Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
(22-11-2018, 03:08 PM)panage_1970 Έγραψε: [ -> ]Σχετικά με το Α.Μ του Αγ. Δημητρίου , θα πρέπει οπωσδήποτε να βρεθεί τρόπος της διεύρυνσης του στόλου του έστω και με "δανεισμούς" από άλλα Αμαξοστάσια,  μιας και του έχει πέσει αρκετό βάρος  μετά  και από την υπαγωγή σε αυτό και του "164"  που τελικά δεν μπορεί να το εξυπηρετήσει πλήρως. Στην πρώτη Εβδομάδα θα περιμέναμε να μπορέσει να δρομολογεί 5 στα 5 λεωφορεία που προβλέπονται για τις καθημερινές - δυστυχώς παρέμειναν τα 4 , με μεγαλύτερα διαλείμματα από εκείνα των  δανεικών "IRIS" της Π.Ράλλη, σημειωτέον ότι επί εποχή "IRIS" υπήρξαν ημέρες που κυκλοφορούσαν 5/5 . Τι λοιπόν άλλαξε θετικά για τον επιβάτη της περιοχής ?  απλά τα "IRIS" έγιναν "Ν1" με μόνιμα κουτσουρεμένο το 5ο λεωφορείο , και φυσικά την οριστική παύση των αρθρωτών. Απλά έκανα μια πρώτη καταγραφή της κατάστασης στην νέα γραμμή "164" που την ανέλαβε ο Αγ. Δημήτριος προκειμένου να την βελτιώσει μάταια όμως. Θα καταγράφουμε την περίπτωση της εν λόγω γραμμής και εάν σε σύντομο χρόνο δεν δούμε βελτίωση Επιφυλασόμαστε να προσφύγουμε αρμοδίως  για το θέμα αυτό μιας και η συγκεκριμένη γραμμή είχε έγκριση όχι μόνο για τον αριθμό των ημερήσιων λεωφορείων που θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 5 στην βάρδια , αλλά και για την παρουσία αρθρωτών. Δυστυχώς και τα δύο στοιχεία έχουν καταπατηθεί πλήρως.

Μετακινήθηκε το post εδώ, καθώς το περιεχόμενό του δεν έχει να κάνει με κάποια υποδομή της ΟΣΥ, αλλά με θέματα εξυπηρέτησης. 

Στο δια ταύτα τώρα. Καταλαβαίνω την αναστάτωση των κατοίκων Ηλιούπολης από την αλλαγή του Α/Σ. Από εκεί που ο κάτοικος Ηλιούπολης έβλεπε μια άδεια νταλίκα στο 164 σήμερα δυστυχώς (ή ευτυχώς) βλέπει Ν1. 

Ας έρθουμε όμως στα δεδομένα της εποχής. Ένα μεγάλο Α/Σ έκλεισε (Ελληνικό) και ένα άλλο Α/Σ (Μπραχάμι), το οποίο είναι μια σταλιά, κλήθηκε να σηκώσει ένα σημανικό βάρος αυτής της απώλειας. Ένα άλλο Α/Σ (Ράλλη) μετατράπηκε σε νταλικοαμαξοστάσιο, το οποίο καλείται πλέον να βγάζει σχεδόν όλες τις νταλικογραμμές της Αθήνας. Το Α/Σ όμως αυτό είναι ο ορισμός των δέκα πληγών του Φαραώ (αν και τώρα λόγω της αλλαγής διοίκησής του έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια συμμαζέματος) και κατά συνέπεια δεν μπορεί να επανδρώσει άρτια το σύνολο των γραμμών του. Επομένως έχει θεσπιστεί η "πατέντα" του δανεισμού οχημάτων από κοντινά Α/Σ. Και τώρα λοιπόν έχουμε: 164 απ' την μια πλευρά και Α1, Α2, Α7, Β9, ΑΒ10, ΒΓ18, 040, 171, 421, 550, 703, 843, Χ95, Χ96 απ' την άλλη. Γνωρίζει η ΟΣΥ ότι όλα τα παραπάνω δεν μπορεί να τα επανδρώσει με οχήματα 18 μέτρων και ότι κάπου πρέπει να "ρίξει" τα 12μετρα. Οπότε κάνει μια στάθμιση: που θα βάλω την νταλίκα που μου περισσεύει; 164 ή 703; Η απάντηση είναι προφανής.

Παράλληλα, υπάρχουν γραμμές οι οποίες έχουν 12μετρα οχήματα ενώ λόγω ζήτησης θα έπρεπε να δρομολογούνται 18μετρα οχήματα και μάλιστα σε περιοχές δύσκολες, οι οποίες δεν εξυπηρετούνται από το μετρό. Ενδεικτικά αναφέρω ΑΒ11, Β12, 822, 824/825, 845 κ. ά. Δεν είναι στην ίδια μοίρα η Ηλιούπολη, η οποία έχει και σταθμό μετρό στα όριά της, με την Πετρούπολη ή την Αμφιάλη...

Last but not least, από τότε που η γραμμή 2 του μετρό επεκτάθηκε προς το Ελληνικό, το 164 αλλά και άλλες γραμμές έχουν χάσει την σημασία που είχαν παλαιότερα. Οι πληρότητες της γραμμής είναι ξεκάθαρα για 12μετρο όχημα, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Οπότε απ' το να επανδρώνεται από ένα Α/Σ το οποίο είναι στου βοδιού το κέρατο, ας βγεί από ένα κοντινό Α/Σ το οποίο διαθέτει και το κατάλληλο για τη γραμμή όχημα. Με τον τρόπο αυτό και κάνεις το αυτονόητο και δεν καις τζάμπα πετρέλαια. Τώρα εάν το Α/Σ Μπραχαμίου δεν στέλνει τα 5 οχήματα που προβλέπονται (σήμερα 22/11 πάντως 5/5 ήταν η γραμμή), μπορεί κάποιος κάλλιστα να ασκήσει τα νόμιμα δικαιώματά του, με το να κάνει για αρχή ένα υπόμνημα στον ΟΑΣΑ μέσω της ιστοσελίδας του.
(22-11-2018, 09:06 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Μετακινήθηκε το post εδώ, καθώς το περιεχόμενό του δεν έχει να κάνει με κάποια υποδομή της ΟΣΥ, αλλά με θέματα εξυπηρέτησης. 

Στο δια ταύτα τώρα. Καταλαβαίνω την αναστάτωση των κατοίκων Ηλιούπολης από την αλλαγή του Α/Σ. Από εκεί που ο κάτοικος Ηλιούπολης έβλεπε μια άδεια νταλίκα στο 164 σήμερα δυστυχώς (ή ευτυχώς) βλέπει Ν1. 

Ας έρθουμε όμως στα δεδομένα της εποχής. Ένα μεγάλο Α/Σ έκλεισε (Ελληνικό) και ένα άλλο Α/Σ (Μπραχάμι), το οποίο είναι μια σταλιά, κλήθηκε να σηκώσει ένα σημανικό βάρος αυτής της απώλειας. Ένα άλλο Α/Σ (Ράλλη) μετατράπηκε σε νταλικοαμαξοστάσιο, το οποίο καλείται πλέον να βγάζει σχεδόν όλες τις νταλικογραμμές της Αθήνας. Το Α/Σ όμως αυτό είναι ο ορισμός των δέκα πληγών του Φαραώ (αν και τώρα λόγω της αλλαγής διοίκησής του έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια συμμαζέματος) και κατά συνέπεια δεν μπορεί να επανδρώσει άρτια το σύνολο των γραμμών του. Επομένως έχει θεσπιστεί η "πατέντα" του δανεισμού οχημάτων από κοντινά Α/Σ. Και τώρα λοιπόν έχουμε: 164 απ' την μια πλευρά και Α1, Α2, Α7, Β9, ΑΒ10, ΒΓ18, 040, 171, 421, 550, 703, 843, Χ95, Χ96 απ' την άλλη. Γνωρίζει η ΟΣΥ ότι όλα τα παραπάνω δεν μπορεί να τα επανδρώσει με οχήματα 18 μέτρων και ότι κάπου πρέπει να "ρίξει" τα 12μετρα. Οπότε κάνει μια στάθμιση: που θα βάλω την νταλίκα που μου περισσεύει; 164 ή 703; Η απάντηση είναι προφανής.

Παράλληλα, υπάρχουν γραμμές οι οποίες έχουν 12μετρα οχήματα ενώ λόγω ζήτησης θα έπρεπε να δρομολογούνται 18μετρα οχήματα και μάλιστα σε περιοχές δύσκολες, οι οποίες δεν εξυπηρετούνται από το μετρό. Ενδεικτικά αναφέρω ΑΒ11, Β12, 822, 824/825, 845 κ. ά. Δεν είναι στην ίδια μοίρα η Ηλιούπολη, η οποία έχει και σταθμό μετρό στα όριά της, με την Πετρούπολη ή την Αμφιάλη...

Last but not least, από τότε που η γραμμή 2 του μετρό επεκτάθηκε προς το Ελληνικό, το 164 αλλά και άλλες γραμμές έχουν χάσει την σημασία που είχαν παλαιότερα. Οι πληρότητες της γραμμής είναι ξεκάθαρα για 12μετρο όχημα, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Οπότε απ' το να επανδρώνεται από ένα Α/Σ το οποίο είναι στου βοδιού το κέρατο, ας βγεί από ένα κοντινό Α/Σ το οποίο διαθέτει και το κατάλληλο για τη γραμμή όχημα. Με τον τρόπο αυτό και κάνεις το αυτονόητο και δεν καις τζάμπα πετρέλαια. Τώρα εάν το Α/Σ Μπραχαμίου δεν στέλνει τα 5 οχήματα που προβλέπονται (σήμερα 22/11 πάντως 5/5 ήταν η γραμμή), μπορεί κάποιος κάλλιστα να ασκήσει τα νόμιμα δικαιώματά του, με το να κάνει για αρχή ένα υπόμνημα στον ΟΑΣΑ μέσω της ιστοσελίδας του.
Αγαπητέ φίλε N1Ellinikou , Σίγουρα έχεις δίκιο αναφορικά με την αναστάτωση που προκλήθηκε από το κλείσιμο του Αμ.Ελληνικού αλά αυτό το γεγονός δεν θα πρέπει να μας φέρει πίσω στο θέμα της εξυπηρέτησης των επιβατών , γιατί ο απώτερος σκοπός  της πολιτείας θα πρέπει να είναι η εξυπηρέτηση των φορολογούμενων πολιτών της δίκαια και χωρίς διακρίσεις και στην συγκεκριμένη περίπτωση των επιβατών. Δεν θα ήθελα να αντιπαρατεθώ μαζί σου σε ότι δεν συμφωνώ , γιατί υπάρχουν πολλά σημεία που έχεις δίκιο , άλλωστε το προηγούμενό μου σχόλιο αφορούσε την τωρινή κατάσταση και πως θα μπορούσε να βελτιωθεί αφήνοντας πίσω το παρελθόν. Για παράδειγμα όπως γνωρίζεις το "237" με το τέλος του θερινού  ωραρίου  μεταφέρθηκε στο Αμ.Αγ.Δημητρίου, και ενώ αρχικά όταν ήλθε από την "Ράλλη"  με τα "δανεικά" "IRIS"  είχε στην γραμμή βία 3-4 οχήματα , στο "Αμ. Αγ. Δημητρίου" βελτιώθηκε η εικόνα του και μονιμοποιήθηκαν τα  5-6 οχήματα ημερησίως στην γραμμή. Κάτι τέτοιο θα πρέπει να γίνει και στην γραμμή του "164" που οφείλω να ομολογήσω ότι σήμερα μετά το μεσημέρι, και ενώ μέχρι τις 12.00 περίπου ήταν στην γραμμή μόνο 3 οχήματα, πράγματι στην συνέχει προστέθηκαν άλλα 2 φτάνοντας τον αριθμό των 5 . Όντως ήταν μια ευχάριστη εξέλιξη - έκπληξη!  
-  Όμως μια παρατήρηση σε αυτό !!  θα ήταν χρήσιμο να υπάρχουν τα 5 οχήματα δρομολογημένα από το πρωί όταν ο κόσμος πηγαίνει στις δουλειές του και φυσικά τις μεσημεριανές ώρες που επιστρέφει . 
- Εμείς θα παρακολουθούμε εάν θα τηρείται σε καθημερινή βάση η πληρότητα των οχημάτων της γραμμής μας ,  και εάν διαπιστώσουμε ότι όλα έχουν βελτιωθεί  θα είμαστε στην ευχάριστη θέση να δώσουμε ένα μεγάλο Μπράβω στο γραφείο κινήσεως του Αμ/Σίου "Αγ. Δημητρίου"  για το ότι κατάφερε να βελτιώσει την συγκοινωνία μας κάτω από τις τόσο αντίξοες συνθήκες που έχει κληθεί να λειτουργήσει  ύστερα και απ τον "ξαφνικό θάνατο" του "Αμ.Ελληνικού" .  Αναμένουμε και Ελπίζουμε!
(22-11-2018, 09:06 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Ας έρθουμε όμως στα δεδομένα της εποχής. Ένα μεγάλο Α/Σ έκλεισε (Ελληνικό) και ένα άλλο Α/Σ (Μπραχάμι), το οποίο είναι μια σταλιά, κλήθηκε να σηκώσει ένα σημανικό βάρος αυτής της απώλειας. Ένα άλλο Α/Σ (Ράλλη) μετατράπηκε σε νταλικοαμαξοστάσιο, το οποίο καλείται πλέον να βγάζει σχεδόν όλες τις νταλικογραμμές της Αθήνας. Το Α/Σ όμως αυτό είναι ο ορισμός των δέκα πληγών του Φαραώ (αν και τώρα λόγω της αλλαγής διοίκησής του έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια συμμαζέματος) και κατά συνέπεια δεν μπορεί να επανδρώσει άρτια το σύνολο των γραμμών του.

Θα παρακαλούσα για πολλοστή φορά τους αγαπητούς συμφορουμίτες να μας πληροφορήσουν τί ακριβώς συμβάνει/συνέβαινε στο εν λόγω Α/Σ και ποιoί το "προστατεύουν";; Όλο ακούμε για "πληγές", για "αδυναμία επάνδρωσης", για "βλάβες", για ακινητοποιημένα λεωφορεία κλπ.  Όλα τα αμαξοστάσια έχουν λίγο-πολύ πρόβλημα. Το συγκεκριμένο όμως είναι το μόνο που συστηματικά αφήνει ακάλυπτη τη συγκοινωνία που καλείται να εξυπηρετήσει. Αξέχαστο το καλοκαίρι του 2017 που άφησε βασικές γραμμές με 2-3 οχήματα σε ώρα αιχμής (608 με 6 στα 12 οχήματα σε καθημερινή βάση).

Η προσωπική μου γνώμη - μέχρις αποδείξειως του αντιθέτου - είναι ότι υπάρχει μια πολύ δυσώδης μαφία στο εν λόγω Α/Σ. Κάποια "παλικάρια" κρατάνε μέσα λεωοφρεία, εφευρίσκουν βλάβες και απαγορεύουν στους οδηγούς να πάνε αλλού (πέρα από το Α/Σ Πειραιά) να βγάλουν όχημα. Μένει να μάθουμε ποιούς εκβιάζουν και με τί γεμίζουν τις τσέπες τους (μαύρο χρήμα από ανταλλακτικά/προμήθειες, κομματικές εξυπηρετήσεις, βολέματα ημετέρων κλπ.).

Προσωπικά και επειδή συνεχίζει το κακό, είμαι οριακά στο να προκαλέσω επίσημη έρευνα για το πράγμα. Είτε με εξώδικο, είτε εν συνεχεία με μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία. Μιλάω με αρκετούς οδηγούς του παλιού Α/Σ Ελληνικού. Όλο και κάτι θα μάθω.
(23-11-2018, 11:24 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Θα παρακαλούσα για πολλοστή φορά τους αγαπητούς συμφορουμίτες να μας πληροφορήσουν τί ακριβώς συμβάνει/συνέβαινε στο εν λόγω Α/Σ και ποιoί το "προστατεύουν";; Όλο ακούμε για "πληγές", για "αδυναμία επάνδρωσης", για "βλάβες", για ακινητοποιημένα λεωφορεία κλπ.  Όλα τα αμαξοστάσια έχουν λίγο-πολύ πρόβλημα. Το συγκεκριμένο όμως είναι το μόνο που συστηματικά αφήνει ακάλυπτη τη συγκοινωνία που καλείται να εξυπηρετήσει. Αξέχαστο το καλοκαίρι του 2017 που άφησε βασικές γραμμές με 2-3 οχήματα σε ώρα αιχμής (608 με 6 στα 12 οχήματα σε καθημερινή βάση).

Η προσωπική μου γνώμη - μέχρις αποδείξειως του αντιθέτου - είναι ότι υπάρχει μια πολύ δυσώδης μαφία στο εν λόγω Α/Σ. Κάποια "παλικάρια" κρατάνε μέσα λεωοφρεία, εφευρίσκουν βλάβες και απαγορεύουν στους οδηγούς να πάνε αλλού (πέρα από το Α/Σ Πειραιά) να βγάλουν όχημα. Μένει να μάθουμε ποιούς εκβιάζουν και με τί γεμίζουν τις τσέπες τους (μαύρο χρήμα από ανταλλακτικά/προμήθειες, κομματικές εξυπηρετήσεις, βολέματα ημετέρων κλπ.).

Προσωπικά και επειδή συνεχίζει το κακό, είμαι οριακά στο να προκαλέσω επίσημη έρευνα για το πράγμα. Είτε με εξώδικο, είτε εν συνεχεία με μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία. Μιλάω με αρκετούς οδηγούς του παλιού Α/Σ Ελληνικού. Όλο και κάτι θα μάθω.
- Φίλε "Citaro" πράγματι στο αμαξοστάσιο της "Π.Ράλλη" η κατάσταση είναι λίαν επιεικώς απαράδεκτη ! Επειδή την περίοδο αυτή πραγματοποιούμε στατιστικές μελέτες , μπορώ ενδεικτικά να αναφέρω ότι στο διάστημα από τις 18/9/2018 και μέχρι σήμερα το ΥΜΙ-1200 (40700) 0405GN , έχει "βγεί " μόνο μία Ημέρα δρομολόγιο και συγκεκριμένα στις 13/10/2018 στην γραμμή "Α1", όπως επίσης και το ΥΜΙ-1024 (40424) βγήκε για πρώτη φορά σήμερα 26/11/2018 στην γραμμή "Β5" . Να μην μιλήσουμε για τα "Volvo" και τα "Solaris" που είναι σε μεγάλο ποσοστό "μαντρωμένα μέσα"  , όσο για αυτά που κυκλοφορούν είναι λιγοστά εξυπηρετώντας μόνο  πολύ συγκεκριμένες γραμμές - τις παλιές που πήγαιναν και πριν την συγχώνευση σε αυτό του Αμ. Ελληνικού ( ενώ θα έπρεπε να διευρύνουν την κάλυψη και στις γραμμές που είχε το Πρώην Αμ.Ελληνικού) .   Πραγματικά θα πρέπει το θέμα της "Ράλλη"  να αναδειχθεί πιο έντονα προκειμένου να ξεκινήσουν διαδικασίες νοικοκυρέματος γιατί εάν συνεχίσει έτσι στο τέλος δεν θα είναι σε θέση να βγάζει κανένα ολόκληρο δρομολόγιο. Γι αυτό αντιδράσαμε με την απόσυρση των αρθρωτών στα νότια προάστια (βλ. 237,164) - γιατί απλά ενώ υπάρχουν τα οχήματα , το Αμ. της "Π.Ράλλη" τα αδρανοποίησε πριν ακόμη καλά καλά ξεκινήσει το χειμερινό πρόγραμμα. Θα είναι χρήσιμο να μας αναφέρει κάποιος φίλος περισσότερα για το θέμα της "Ράλλη" προκειμένου να μπορέσουμε να παρέμβουμε ωφέλιμα στο να λυθεί το θέμα αυτό.
Σε περίπτωση μη πραγματοποίησης δρομολογίων μετά τις 9 σήμερα είναι δυνατόν να γίνει καταγγελία στον ΟΑΣΑ? Δηλαδή δεν γίνεται γραμμή σαν το 140 που ο χρόνος διαδρομής του είναι 90' (180' περίπου κύκλος) και να λειτουργεί με 2 οχήματα κολλητά προς μια κατεύθυνση!! Και το 164 με 1 όχημα. Δηλαδή ΑΙΣΧΟΣ
Βασικά οι οδηγοί καλύπτονται από την 24ωρη της ΓΣΕΕ και άμα θέλουν μπορούν να συμμετάσχουν! Γι' αυτό τόσα πολλά κενά σε όλη την Αθήνα. Δεν μπορεί αν κάνει κάτι ο ΟΑΣΑ γι' αυτό!
Δηλαδή όσοι οδηγοί είναι στις δουλειές του πάνε "εθελοντικά"? Πάντως στην τηλεματικη και το Α3 είναι με εξωφρενικά ελάχιστα οχήματα (μιας και εξυπηρετεί κατά κόρον την γραμμή 2 μετρο)

Ευτυχώς σιγά σιγά προστίθενται οχήματα
(28-11-2018, 03:43 PM)Larioupol Έγραψε: [ -> ]Δηλαδή όσοι οδηγοί είναι στις δουλειές του πάνε "εθελοντικά"? Πάντως στην τηλεματικη και το Α3 είναι με εξωφρενικά ελάχιστα οχήματα (μιας και εξυπηρετεί κατά κόρον την γραμμή 2 μετρο)

Άμα θέλει ένας οδηγός δηλώνει και συμμετέχει στην 24ωρη απεργία! Οι υπόλοιποι 9:00 με 21:00! Οπότε κάτα κάαποιο τρόπο ναι! 

Κανονικά στην απεργία συμμετέχει όποιος θέλει να πάει στην συγκέντρωση της ΓΣΕΕ αλλά πάνω από 5-6 οδηγούς αμφιβάλλω αν πήγαν! Αυτό δεν το λέω εγώ αλλά οι ίδιοι συνδικαλιστές το είχαν σχολιάσει παλιότερα ότι οι σχεδόν όλοι κάνουν απεργία χωρίς να πηγαίνουν σε καμία συγκέντρωση! 
(28-11-2018, 03:43 PM)Larioupol Έγραψε: [ -> ]Δηλαδή όσοι οδηγοί είναι στις δουλειές του πάνε "εθελοντικά"? Πάντως στην τηλεματικη και το Α3 είναι με εξωφρενικά ελάχιστα οχήματα (μιας και εξυπηρετεί κατά κόρον την γραμμή 2 μετρο)

Ευτυχώς σιγά σιγά προστίθενται οχήματα

To A3 είναι στην ίδια η καλύτερη μοίρα με:
040 - 3 οχήματα (μαζί με το 049 είναι η μιση πράσινη γραμμή)
049 - 1 όχημα
Α1 - 2 οχήματα (υποκαθιστά και το τραμ)
Α2 - 2 οχήματα 
608 - 0 οχήματα
703 - 3 οχήματα 

Εξαίρεση στην όλη κατάσταση είναι κυρίως γραμμές Λιοσίων και κάποιες Βοτανικού και Μπραχαμίου.
Ισχύει στα Λιόσια όλα καλά ειδικά το 730 που στο μεγαλύτερο μέρος της μέρας μέχρι τώρα ήταν με 0 οχήματα! Tongue 2 έχει το Α15, 2 το Α13 κλπ
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17