρο), protocol@yme.gov.gr
- Υπουργός: 210-6508852, 210-6508020, 210-6508825, gram-ypourgou@yme.gov.gr & ypourgos@yme.gov.gr
- Υφυπουργός: 210-6508822, 210-6508858, 210-6508752, yfyp@yme.gov.gr
- Γενικός Γραμματέας Υπουργείου: 210-6508862, 210-6508863, gg@yme.gov.gr
- Γενική Δ/νση Μεταφορών: 210-6508461
- Δ/νση Επιβατικών Μεταφορών: 210-6508867
- Τμήμα Αστικών Επιβατικών Μεταφορών: 210-6508446

Επικοινωνία με οικείες Δημοτικές Αρχές:
- Δήμος Ηλιούπολης: 210-9970000 (τηλεφωνικό κέντρο), 210-9970007 (Δήμαρχος)
- Δήμος Ελληνικού-Αργυρούπολης: 213-2018700 & 213-2026000 (τηλεφωνικό κέντρο), 213-2018702 (Δήμαρχος)
- Δήμος Γλυφάδας: 213-2025200 (τηλεφωνικό κέντρο), 213-2025390 (Δήμαρχος)
(03-12-2018, 11:15 PM)panage_1970 Έγραψε: [ -> ]Αυτά ως επισήμανση , αναμένοντας να υπάρξει διόρθωση στο θέμα αυτό , διαφορετικά θα υπάρξουν δυναμικότερες παρεμβάσεις. Παρακολουθούμε από κοντά το θέμα και θα επανέλθουμε.

Μην ανησυχείς, θα μιλήσω με τα κατάλληλα άτομα, για να έχει 1 από εδώ και πέρα μετά τις 20:00. Αν έχεις δυναμικές παρεμβάσεις εσύ, μπορώ να σου βρω δυναμικότερες που είναι η χαρά του ΟΑΣΑ.
(03-12-2018, 11:15 PM)panage_1970 Έγραψε: [ -> ]Εκ της καταγραφής στην γραμμή "164" [...] Θυμίζουμε ότι για την γραμμή του "164" προβλέπεται στις ώρες αιχμής να επανδρώνεται με 5 λεωφορεία και στις υπόλοιπες με 4 - ΒΙΑ -3 ! Σήμερα καταλήξαμε με 2 από τις 20:00 - Αυτά ως επισήμανση , αναμένοντας να υπάρξει διόρθωση στο θέμα αυτό , διαφορετικά θα υπάρξουν δυναμικότερες παρεμβάσεις. Παρακολουθούμε από κοντά το θέμα και θα επανέλθουμε.

Η αντιμετώπιση πρέπει να είναι συνολική και όχι αποσπασματική ανά γραμμή ή ανα γειτονιά. Κι εγώ έχω πρόβλημα με το 235 (που είναι υποτίθεται η γραμμή μου) και από τότε που το πήρε ο Βοτανικός, αποφάσισε να κόψει την τρίτη απογευματινή βάρδια με το "έτσι θέλω".  Δεν θα λύσουμε όμως τίποτα με το να φτιάξουμε μια γραμμή σε βάρος της άλλης.
Μήπως τελείωσε έτσι το μαρτύριο; Εσύ που θα πάρεις το 164 πώς θα συνεχίσεις τη διαδρομή; Δεν θα πάρεις άλλο λεωφορείο; Δεν θα λείπει εκεί κάποια βάρδια; Σπανίως ξεκινά και τελειώνει πλέον η μετακίνηση με μία γραμμή.
Εγώ πχ μετακινούμαι καθημερινά σε όλη την Αττική. Σήμερα λείπει βάρδια στο 550, με επηρεάζει. Αύριο στο 049, με επηρεάζει. Μεθαύριο στο 304, με επηρεάζει. Σκοπός είναι να δουλεύουν όλες οι γραμμές όπως είναι προγραμματισμένες και όχι "στην τύχη".

Δεν βοηθά καμία αναφορά στον ΟΑΣΑ. Το πρόβλημα το δημιουργεί η εταιρεία εκτέλεσης έργου που είναι η ΟΣΥ, όπου κάθε αμαξοστάσιο κάνει ό,τι του καπνίσει. Συνεπώς, αυτό που πρέπει να γίνει είναι να μαζέψουμε παρατηρήσεις σε περισσότερες γραμμές και να γίνει επίθεση εφ' όλης της ύλης, ώστε να μη μένουμε στα "του οίκου μας".
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17